• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| DreamWishes


    De andere band, ROLLEN GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!:

    - Jay Connor Mathew || Mindbreaker
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!
    #OOC tussen spoiler :P

    Begin:

    De vrouwelijke hoofdrollen doen auditie, en de bandleden zijn ook in het gebouw, maar mogen zich pas aan de spelers laten zien als ze de rol hebben. De medewerkers zijn ook in het gebouw en kunnen bij de repetitie of de bandleden zijn.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik heb Harper, die zit dan in de wachtruimte te wachten tot ze auditie kan doen, misschien kunnen ze al een praatje maken?? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja okay (: Maar ik moet eerst nog even wat huiswerk doen dus een post komt maybe zo]


    Do what people say you can't.

    Liam Payne

    Oke ik word hier echt gek van! De hele tijd is het stil en ik verveel me dood. Ik besluit naar de kantine te lopen om iets lekkers te pakken. Ik sta op en loop erheen. Daar aangekomen kom ik erachter waarom we hier niet mogen komen, allemaal meiden beginnen te gillen en rennen naar me toe. Ik grijns even, maar die grijns verdwijnt omdat iedereen aan me probeert te komen. "Kappen!" Roep ik hard. Opeens deinst iedereen achteruit. "Sorry, ik wil gewoon een snack." Zeg ik glimlachend. Ik pak iets lekkers en laat me op een stoel zakken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luciana Anne McLauren

    Ik pak mijn mobiel en zie dat ik hier moest zijn voor mijn auditie. Zuchtend baan ik een weg naar de kantine en koop een flesje water. Ik liet me neerploffen op een stoel en keek de kantine rond, mijn blik viel op een jongen. Ik vormde mijn ogen tot spleetjes en keek hem onderzoekend aan. Jesus, waar kende ik hem van? Ik had hem sowieso ergens eerder gezien, maar dat moest weer eens. Mompelend pakte ik mijn mobiel en keek wat rond op Twitter.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    OMG, ik zat gewoon wat op 1D te zoeken op Youtube en vond genius filmpje (:

    Moet je zoeken op just the little things ö


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry, wat kan ik met Harry doen? ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent
    Ik kijk vrolijk naar het meisje dat net binnen is gestapt en glimlach vriendelijk naar haar. Ik bekijk haar even en knik goedkeurend, ze heeft al een goed uiterlijk voor een rol, iets wat we zeker zoeken. En als ze zich voorstelt knik ik even en schrijf haar naam op het papier voor me en begin dan zelf te praten. 'Hallo, ik ben Serena Magee, eerste regieassistent en de man naast me hier is de regisseur en de vrouw daarnaast is de producent. Wij zullen je vandaag gaan beoordelen en kijken of je geschikt bent voor een van de rollen, wij kiezen dus ook wie welke rol krijgt. Als ik juist ben doe je auditie voor een van de hoofdrollen?' vraag ik even, om zeker te zijn, maar praat dan al snel weer verder, we hebben niet de hele dag, er moesten nog velen auditie doen vandaag dus. 'En als het goed is heb je net ook een stukje van het script gekregen, we willen graag dat je een stuk daarvan aan ons voordraagt, zodat we je acteer kunsten kunnen beoordelen, het is het stuk waar je er net erachter komt dat je een van de vrouwelijke vertegenwoordigers bent van de aarde, we zullen hierbij op alles letten, hoe je praat, je expressies, hoe je iets overbrengt, of je dat op de goede manier doet hoe wij het willen en nog wel wat dingen. Daarna hebben we nog een paar vragen voor je. Ga je gang.' zeg ik dan glimlachend, als teken dat ze kan beginnen.


    [Zo iets???]


    [Chiara??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Praelectio schreef:
    (Sorry, wat kan ik met Harry doen? ^^)


    [Hij zit gewoon bij de rest van de band (behalve Liam) in een kamertje. Je kan met Niall een gesprek beginnen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (...)

    [Hij zit gewoon bij de rest van de band (behalve Liam) in een kamertje. Je kan met Niall een gesprek beginnen?)


    (Hm, laat maar. Ik wacht nog wel even. Het heeft geen nut om een gesprek te beginnen terwijl ik niks weet.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Chiara??]
    (Sorry, ik zal de laatste tijd wat minder schrijven want mijn oma is gister overleden. Dat betekent dus ook dat ik niet echt inspiratie heb)

    Chiara Bella Love

    Met grote ogen kijk ik de vrouw aan. Script?? Ik heb nooit over een script gehoord. Ik zet mijn gezicht snel weer neutraal. Ik ga mijn auditie echt niet laten verpesten omdat ik de tekst niet weet. Inprovisatie dan maar. Oke laat me maar beginnen. Ik glimlach naar de vrouw ''Zal ik dan maar beginnen?''

    ''Ik ik een vrouwenlijke vertegenwoordige van de aarde?'' ''En ze willen de aarde opblazen?'' met vragende ogen kijk ik de voorbeeldige man voor me aan. ''Zijn er ook mannelijke?''. Ik begin steeds meer te schreeuwen en te tetteren. Opgegeven moment als ik 4 minuten bezig ben denk ik dat het genoeg is en ik sluit af met gesloten ogen ''Ik ga ze zoeken ik ga de mannelijke vertegenwoorddigers zoeken''.

    Ik doe mijn ogen weer open en ga in een normale stand staan. Tijdens het acteren heb ik me wat laten gaan. ''Zo mevrouw wat vond u er van?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)(Sorry, ik zal de laatste tijd wat minder schrijven want mijn oma is gister overleden. Dat betekent dus ook dat ik niet echt inspiratie heb)


    Awh sterkte.


    Do what people say you can't.

    DamnBieber schreef:
    (...)(Sorry, ik zal de laatste tijd wat minder schrijven want mijn oma is gister overleden. Dat betekent dus ook dat ik niet echt inspiratie heb)


    Ocharme, veel sterkte

    Steven Spielburg

    Ik kijk naar hoe ze acteerd. Ik weet haast zeker dat ze de rol wel krijgt, maar mijn gezicht strak strak. Aangezien ik professioneel ben, laat ik dat niet zien. "Serena, dit is het gewoon," Fluister ik. Ik blijf glimlachen. Ik zucht even en bedenk aan de slechte actrice hiervoor. Opeens bedenk ik me iets. "Ben je fan van One Direction?" Vraag ik. Ik kijk even naar de producer of die het goed vind. Ze knik en ik wend me naar het meisje. Ik vraag me af hoe oud ze is. Wiens tegenspeelster moet ze zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    [okaay wie hevven er allemaal zin om met melody te praten?]


    Dont say why me, say try me

    (Leeyum?)


    Spoiler alert: you will save yourself