• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    Seaver schreef:
    (...)

    Misschien kan ze in het vuur geduwd worden? Teaghan doet het graag^^ oh god, het klinkt vreselijk.


    in het vuur geduwd, goed idee! We zien nog wel wie het doet. Ik denk dat Taeghan meer bezig is met overleven,
    dan om Ariana te doden. Bovendien zit ik in een gevecht met maarliefst 2 beroeps, dus ik denk dat het logischer
    is dat zij mij erin duwen. En ik gok dat zij mij er ook met alle liefde in willen duwen, gooien, Jonassen enz...


    imperfection is beauty

    JONASSEEENNN!!! Dat gaan we doen x'D Oké, nu klink ik echt als een sadist. Maar Dennis zou het met alle liefde willen doen ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    OH WACHT bijna vergeten. Aan het einde kot er natuurlijk een match tussen iemand en teaghan. Logisch. Maar wie wordt dat? Iedereen behalve Dennis


    We've lived in the shadows for far too long.

    ehmm I don't know^^
    ik had eigenlijk bedacht dat Lauren dood zou gaan na het feestmaal, maar dat kan natuurlijk ook anders....


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hahahah ik vind het best dat het Dennis word, maar die wil Teaghan blijkbaar niet ontmoetten :P


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    Hahahah ik vind het best dat het Dennis word, maar die wil Teaghan blijkbaar niet ontmoetten :P

    lolzxD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Haha, da is puur uit principe. Geen knappe jongens vermoorden. Dat is de enige regel waar ze zich aan moet houden van mij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    hoeft ook niet. Ze moet toch winnen dus als Rosa haar de hele tijd bij zich houd maar haar niet durft te doden, kan ze makkelijker winnen. Hoe zou Dennis eigenlijk dood gaan?


    imperfection is beauty

    Even over wat jullie in het gewone topic zeiden. Lauren en Dennis kunnen Ariana ook gaan jonassen :') Indy ontsnapt toch niet uit het Colloseum als die in de fik vliegt aan de randen..
    Maar ik weet nog niet wie of hoe Dennis anders gaat sterven...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    Even over wat jullie in het gewone topic zeiden. Lauren en Dennis kunnen Ariana ook gaan jonassen :') Indy ontsnapt toch niet uit het Colloseum als die in de fik vliegt aan de randen..
    Maar ik weet nog niet wie of hoe Dennis anders gaat sterven...

    dat is indd ook wel nice^^
    Lauren wil alleen Indy per se een verwonding geven, omdat zij Lauren ook heeft verwond hmm Lauren is best wel haatdragend xD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jonassen is goed. Wat dacht je ervan om Rosa en Taeghan te laten vechten als de laatste 2 overgebleven. Iedereen verwacht juist een Dennis of een Lauren.... En wat mij gewoon cool lijkt sorry hoor dat lauren Dennis in het vuur duwt nadat ik erin ben gegooit :P Maar heel onwaarschijnlijk want ze zijn vrienden. Maar ooit moet Lauren toch dennis verlaten. Maar.... Zo kan ik nog heel lang door gaan...

    IK HEB NU LEKKER EEN PEER!!!!!waarom waren er geen peren bij tower games?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:46 ]


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    Jonassen is goed. Wat dacht je ervan om Rosa en Taeghan te laten vechten als de laatste 2 overgebleven. Iedereen verwacht juist een Dennis of een Lauren.... En wat mij gewoon cool lijkt sorry hoor dat lauren Dennis in het vuur duwt nadat ik erin ben gegooit :P Maar heel onwaarschijnlijk want ze zijn vrienden. Maar ooit moet Lauren toch dennis verlaten. Maar.... Zo kan ik nog heel lang door gaan...

    tis indd wel leuk om Rosa over te laten, want niemand verwacht datxD
    haha ik denk niet dat Lauren Dennis in het vuur zou gooien hoaar^^
    of dat Teaghan of Indy Dennis vermoord ofzo
    Lauren gaat wordt wss eerst heel erg verzwakt door een mutilant (haar ergste nachtmerrie) &daarna vermoord door Indy, want ik had al afgesproken met Libera dat zij Lauren moch vermoorden


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Anders duwen lauren en Dennis Arianna in het vuur. Dan duwt Rosa -uit verraad natuurlijk Lauren erin. Gewoon omdat zij wil winnen en dan Teahgan allen nog in de weg staan. Alleen had ze geen rekenjg gehusen met indy, die haar ook maar al te graag uit de weg ruimt. Ondertussen hebben Teaghan en Dennis 'The most epic fight in history'. En dan is het Rosa tegen Teaghan. De battle die niemand verwacht had

    -maar dat is mijn geweldige einde, niet iedereen vindt het leuk denk ik-

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    wat dacht je van een teamaanval van Indy en Taeghan op dennis?


    imperfection is beauty

    Dat "The most epic fight in history" staat me wel aan x'D

    Dit kunnen we ook doen: Lauren en Dennis grijpen Arianna en jonassen haar in het vuur (wat dus echt heel wreed is). Dan heeft ondertussen Rosa Teaghan gepakt, maar deze weet haar om te praten om samen met Indy op Dennis en Lauren te gaan... Oke dit word onlogischer en onlogischer... Ik weet het niet meer!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa