• Ja, ik ga dit weekend naar de kapper. Ik weet ongeveer wel wat ik ga doen en dat is een stuk van mijn haar laten knippen. Ik heb alleen maar lang haar gehad de laatste 10 jaar en ik wil het nu een stuk korter. Mijn haar zit constant in de klit en het droogt zo langzaam, ik irriteer me er echt aan. Toch wil ik het ook niet té kort laten knippen en ik wil het een beetje anders hebben, niet saai zoals iedereen het heeft. Daarbij ga ik het zeker nog wat tinten lichter laten verven, misschien daar wel roze of paars of zo. Nou vroeg ik me af of jullie nog leuke dingen wisten?
    Ik heb een recente -kuch- afbeelding van mijn haar hier, dat is wat je ervan krijgt als je met Quizletters afspreekt.


    Your make-up is terrible

    Als je het echt radicaal wil doen kun je een asymmetrische bob nemen. Denk dat het bij jouw haar cool kan staan omdat het vrij dun en stijl is :]. Je kan ook de lange versie van een bob nemen en spelen met kleuren :].
    Ikzelf heb d'r ook een stuk vanaf gehaald omdat ik 't zat was. Ish besser jetzt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien kan je het in lagen laten knippen, een stuk lang laten onderaan en bovenaan een stuk korter zodat je een beetje een alternatieve look krijgt. En dat met een lok?


    26 - 02 - '16

    Mweh wou dat ik je kon helpen.. Zit zelf ook heel vaak met dat probleem -nu zelfs ook.. ben er niet tevreden over maar ik weet niks ;D-
    Laat je het zien als het geknipt is? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mavis schreef:
    Misschien kan je het in lagen laten knippen, een stuk lang laten onderaan en bovenaan een stuk korter zodat je een beetje een alternatieve look krijgt. En dat met een lok?


    Nee, dat heb ik allemaal al gehad toen ik jonger was haha.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 13:46 ]


    Your make-up is terrible

    Gasai schreef:
    Mweh wou dat ik je kon helpen.. Zit zelf ook heel vaak met dat probleem -nu zelfs ook.. ben er niet tevreden over maar ik weet niks ;D-
    Laat je het zien als het geknipt is? ;d


    Natuurlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb het bytheway ook afgeknipt, echt heel kort. Maar ik denk dat een bob bij jou ook wel staat aangezien je stijl haar hebt c:


    26 - 02 - '16

    denk dat kort haar jou niet verkeerd zal staan...al is t wennen...
    qua stijlen heb ik geen idee..heb ik geen verstand van kijk maar naar mijn haar xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ooo, ik vind dat alternatieve haar ook heel erg leuk bij jou staan. :'D
    Ehm, ik heb het een hele tijd ook best kort gehad, maar ik heb het toen in lagen gedaan zodat ik een krullenbos kreeg. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Opscheeeeeeer! Sommige mensen vinden het mooi...
    Misschien laagjes? A-symmetrische laagjes kunnen ook, die heb ik overgehouden van mijn ik-gooi-al-mijn-haar-voor-mijn-gezicht-in-een-schuine-pony-en-ga-emo-zijn-periode. Het is vreselijk om uit te laten groeien, maar dat zijn laagjes sowieso. Al moet ik zeggen doordat het a-symmetrisch zit kan ik veel meer met mijn haar.
    Ik heb een foto proberen te zoeken, maar ik heb gefaalt, iig vind ik haar haar ook wel iets hebben, gewoon sluik haar maar wel in een model.


    Let it come and let it be

    Het meisje rechts op de foto heeft dezelfde jas als mij, yay!
    Maar, je kunt je haar in lange laagjes laten knippen, en ik denk dat je haar tot op je schouders ook wel leuk staat. Dan kom je wel weer uit op een lange bob, maar ja.
    Je hebt echt prachtig haar btw!


    Food.

    Ik heb het nu in een lange bob, een stukje boven mijn schouders.
    Misschien iets van dat je een lange bob doet die je van achter naar voren een beetje langer laat worden? De voorste plukken dus langer dan daarachter? Dat vind ik alleen mooi als je stijl haar hebt, en aangezien jij dat hebt...


    Miep

    Donoghue schreef:
    Ik heb het nu in een lange bob, een stukje boven mijn schouders.
    Misschien iets van dat je een lange bob doet die je van achter naar voren een beetje langer laat worden? De voorste plukken dus langer dan daarachter? Dat vind ik alleen mooi als je stijl haar hebt, en aangezien jij dat hebt...


    dat vind ik dus ook mooi, maar ik heb momenteel een pony en dat is dan weer minder...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    dat vind ik dus ook mooi, maar ik heb momenteel een pony en dat is dan weer minder...


    Hmm...
    Je zou van je pony een soort lok kunnen maken zodat hij er wel langs valt?


    Miep

    Gasai schreef:
    Mweh wou dat ik je kon helpen.. Zit zelf ook heel vaak met dat probleem -nu zelfs ook.. ben er niet tevreden over maar ik weet niks ;D-
    Laat je het zien als het geknipt is? ;d


    Bad decisions make good stories.

    Je hebt mooi haar.(:
    Ik zelf schiet al in de stress als ik naar de kapper ga. Mijn haar is mij veel te heilig.:')

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."