• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| DreamWishes


    De andere band, ROLLEN GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!:

    - Jay Connor Mathew || Mindbreaker
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!
    #OOC tussen spoiler :P

    Begin:

    De vrouwelijke hoofdrollen doen auditie, en de bandleden zijn ook in het gebouw, maar mogen zich pas aan de spelers laten zien als ze de rol hebben. De medewerkers zijn ook in het gebouw en kunnen bij de repetitie of de bandleden zijn.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Maakt niet uit, voor de verschillende rollen zijn verschillende zalen)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [En toen was het stil...]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pippa Destry Livingstone || Visagiste/styliste
    Neuriënd sta ik in mijn kledingkast. Om me heen hangen jurkjes, jasjes, blazers en liggen vele broeken, topjes en andere kledingstukken op planken. In de hoek staat een rek met alleen maar schoenen, my proud. Ik draai langzaam een rondje op mijn tenen. Dit is heerlijk, zo rondneuzen in een kledingkast, zelfs al is het je eigen. Ik loop naar de stapel met spijkerbroeken en laat aandachtig mijn vingers eroverheen glijden. Langzaam begint een beeld te vormen van de outfit die ik vandaag aan doe naar de meeting. Ik loop de hele kast rond en uiteindelijk ligt er een stapeltje met kleding in mijn handen.

    Ik bekijk mijn outfit kritisch in de spiegel. Perfect. Ik haal een borstel door mijn haren, pak twee plukjes aan de zijkanten, net boven mijn oren en maakt ze achterop mijn hoofd vast met een klein elastiekje. Ik laat nog wat mascara achter op mijn wimpers, prop hem in mijn al overvolle tas, trek mijn schoenen aan en laat de deur met een klap achter me dicht vallen. Laat die film maar komen.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    [Mijn topics]

    [Maar ik ga zo een post schrijven met Serena op Chiara, maar meestal moet ze ook een stuk uit de film doen, om te laten zien hoe ze acteren enz. Wat moet ik haar dan laten doen, wat voor scène bijvoorbeeld uit de film??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kies maar gewoon

    Ik kan ook wel eventjes regisseur zijn anders, dat maakt het voor jou wel even wat makkelijker]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik zal wel wat proberen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Geiriteerd keek ik naar de deuropening. Ze bleven maar mensen noemen maar mijn naam kwam niet voorbij. ''Chiara Bella Love''. Ik stond met een sprongetje op en zetten een Fake glimlach op. Ik gaf de vrouw een hand. ''De gand door en de 4e deur rechts'' is het enige wat ze zij. Verbaasd keek ik de vrouw aan. ''Die heeft geen respect voor een assistent'' mopelde ik en ik liep de gand door. Snel liep ik door naar de opgegeven locatie en deed de deur open. ''Chiara Bella Love'''glimlachte ik over enthousiast. Ik besloot de jury maar even goed te bestuderen. Een vrouw van in de 20, een vrouw van in de 30 en een man van ongeveer 32.


    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent
    Ik kijk vrolijk naar het meisje dat net binnen is gestapt en glimlach vriendelijk naar haar. Ik bekijk haar even en knik goedkeurend, ze heeft al een goed uiterlijk voor een rol, iets wat we zeker zoeken. En als ze zich voorstelt knik ik even en schrijf haar naam op het papier voor me en begin dan zelf te praten. 'Hallo, ik ben Serena Magee, eerste regieassistent en de man naast me hier is de regisseur en de vrouw daarnaast is de producent. Wij zullen je vandaag gaan beoordelen en kijken of je geschikt bent voor een van de rollen, wij kiezen dus ook wie welke rol krijgt. Als ik juist ben doe je auditie voor een van de hoofdrollen?' vraag ik even, om zeker te zijn, maar praat dan al snel weer verder, we hebben niet de hele dag, er moesten nog velen auditie doen vandaag dus. 'En als het goed is heb je net ook een stukje van het script gekregen, we willen graag dat je een stuk daarvan aan ons voordraagt, zodat we je acteer kunsten kunnen beoordelen, het is het stuk waar je er net erachter komt dat je een van de vrouwelijke vertegenwoordigers bent van de aarde, we zullen hierbij op alles letten, hoe je praat, je expressies, hoe je iets overbrengt, of je dat op de goede manier doet hoe wij het willen en nog wel wat dingen. Daarna hebben we nog een paar vragen voor je. Ga je gang.' zeg ik dan glimlachend, als teken dat ze kan beginnen.


    [Zo iets???]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    )Hahahah ik weet dus niet hoe ik het verder moet doen. Ik weet tenslotte niet wat ik moet zeggen en fantasie heb ik gewoon niet. Anders moet je alvast beginnen met het vragen stellen dan schrijf ik een klein stukje over hoe het gaat en wat ik moet doen x´D)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Je kan ook schrijven bijv. "Ik kijk nog even naar het script in mijn handen, haal even diep adem en begin dan met mijn tekst.." En dan kan je er nog wat dingen achter zetten hoe je het doet, dan hoef je er niet precies in te zetten wat de tekst is! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Regisseur

    Ik inspecteer het meisje dat binnenkomt van top tot teen. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden met haar uiterlijk. Ik had wel zoiets in gedachten. Ik stoot de producent even aan. "Goed uiterlijk voor deze rol," Zeg ik glimlachend. Daarna kijk ik nog een keer naar haar. "Je kan beginnen, ik wacht," Ik ben niet zo'n aardig regisseurtje. Ik glimlach naar haar. Hopelijk voor haar is ze fan van One Direction.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Hoe heet de regisseur eigenlijk? Whaha! Ik ben nieuwsgierig, maar ik had alvast wat gedaan met Serena, hoop dat het goed is??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ja hoor

    Ik ga op internet even een goede regisseur opzoeken

    Een foto daarvan kan ik niet regelen omdat ik op mijn iPod zit)

    Steven Spielburg

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:30 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dat is geen verkeerde regisseur, whaha! Een van de beste regisseurs van deze tijd zelfs! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [wat kunnen de rest van de meiden nu eigenlijk doen?]


    Do what people say you can't.