• Ben twee weken niet op Q geweest, vanwege 't feit dat school de overhand nam en ik in Londen zat, dus heb die hele 'update' van server
    ook niet echt meegekregen.
    Nu zie ik dat er een nieuw knopje is, namelijk 'spoil.'
    Maar eh, wat houdt het precies in?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:33 ]


    To infinity and beyond •

    Dit! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    It's fun!

    It's nifty!


    You are beautiful, you are love.

    Alle tekst die je binnen die code zet wordt verstopt onder zo'n groen knopje. Je kunt erop klikken en dan zie je de tekst, en als je er nog eens op klikt is het weer weg. Het is bedoeld om bijvoorbeeld in fantopics dingen te verbergen die misschien nog niet iedereen weet over het verhaal, omdat het niet leuk is als je al leest wat er nog gaat gebeuren terwijl je het zelf nog niet hebt gezien/gelezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lol

    Ik vind 'm wel leuk



    BOOM


    Tijd voor koffie.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:



    xD(Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    oke
    ik dacht al, dat het aan mijn laptop lag, maar als je erop klikt dan kan toch iedereen het lezen? Square?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    oke
    ik dacht al, dat het aan mijn laptop lag, maar als je erop klikt dan kan toch iedereen het lezen? Square?


    Natuurlijk, maar als je er op klikt, weet je van tevoren dat wat je gaat lezen een spoiler is. Dan is het dus je eigen schuld als je iets leest wat je eigenlijk niet wil lezen en kan dat niet meer per ongeluk gebeuren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jonges wat een lol hebben we hier!


    No growth of the heart is ever a waste

    Square schreef:
    Alle tekst die je binnen die code zet wordt verstopt onder zo'n groen knopje. Je kunt erop klikken en dan zie je de tekst, en als je er nog eens op klikt is het weer weg. Het is bedoeld om bijvoorbeeld in fantopics dingen te verbergen die misschien nog niet iedereen weet over het verhaal, omdat het niet leuk is als je al leest wat er nog gaat gebeuren terwijl je het zelf nog niet hebt gezien/gelezen. (:


    Bij mij is het grijs. :x


    help

    Graymark schreef:
    (...)

    Bij mij is het grijs. :x

    Gebruik je een template? Dan heb je je verklaring. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gebruik je een template? Dan heb je je verklaring. :Y)


    Yeps.

    I am a very grey person.


    help

    Hoe maak je hem dan? - ook een tijd van quizlet weggeweest -


    Because I love him, do I need another reason?

    kittje schreef:
    oke
    ik dacht al, dat het aan mijn laptop lag, maar als je erop klikt dan kan toch iedereen het lezen? Square?


    Het is ook niet de bedoeling om het voor bepaalde mensen te verbergen, maar gewoon om je te waarschuwen dat er misschien iets onder het knopje staat dat je misschien (nog) niet wilt weten. Iedereen kan het inderdaad gewoon lezen als ze dat willen, maar dan kiezen ze er dus wel zelf voor.
    Momenteel wordt de spoilerknop overigens in de meeste topics vooral gebruikt omdat mensen het er leuk uit vinden zien, want er staat in dit topic bijvoorbeeld geen enkele echte spoiler. :'D




    DxSalvatore schreef:
    Hoe maak je hem dan? - ook een tijd van quizlet weggeweest -


    Er staat tussen de knopjes boven aan het vak waarin je je bericht typt nu ook een knopje met "spoil" in een tekstballon. Als je erop klikt krijg je deze code, waar je de tekst die je wilt verbergen tussen moet zetten:
    [ /spoiler]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Apocalyptic schreef:


    Haha die is echt awesome! xd


    Inspiration can hit you any time