• Ja, ik ga dit weekend naar de kapper. Ik weet ongeveer wel wat ik ga doen en dat is een stuk van mijn haar laten knippen. Ik heb alleen maar lang haar gehad de laatste 10 jaar en ik wil het nu een stuk korter. Mijn haar zit constant in de klit en het droogt zo langzaam, ik irriteer me er echt aan. Toch wil ik het ook niet té kort laten knippen en ik wil het een beetje anders hebben, niet saai zoals iedereen het heeft. Daarbij ga ik het zeker nog wat tinten lichter laten verven, misschien daar wel roze of paars of zo. Nou vroeg ik me af of jullie nog leuke dingen wisten?
    Ik heb een recente -kuch- afbeelding van mijn haar hier, dat is wat je ervan krijgt als je met Quizletters afspreekt.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    dat vind ik dus ook mooi, maar ik heb momenteel een pony en dat is dan weer minder...


    Je zou je pony als een schuine pony kunnen laten knippen bij zo'n lange bob die van achter korter is en van voor langer. Zoiets heeft een vriendin van mij. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    AH NEE NEE NEE DAT BEN IK AH NEE.

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, dat heb ik allemaal al gehad toen ik jonger was haha.


    Oh wow, dat staat je echt supernice, haha.

    Ik zou zeggen, doe als Rowan en knip je haren eens in een bob. 8')


    ars moriendi

    Een vriendin van mij heeft een bob met achter kort en voor wat langer echt super mooi!
    Misschien kun je zo iets proberen?
    Plaats je wel een foto als je haar geknipt is? ;p


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    dat had ik ook, mijn haar had ik alleen altijd vast enz. omdat het veel pluisde en ik onzeker was. Toen in de 2de heb ik verschillende opzich wel leuke kapsels gehad, oa een bob maar dan geen standaard en nu groei ik het weer langer en is het iets boven mijn schouder. Ik heb zelf een pony en ik ga na mijn verjaardag laagjes knippen en mijn haar krult ook een beejte. Zoals hier boven gezegd ik denk dat laagjes en dan boven de schouder ik denk zelf juist net eronder en dan idd leuke kleuren

    you have lovely hair


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die meeting was leuk:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    Die meeting was leuk:')


    *confused* er was geen Femke op die meeting. *veeeeery confused*

    Pony laten aangroeien en bob knippen ;333


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh wow, dat staat je echt supernice, haha.

    Ik zou zeggen, doe als Rowan en knip je haren eens in een bob. 8')


    Haha god, straks ga ik nog op haar lijken.


    Your make-up is terrible

    Wait, ben je nu al naar de kapper geweest? Ik volg niet meer echt...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sofinite schreef:
    (...)

    *confused* er was geen Femke op die meeting. *veeeeery confused*

    Misschien zag het er wel gewoon uber leuk uit? (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sofinite schreef:
    (...)

    *confused* er was geen Femke op die meeting. *veeeeery confused*


    Jawel0-0 of ben ik nu in de war met een andere meeting:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha god, straks ga ik nog op haar lijken.

    Haha, oh my, dan kan je in het vervolg foto's van jezelf bij je RPG-posts zetten, lolol x'D


    ars moriendi

    Shelob schreef:
    (...)

    Jawel0-0 of ben ik nu in de war met een andere meeting:')

    Hahah nee Femke, dat was meeting Zwolle.. Met het pannenkoekenschip enzo tiehie ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dit is volgens mij ook een bob. Denk dat het je wel staat. Al vind ik je lange haar juist vet mooi. _O_


    You are beautiful, you are love.