• Ik wil een fanfic schrijven over Game of Thrones/Asoiaf. Al heel lang. Gewoon in het Nederlands en gewoon met de bekende personages, niets van mezelf. Deze wil ik ook graag op Quizlet zetten, maar ik twijfel heel hard over wanneer het zich moet afspelen.
    Even heel kort uitgelegd; in dit verhaal heeft Rhaeger Robert gedood bij de Drietand en niet andersom. Met alle gevolgen van dien, en die zijn enorm.
    Nu twijfel ik alleen nog heel erg wanneer het zich moet afspelen. Aan de ene kant lijkt het me leuk om het vijf jaar na de Slag te doen, maar dan zijn veel van de bekende personages nog erg jong en ik twijfel of het dan gelezen wordt. Aan de andere kant zou ik het kunnen doen waar de originele serie ook begint. Dat lijkt me ook erg leuk omdat het echt een compleet ander verhaal is dan. Bekend en toch ook weer niet.
    Wat zouden jullie eerder lezen? Of trekt het helemaal niet?

    In welk jaar moet mijn verhaal beginnen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou het sowieso lezen :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Jarpad schreef:
    Ik zou het sowieso lezen :Y)

    + Wil je me waarschuwen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zou je mij ook willen waarschuwen? ^.^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, zal ik doen! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil het ook graag lezen, ben atm zelf ook bezig met eentje :) Wil je mij waarschuwen, ik ben super benieuwd er zijn er echt veel te weinig hiero!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Easter schreef:
    (...)
    + Wil je me waarschuwen? (:

    this, beiden interesant


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    RickGrimes schreef:
    Ik wil het ook graag lezen, ben atm zelf ook bezig met eentje :) Wil je mij waarschuwen, ik ben super benieuwd er zijn er echt veel te weinig hiero!


    True! Ik ben er nu mee bezig voor NaNoWriMo dus ik hoop aan het eind van de maand een hoop hoofdstukken klaar te hebben :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    True! Ik ben er nu mee bezig voor NaNoWriMo dus ik hoop aan het eind van de maand een hoop hoofdstukken klaar te hebben :"D



    Top!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ow vraagje, ga je trouwens zelf bedachte personages doen, zelfbedachte familie, of schrijf je van uit een bestaand karakter?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    Ow vraagje, ga je trouwens zelf bedachte personages doen, zelfbedachte familie, of schrijf je van uit een bestaand karakter?


    Bestaande personages. In eerste instantie zijn er wel wat kleinere zelfbedachte, maar dan gaat het eerder om een kapitein hier en een schildknaap daar. Kleine rollen. Misschien later wat grotere, maar ik ben altijd bang dat het teveel self-insert wordt. Daarbij zijn er zoooooveel interessante personages in GoT om over te schrijven, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Bestaande personages. In eerste instantie zijn er wel wat kleinere zelfbedachte, maar dan gaat het eerder om een kapitein hier en een schildknaap daar. Kleine rollen. Misschien later wat grotere, maar ik ben altijd bang dat het teveel self-insert wordt. Daarbij zijn er zoooooveel interessante personages in GoT om over te schrijven, haha



    Oke! Ben benieuwd naar je invulling, ik heb toch altijd persoonlijk het idee dat zelf bedenken makkelijker is :)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    (...)


    Oke! Ben benieuwd naar je invulling, ik heb toch altijd persoonlijk het idee dat zelf bedenken makkelijker is :)


    Klopt, maar omdat ik de hele verhaallijn omgegooid heb is er ook wel wat meer vrijheid. Zelfde personages, maar echt een heel ander verhaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Klopt, maar omdat ik de hele verhaallijn omgegooid heb is er ook wel wat meer vrijheid. Zelfde personages, maar echt een heel ander verhaal.


    Oke dat is gaaf!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Jarpad schreef:
    Ik zou het sowieso lezen :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."