• Heeyyy allemaal!!

    Ik ben nogal verslaafd aan The Sims... (meestal, andere keren heb ik er juist helemaal geen zin in..(A))
    Nu heb ik The Sims 2 voor de playstation 2 en The Sims 2 Huisdieren voor de playstation 2 én The Sims 2 voor de computer.
    Wat ik superirritant vind, is dat je bij The Sims 2 huisdieren niet met meerdere personen kan spelen, en dat je moeilijker je vriendenpunten omhoog kunt halen. (enige nadeeltjes, verder veel nieuwer en fijner werkend dan de gewone Sims 2, vind ik)

    Nou wil ik graag The Sims 3 kopen, voor de wii of de computer. Maar onze computer is nog XP en daarop kan ik Sims 3 niet spelen(wat wel ontzettend leuk zou zijn qua uitbreidingspakketten). Dus.. ben ik van plan het voor de wii te kopen. Maar daarop kan ik geen uitbreidingspakketten zetten(en The Sims 3 Pets lijkt me geweldig), en ik weet eigenlijk niet of de besturing daar fijn werkt en of het wel kan tippen aan The Sims 3 op de computer.

    Tips van jullie? Wat raden jullie aan? Wachten op een nieuwe computer(wat nog lang kan duren..) of gewoon maar voor de wii dan?

    xxxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:21 ]


    :)

    Ik vind zelf wii voor de sims verschrikkelijk slecht, ik had dan wel de sims 2 maar nog is het echt geen fijne besturing. Dus ik zou t niet doen, maarja.misschien is de sims 3 wel beter voor wii ;p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kon gewoon Sims 3 spelen op Windows XP. Moest wel een grafische kaart kopen voor mijn verouderde computer maar toen kon ik gewoon Sims 3 daarop spelen. En als je het voor de uitbreidingspakketten wil doen, zou ik gewoon wachten op een nieuwe computer en niet een Wii gaan kopen want dan wordt alles bij elkaar vrij duur...


    From these ashes, I will rise

    Op de wii heb ik de sims 3 ook en ik vind hem niet zo fijn als op de computer. De besturing is moeilijker en onhandig en je kan niet zo veel als de sims 3 op de computer, heb ik zo de indruk.


    Let the Night embrace you

    Ancore schreef:
    Ik kon gewoon Sims 3 spelen op Windows XP. Moest wel een grafische kaart kopen voor mijn verouderde computer maar toen kon ik gewoon Sims 3 daarop spelen. En als je het voor de uitbreidingspakketten wil doen, zou ik gewoon wachten op een nieuwe computer en niet een Wii gaan kopen want dan wordt alles bij elkaar vrij duur...


    Ik heb al een wii;)


    :)

    Op Windows XP kun je gewoon Sims 3 spelen hoor. Ze mogen het er alleen niet meer opzetten, omdat Windows wil dat mensen naar de nieuwste versie van Windows gaan :Y)
    Je moet er wel voor zorgen dat je PC sterk genoeg is om Sims 3 te kunnen draaien, maar voor de rest zullen / zouden er geen problemen moeten zijn.

    Ik zou voor de PC gaan, daarop zijn games vaak goedkoper (en je kunt ze gewoon downloaden, wat je weer een heleboel geld scheelt).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Persoonlijk vind ik Sims 2 nog altijd beter dan Sims 3. Maar ik zou hem wel vooor de computer nemen. Op de Wii is de besturing uitermate vervelend.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Persoonlijk vind ik Sims 2 nog altijd beter dan Sims 3. Maar ik zou hem wel vooor de computer nemen. Op de Wii is de besturing uitermate vervelend.


    Dat vind ik ook bij de computer. Maar sims 2 voor de wii dan?


    :)

    Libera schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook bij de computer. Maar sims 2 voor de wii dan?


    Zelfde als met Sims 3, Sims op de Wii is als Far Cry op de xBox, het is gewoon niet zo fijn als op de computer.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Zelfde als met Sims 3, Sims op de Wii is als Far Cry op de xBox, het is gewoon niet zo fijn als op de computer.


    Okee, bedankt(:


    :)

    Volgens mij heb ik wel een tijd Sims 3 op mijn xp software laten draaien. Uiteraard wel met een redelijke videokaart, inderdaad.

    Maar persoonlijk ben ik met dat soort spellen wel echt pro-computer. Kijk een wii is ontzettend leuk met dingen zoals Guitar Hero of Just Dance, maar voor gewoon echt het knoppenwerk ben ik echt meer van de computer.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.