• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    Het spijt me, gisteren ben ik niet echt online geweest, ik had vandaag een biologie repetitie die ik niet mocht verknallen en moest leren(A)
    Ik schrijf nu het Caesarstukje, en als inderdaad niemand vandaag kan.. is het niet echt handig om nu dat te regelen enzo toch?


    :)

    het is sws wel handig dat die ring van vuur ff komt&dan zien we wel of vanavond the big fight komt^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben online^^ (A)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Biw


    :)

    Heb nieuwe quiz gemaakt voor Mary Sues enzo:P
    Weet alleen niet zeker of hij klopt zouden jullie hem willen testen?
    Klik(:


    :)

    Woehoe, Praise the lord! Mijn personages zijn geen Mary sue's of Gary Stu's^^ Nu ben ik best wel opgelucht. Leuke quiz (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Woehoe, Praise the lord! Mijn personages zijn geen Mary sue's of Gary Stu's^^ Nu ben ik best wel opgelucht. Leuke quiz (:


    Haha dankje:)
    Dus hij klopte qua vragen wel ongeveer?


    :)

    Ja, ik vond het eigenlijk wel vragen die erbij paste^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb nog een laatste wens voor ik sterf: mag ik Dennis verwonden? Hoeft niet groot hoor, ik wil alleen vet boos maken :P


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    Ik heb nog een laatste wens voor ik sterf: mag ik Dennis verwonden? Hoeft niet groot hoor, ik wil alleen vet boos maken :P

    Als WindySky dat goed vindt vind ik het.best(: maar dan wordt het wel wat veel als Indy hem ook verwondt.


    :)

    Des te makkelijker voor teaghan^^
    WindySky kon vanavond volgens mij niet reageren, dus het gevecht wordt sowieso niet vanavond :(


    We've lived in the shadows for far too long.

    misschien hoeft Teghan hem dan niet eens te vermoorden. Hij kan evt. zelfs dood gaan aan zijn eigen verwondingen. Helaas is dat wel een erge en pijnlijke dood. We zien het wel wanneer WindSky online komt..


    imperfection is beauty

    Nou hier ben ik dan x'D
    En Dennis bleek een Gary te zijn x'D Tenminste.. Ik heb ingevuld dat hij knap is, maar ja dat is een mening toch als je kijkt naar een plaatje? Nee, maar ik vind het een goeie quiz!
    En ik vind het best, als Ariana hem nog verwond, maar dan aan zijn arm of iets dergelijks. Iets wat is te overleven. Als Indy dat ook doet, is hij half dood en des te makkelijker voor Teaghan (of Rosa).
    En ik hoop dat ik morgenavond kan reageren, maar ik geef geen 100% garantie..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kan iedereen vandaag? xVitae denk ik niet.. maar zij is nog even niet nodig. Als er even met Teaghan en Rosa gereageerd wordt wil ik wel weer reageren met Indy.

    Okee, dan verwond Indy Dennis dus alsnog(A)
    Als Ariana dood is, vermoordt Indy Lauren dus.. en dan wil Dennis Indianna vermoorden, Indy schiet laatste pijl op Dennis en is dan dus dood?


    :)

    Ik kan... Kan nu alleen niks nuttigs posten


    We've lived in the shadows for far too long.