• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Coolbij: Lijkt me dat hij je niets vind als hij zo reageert. Als hij je echt leuk vind maakt het toch niet uit of je nou bij hem in de klas zou hebben gezeten of niet? The fuck? Stupidest reason ever. :'].


    † Love? I want to sleep.

    I love 'Dust Bowl Dance', *swinging*.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben zo in de war ._. Ik weet gewoon niet of ik morgen om half 11 of 1 uur moet beginnen op werk. Dus nu ga ik morgen maar half 11 er zijn en op het rooster kijken, heb geen keus. Hoop dat het dan wel de goeie tijd is want anders kan ik 2 uur langer in bed blijven liggen :')


    -

    Ik ben vergeten de verwarming uit te zetten, dus het is nog veel te warm om te slapen. :l

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:15 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wil het weten, ik wil niet in twijfel leven. Ik wil het nu weten zodat ik aan mijn acceptatieproces kan beginnen. Ugh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kutzooi.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    KIND STOP MET ZAGEN.

    Seriously, I really don't care. "-- D:

    Even voor de duidelijkheid, dit slaat niet op iets dat hierboven staat ofzo. :x


    help

    Holy fuck, fuck fuck ! Ze mogen fucking niet uit elkaar zijn! D:


    Vatican Cameos

    Jeej en argh.


    26 - 02 - '16

    Temperature schreef:
    Holy fuck, fuck fuck ! Ze mogen fucking niet uit elkaar zijn! D:


    Dat vind ik op dit moment ook.
    Alleen iets minder erg en niet over hetzelfde koppeltje.
    Mijn nicht en haar vriend die al iets van drie jaar iets. En hij hoor er zo'n beetje bij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    So, I googled some cute animals and I've come too this picture...
    So cute, het lijkt mijn eigen ratje Jazz wel.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    26 - 02 - '16

    Tortura schreef:
    So, I googled some cute animals and I've come too this picture...
    So cute, het lijkt mijn eigen ratje Jazz wel.


    Maar jouw ratje is wel wat actiever. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Auuuuuuuuuuuuuuuuuw. Mijn pols doet zo'n *(&*$^^&#&( pijn. En ik ben bang dat na deze dag het helemaal erg wordt.


    -

    Betutteling, betutteling. Mortal enemy, we meet again.
    Volgens mij word ik later een rasechte VVD-stemmer. En ik haat de VVD.


    No growth of the heart is ever a waste