• Ik heb dus sinds een paar dagen en iPhone 5, nou ja, erg fijn toestel maar eh, ondanks dat ik 4GB internet heb,
    vind ik het een beetje nutteloos om die aan te zetten als ik thuis wi-fi heb.
    Maar .. nu komt mijn vraag dus, als ik via algemeen --> mobiel netwerk --> en dan mobiele data uitzet, kan ik dus ook niet w'appen ..

    Ik hoor toch gewoon via wi-fi te kunnen w'appen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Ik whatsapp met mijn tablet. Met het nummer van mijn telefoon.
    #YOLO


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik whatsapp met mijn tablet. Met het nummer van mijn telefoon.
    #YOLO

    Die yolo deed 't 'm. PPFT.

    Ja, want ik kan dat ook met m'n sexy Samsung, dus zou het ook moeten kunnen met iPhone?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als je verbonden bent met wifi dan wordt er jou mobiel internet niets verbruikt. Dus je moet het nie persé afzetten.


    Let us die young or let us live forever.

    Ja, je hoort via wifi te kunnen whappen, maar daarvoor moet je mobiele data aan laten staan. Het enige wat uit moet is 'Schakel 3G in'.

    Zoals dit;



    Op deze manier is je 3G uitgeschakeld, maar kan je nog wel whappen, want dat gaat via mobiele data.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 8:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mobiele Data gebruikt juist geen WiFi, dat staat toch in dat plaatje. Je zult dat uit moeten zetten, anders kan hij alsnog de MB's van je abonnement gebruiken.
    Kijk anders of op WhatsApp een instelling is om alleen WiFi te gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O lol, ik ben zo slecht in begrijpend lezen :')

    Alleen zo doet dat whapp het bij mij alsnog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Op mijn Android Tablet werkt Whatsapp gewoon op WiFi. Raar zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook internet op mijn iPhone (wel 4S), maar wanneer ik WiFi heb, gaat er niets van mijn data af hoor..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een vriendin van mij heeft een iPhone, zonder internet (ze kan dus alleen bellen en sms'en), maar ze gebruikt wel whatsapp wanneeer ze Wi-Fi heeft. Het is wel een ouder toestel, maar het zou dus ook zonder mobiele data moeten kunnen.
    Maar als je 4 GB internet hebt, waarom zou je het dan uitzetten? Als je er thuis verder gewoon op Wi-Fi zit, gebruikt hij er (haast) niets van! Ik heb zelf maar één GB er maand, maar ik ben nog nooit over de 600 MB geweest, terwijl ik er echt veel mee doe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een iPhone 5 en op school gebruik ik wi-fi en daar gebruik ik gewoon mijn w'app.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zoveel gebruikt Whatsapp nu ook weer niet. Je kan hem gewoon op je 4G laten staan als je er niet uitkomt en dat is verder geen groot probleem met je GB verbruik.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb bij 'mobiel netwerk' mijn 'mobiele data' uitstaan en de 'schakel 3G in' altijd eigenlijk aanstaan.
    Wi-fi heb ik gewoon aan, op mijn thuisnetwerk. Whatsappen lukt me gewoon :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik whapp met mijn wifi als ik mijn wifi aan heb staan. Dus als ik wifi aan heb staan, doet hij gewoon alles op die wifi.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Everdeen schreef:
    Ja, want ik kan dat ook met m'n sexy Samsung, dus zou het ook moeten kunnen met iPhone?