• Mijn moeder kwam net terug van een vergadering en haar hele gezicht was rood en haar ogen bloeddoorlopen, dus ik gokte al dat er iets mis was. Wat bleek dus, ze werd gebeld tijdens de vergadering door Hanneke (een familievriend en iemand die ik vanaf het begin van mijn leven ken) dat haar broer overleden was, mijn moeders beste vriend. Hij is overleden aan een hartinfarct, in de sportschool nog wel. Het ergste is nog wel dat hij morgen naar Enschede zou komen om zijn zus te bezoeken. Hij zou vast en zeker nog even bij mama zijn langs geweest en zij anders wel bij Hanneke.

    Ik vind het zo, zo, zo vreselijk zielig voor haar. Ik weet hoeveel hij voor haar betekende. Als ze belden dan waren ze zeker 2 uur bezig en als er iets was, was hij altijd degene waarmee ze praatte. Haar zo zien maakt mij ook gewoon verdrietig. Waarom moeten de goeden altijd zo vroeg sterven? Hij was maar een paar jaar ouder dan mijn moeder.

    R.I.P. René.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 13:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is altijd vervelend als er iemand die zo dichtbij je staat zo plotseling verdwijnt. Ik wens je moeder heel veel sterkte en dat je er maar goed voor haar mag zijn.
    Hier, heb een bloem (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is inderdaad heel zielig voor je moeder. Sterkte. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aww wat zielig...

    Heel veel sterkte te komende tijden voor jou en je moeder(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En daarbij, ik voel me zo vreselijk schuldig... Ik vroeg me vandaag nog af wanneer er bij ons weer iemand zou overlijden. Dit doordat ik "Grave Trades" zag. Niet dat ik iemand dood wilde hebben, maar puur omdat het met mijn Opa ook niet goed gaat.
    Niet veel later gaat de beste vriend van mijn moeder dood... Het is zo oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Het is altijd vervelend als er iemand die zo dichtbij je staat zo plotseling verdwijnt. Ik wens je moeder heel veel sterkte en dat je er maar goed voor haar mag zijn.
    Hier, heb een bloem (flower)


    † Love? I want to sleep.

    DarkSavior schreef:
    En daarbij, ik voel me zo vreselijk schuldig... Ik vroeg me vandaag nog af wanneer er bij ons weer iemand zou overlijden. Dit doordat ik "Grave Trades" zag. Niet dat ik iemand dood wilde hebben, maar puur omdat het met mijn Opa ook niet goed gaat.
    Niet veel later gaat de beste vriend van mijn moeder dood... Het is zo oneerlijk.


    Niet schuldig voelen, dat slaat nergens op! En heel veel sterkte voor jouw moeder.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    En daarbij, ik voel me zo vreselijk schuldig... Ik vroeg me vandaag nog af wanneer er bij ons weer iemand zou overlijden. Dit doordat ik "Grave Trades" zag. Niet dat ik iemand dood wilde hebben, maar puur omdat het met mijn Opa ook niet goed gaat.
    Niet veel later gaat de beste vriend van mijn moeder dood... Het is zo oneerlijk.


    Knul, als ik nu eens wens dat mijn zus een ongeluk krijgt, omdat ik haar weer eens niet uit kan staan. En ze krijgt toevallig een ongeluk (omdat ze gewoon dom is), is het dan mijn schuld?
    Als ik mijn opa de rug toe keer zonder dat ik weet dat hij een beginnende hartaanval heeft en weg fiets. Is het dan mijn schuld dat hij overlijdt en ik het niet doorhad?
    Jou valt echt niets te verwijten. En daarbuiten vroeg je je het alleen maar af. Het is niet dat jij er persoonlijk voor hebt gezorgd dat hij een hartinfarct kreeg. People die, het is vreselijk, maar niet ongewoon.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 23:04 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Knul, als ik nu eens wens dat mijn zus een ongeluk krijgt, omdat ik haar weer eens niet uit kan staan. En ze krijgt toevallig een ongeluk (omdat ze gewoon dom is), is het dan mijn schuld?
    Als ik mijn opa de rug toe keer zonder dat ik weet dat hij een beginnende hartaanval heeft en weg fiets. Is het dan mijn schuld dat hij overlijdt en ik het niet doorhad?
    Jou valt echt niets te verwijten. En daarbuiten vroeg je je het alleen maar af. Het is niet dat jij er persoonlijk voor hebt gezorgd dat hij een hartinfarct kreeg. People die, het is vreselijk, maar niet ongewoon.


    Pas maar op, toen ik zo begon kreeg ik de wind van voren.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Pas maar op, toen ik zo begon kreeg ik de wind van voren.

    Hou op...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat heftig... Ik wens je ontzettend veel sterkte toe voor jou en je familie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sterkte, Mitch!


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    En daarbij, ik voel me zo vreselijk schuldig... Ik vroeg me vandaag nog af wanneer er bij ons weer iemand zou overlijden. Dit doordat ik "Grave Trades" zag. Niet dat ik iemand dood wilde hebben, maar puur omdat het met mijn Opa ook niet goed gaat.
    Niet veel later gaat de beste vriend van mijn moeder dood... Het is zo oneerlijk.


    Ik vroeg me af met wie ik seks zou hebben, hoeveel geld ik zou vinden op straat en over welke reep chocola ik vandaag onder mijn kussen zou vinden. Weet je hoeveel daarvan is uitgekomen? Niks!

    Daarbij is het een beetje megalomaan om je schuldig te voelen over het feit dat iemand gestorven is aan een hartaanval: Dat impliceert dat jij gelooft dat je invloed uit kunt oefenen op het hart van iemand die een [aar kilometer van je vandaan is.

    *zeilt weg op de voorwind*


    quidquid excusatio prandium pro

    Heel veel strekte!


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Heel veel strekte!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Natuurlijk is het niet jou schuld. Heel veel sterkte. Het zal inderdaad erg verschrikkelijk zijn om zo je moeder te zien. Ik hoop dat het snel beter zal gaan.


    I still think of the guitar bible.