• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| DreamWishes


    De andere band, ROLLEN GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!:

    - Jay Connor Mathew || Mindbreaker
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!
    #OOC tussen spoiler :P

    Begin:

    De vrouwelijke hoofdrollen doen auditie, en de bandleden zijn ook in het gebouw, maar mogen zich pas aan de spelers laten zien als ze de rol hebben. De medewerkers zijn ook in het gebouw en kunnen bij de repetitie of de bandleden zijn.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Leeyum?)


    wat is die aan het doen dan?


    Dont say why me, say try me

    Die is de wachtkamer van de meisjes die wachten om auditie te doen binnengelopen en toen renden veel meisjes achter hem aan :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Lucy zit ook in de kantine XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Het lijk me realistischer als ze naar Liam toegaat XD


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Kay, zal ik dat doen dan?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Melody Sarah Mcneckle
    Hongerig liep ik de kantine binnen. Voorlopig kon het nog wel even duren voordat ik aan de beurt was en ik had niet zo veel zin om te wachten. Nadat ik mijn broodje had gekocht keek ik om me heen op zoek naar iemand om een gesprek mee te beginnen. Niet zo ver bij me vandaan zat een jongen en een heleboel meisjes keken hem best wel eng aan. Vaag herkende ik hem, maar ik was nergens echt fan van dus het schoot me niet te binnen. 'Laat ik het er maar op wagen', dacht ik. Rustig liep ik naar hem toe en ging tegenover hem zitten. 'Hoi, is het je opgevallen dat iedereen je aan kijkt? En heb je enig idee waarom?', vroeg ik.


    Dont say why me, say try me

    Liam Payne

    Ik moet lachen als een meisje opvalt dat er veel meiden naar me kijken. "Ja, ik denk dat het komt omdat ik de kerstman ben," Zeg ik, en ik glimlach scheef. Ik zie vanuit mijn ooghoeken een meisje jaloers kijken naar degene voor me. "En jij komt hier om auditie te doen?" Vraag ik. Ik vind het wel leuk om weer eens niet herkend te worden en met iemand die ik niet ken een normaal gesprek te voeren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chiara Bella Love

    One Direction? Die strond band? Och die haat ik echt. ''Umh niet echt nee'' zeg ik met een glimlach. ''Zacht uitgedrukt was dat nog'' Feluister ik dan tegen mezelf en kijk naar beneden. ''Hoewel die jongen met die krullen en die jongen met een voedselverslaving wel schattig zijn'' zeg ik dan enthousiast. ''Hoezo dan?'' nieuwsgierig kijk ik volgensmij de regiseur aan. Je gaat me toch niet zeggen dat zij de tegenspelers zijn. Ik stop permanent met deze film. Ik gniffel even om mijn gedachten. Als ik er veel geld voor kreeg zou ik het misschien doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luciana Anne McLauren

    Ik zuchtte en gooide mijn telefoon op de tafel. De kantine was niet echt vol, er stonden alleen heel veel meisjes buiten te wachten - om één of andere rede. Mijn blik viel op een jongen die samen met een meisje stond te praten. Ik had een lage sweater aan, waardoor je mijn tattoo kon zien. Zuchtend stond ik op en kocht een cola bij de balie. Ik ging maar zitten bij die jongen en dat meisje, anders was ik zo alleen. ''Hey, ik ben Lucy. Sorry dat ik zo binnen kom vallen.'' Ik glimlachte kort.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 14:53 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne

    Ik wacht op haar antwoord als er den ander meisje aan komt lopen, gaat zitten en zegt dat ze Lucy heet. Ik glimlach. "Ik ben Liam Payne," zeg ik, wachtend op het moment dat er een gillende fan aan komt. Wauw, dit is echt cool! Niemand herkent me! Ik loop naar de automaat en pak nog wat lekkers mee. Ook voor Lucy en het andere meisje neem ik wat mee.

    Steven Spielburg

    Als ze zegt dat ze een hekel heeft aan One Direction maar Harry en Niall wel knap vind, zucht ik even. "Luister. Tot nu toen ben je de beste actrice die deze rol wil en je ziet er perfect voor uit. Het probleem is dat One Direction de rol van de mannelijke vertegenwoordigers op zich neemt. Dit is een geheim zodat er niet alleen gillende fans meedoen. Je kan weigeren en niks tegen de rest zeggen, maar je kan natuurlijk ook gewoon meedoen. De keuze is aan jou," zeg ik, en ik hoop maar dat ik ook voor Serena spreek. Nou ja, ik ben haar baas maar toch...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chiara Bella Love

    Ik twijfel echt of ik wel mee moet doen. ''Hoeveel geld krijg ik er voor'' zeg ik met een twijfel in mijn stem. Ik bedoel ik kan beroemd worden en in veel meer films gaan spelen en dan hoop ik wel zonder One Direction. Ik wacht niet op een antwoord en praat verder. ''Het lijkt me wel leuk maar hoe bedoellen jullie gillende meisjes? Ze zijn beroemd maar dat er gillende meisjes op hun afko'' ik kan mijn zin niet afmaken want ik proest het al uit. Onder het proesten zeg ik ''Alleen als ik met die blonde ier mag of die krullende jongen''. Ik ga weer serieus staan en loop op de man af. ''Of ik doe het niet.''. ''Hoe heten ze eigenlijk'' vraag ik dan nieuwsgierig.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Is het goed als ik even wacht op DreamWishes voor ik weer met Steven reageer? Anders zeg ik alles wat ze dan niet leuk vind :X)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luciana Anne McLauren

    Ik dacht even na, Liam Payne.. Waar had ik dat gehoord? Ik kende de naam sowieso wel.., maar ik kon het niet plaatsen. "Wat doe jij eigenlijk hier?" Vraag ik aan Liam. Ik wilde auditie doen voor die film, maar dat hield ik voor me. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en keek Liam vragend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Melody Sarah Mcneckle
    'Ja ik kom voor de auditie', zei ik. Er kwam een meisje aangelopen die zich voorstelde als lucy. Ik stelde mezelf ook even voor. 'Ik ben Liam Payne', zei de jongen. Ik dacht na 'Liam Payne Liam Liam Liam...', mompelde ik. waar kende ik dat van? 'OOOOOOOOOH! Ik wist het je bent niet de kerstman!', riep ik half. 'Wel jammer eigenlijk...'.


    Dont say why me, say try me

    [iemand voor Pippa?]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube