• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.

Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver

Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring

Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

(De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

[ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]

16 - 09 - '17

Thomas Erik Lockwood
    Ik keek haar even met een schuin hoofd aan. Ik mocht er eigenlijk niks over zeggen, niet zo veel in ieder geval. Ik nam nog een slokje van mijn drankje en haalde mijn schouders een beetje op. "Het stelt niet veel voor. Gewoon een stelletje dronken jongens die claimen bestolen te zijn. We kunnen er niet heel veel mee, omdat de kans groot is dat ze het gewoon vergokt hebben of kwijt zijn geraakt." Zei ik zuchtend. Ze was wel erg nieuwsgierig uitzet niets. Nou was het ook vast wel spannend, met een agent praten. Ik kuchte even. Ik kreeg het benauwd. Ik was niet aan de drukte en warmte gewend. Ik had het kunnen verwachten in een club. "Maar je heb ook wel een paar mensen die echt bestolen zijn. Ik zou vooral uitkijken voor mannen die er erg schuw en anti-sociaal uitzien. Deze mensen zijn meestal gewoon slachtoffers van zakkenrollers. Of heel leuk uitziende meiden. Maar dat laatste komt alleen in crime series voor." Zei ik half lachend. Het was altijd hetzelfde in die series. Het leuke knappe meisje leek het gevaarlijkst. Het verpeste soms wel een beetje de realiteit, maar ach.

We've lived in the shadows for far too long.

Michael Oliver Gabriëls
    "Euhm ,ik vroeg zo een gast om een lift op zijn scooter,dus nee ik heb geen vervoer,ik hoop jij wel?"vroeg ze en beet weer op haar lip wat er zo aantrekkelijk uit zag.
    Ik wilde haar eigenlijk waarschuwen dat ze niet zomaar met vreemde mensen mag liften,maar eigenlijk doe ik het nu zelf ook,maar ik ben wel te vertrouwen.
    "Ja ik ben met een motor."zei ik dan met een glimlachje.

[ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:56 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Maya Loreen Smith

Ik kijk hem aan en glimlach, door hem moet ik gewoon steeds glimlachen. Wat gebeurd er toch met me?! "Ja ik ben met een motor." zegt hij dan. "Oef gelukkig." zeg ik opgelucht. Ik kijk even rond, ja lap, waar zijn de meisjes nu? "Even iets laten weten aan mijn vriendinnen. Ben zo terug." zeg ik. Ik kijk even rond en loop een paar keer tussen mensen door om de meisjes te zoeken, al heb ik niet veel zin om hen te zoeken. Dan bestaat er zoiets als sms'en. Ik haal mijn mobiel uit mijn bh en open een nieuw bericht. 'Hey meiden, ik ben weg hier! Ik ga met mijn knappe politieagent naar mijn huis, ik zie jullie later wel! xx Maya'. Ik verzend deze sms naar Alicia, Chiara, Alyssa en Savannah. Ik steek mijn mobiel weer in mijn bh en loop terug naar Michael. "Zijn we weg? Zoja, dan moet ik wel nog even mijn jas ophalen bij dat vestiair gedoe daar." vraag ik en wijs naar de ingang.

16 - 09 - '17

Michael Oliver Gabriëls
    "Oef gelukkig."zei ze opgelucht en ik grinnik even."Even iets laten weten aan mijn vriendinnen. Ben zo terug." zei ze en ik knikte even.Ik zou beter ook wat laten weten aan mijn vrienden.
    Ik haal mijn mobiel uit en stuur hun allemaal een bericht.'Ik zie jullie morgen weer (;' stuurde ik naar hun en stak mijn mobiel weer weg.
    Ik zag Maya terug komen en ik glimlachte naar haar.
    "Zijn we weg? Zoja, dan moet ik wel nog even mijn jas ophalen bij dat vestiair gedoe daar."zei ze terwijl ze wees naar de ingang en ik knikte.
    Ik sloeg een arm om haar rug mee en liep met haar naar de vestiar.

Maya Loreen Smith

Michael knikte en ik voelde hoe hij zijn arm om mijn rug legde. Ik glimlach en loop met hem naar dat vestiair ding. Ik wacht in de rij tot het aan mij is geef ik zo een nummer af van mijn jas. Het meisje achter de tafel knikt en gaat mijn vest halen. Als ze terug is overhandigt ze mijn vest en dan valt er iets. "Oeps, is dit van jou?" vraagt ze terwijl ze een witte portemonnee omhoog houdt die duidelijk van een meisje is. Nee, die is niet van mij, maar daar kan wel wat geld in steken. "Oh ja, dankjewel." zeg ik terwijl ik de portemonnee overneem. Ik loop terug naar Michael en glimlach. "We kunnen gaan." zeg ik terwijl ik mijn vest aantrek en steek de portemonnee veilig in mijn vest.

16 - 09 - '17

Michael Oliver Gabriëls
    Als we bij de vestiar waren ,moesten we nog even wachten,maar gelukkig ging de rij rap voorbij en was het gauw aan haar.
    Ik kijk even ergens anders naar en hoor ze even over iets praten ,maar ik moei me beter niet in die zaken.
    Maya kwam terug,met haar jas aan en ik glimlach naar haar."We kunnen gaan." zei ze en ik knikte ,waarna ik weer mijn arm om haar heen sla en met haar mee de club uit ga. Hopelijk vind ze het niet erg een helm aan te doen,want ze zal wel moeten van me.
    Ik ga met haar richting mijn motor en haal 2 helmen uit ,waarna ik er 1 aan haar geef.

Maya Loreen Smith

Ik loop met Michael mee die zijn arm lekker om me heen had geslagen. Als we bij zijn motor komen kijk ik grijnzend toe. "Wow, coole motor!" zeg ik grijnzend. Als ik zie dat hij twee helmen heeft weet ik al dat ik er één zal moeten dragen, wat ik liever niet wil. Hij geeft er één aan mij die ik na even aarzelen toch aanneem. "Moet die helm echt? Mijn haar gaat er van in de war en ja ik weet dat het avond is en we zo vast gaan slapen, maar dan nog, mijn haar gaat er door in de war." klaag ik. Ik haat helmen! Ik snap dat het voor de veiligheid is, maar ik moet ze gewoon niet op mijn hoofd, het is irritant!

16 - 09 - '17

Michael Oliver Gabriëls
    "Wow, coole motor!" zei Maya grijnzend en ik glimlach even.
    Ik zag aan haar dat ze de helm niet wilde dragen."Moet die helm echt? Mijn haar gaat er van in de war en ja ik weet dat het avond is en we zo vast gaan slapen, maar dan nog, mijn haar gaat er door in de war."klaagde ze en ik grinnik even."Je haar zal nog erger in de war zitten zonder helm,plus het is veel veiliger."zeg ik
    Ik leg mijn helm even neer en kijk haar aan.
    Ik leg teder mijn hand op haar wang en druk een zacht kusje op haar lippen.
    Zelfs als haar,haar echt warrig zou zijn ,zou ze nog altijd prachtig zijn.

Nathaniel Ethan Johnson
    "Nee ,ik had niet genoeg geld voor een goede studie." Zei ze, waarna ze lichtjes glimlachte.
    "Niet dat ik het erg vond,school was een echte ramp." Vervolgde ze, waarna ook ik glimlachte. Ik snapte precies wat ze bedoelde. Ik besloot maar niet te vragen of haar ouders dat niet wilden betalen, misschien was het nogal een gevoelig onderwerp. Ik knikte ter bevestiging.
    ''We zijn er nu gelukkig vanaf,'' ik boog me langs haar heen om van het tafeltje achter haar twee volle glazen te pakken waarvan de inhoud me onbekend was. Er zat vast wel alcohol in. Mijn arm schuurde even langs de huid van haar nek en langs haar haren. ''Alsjeblieft,'' ik drukte het glas in haar handen.
    ''Ben je met de auto?'' vroeg ik nieuwsgierig. Als ze namelijk een lift nodig had kon ik haar brengen, of nog beter, ze kon met mij mee.

Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    Tom keek me even met een schuin hoofd aan. ''Het stelt niet veel voor. Gewoon een stelletje dronken jongens die claimen bestolen te zijn. We kunnen er niet heel veel mee, omdat de kans groot is dat ze het gewoon vergokt hebben of kwijt zijn geraakt.'' Zuchtte hij. Ik haalde vervolgens mijn schouders even nonchalant op. Automatisch drukte deze informatie mijn mondhoeken omhoog, die jongens werden dus niet echt serieus genomen. We waren dus nog niet in gevaar.
    Hij kuchte, voordat hij zijn verhaal verder vervolgde. "Maar je heb ook wel een paar mensen die echt bestolen zijn. Ik zou vooral uitkijken voor mannen die er erg schuw en anti-sociaal uitzien. Deze mensen zijn meestal gewoon slachtoffers van zakkenrollers. Of heel leuk uitziende meiden. Maar dat laatste komt alleen in crime series voor." Zei hij half lachend. Meteen bekroop een benauwd gevoel me, maar ook een opluchtingsgevoel. Hij zei dat het alleen in series voorkwam, dus dan dacht hij het niet serieus toch?
    ''Schijn bedriegt soms,'' mompelde ik, mijn schouders opnieuw ophalend. Snel glimlachte ik, en haalde een hand door mijn zwarte haren heen. ''Benauwd hier hé?'' merkte ik op. Hij leek er ook last van te hebben, doordat hij kuchte.

To love is to destroy.

Maya Loreen Smith

"Je haar zal nog erger in de war zitten zonder helm,plus het is veel veiliger." Neuh, mijn haar lag nog goed door die scooter, dan gaat het zo lekker in de wind wapperen. Ik zie hoe hij zijn helm neerlegt en me aankijkt, zeg me niet dat hij gaat blijven wachten tot ik die helm aandoe he?! Ik schrik als Michael zijn hand op mijn wang legt en een kusje op mijn lippen drukt. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. "Ok, omdat jij zo lief bent, zal ik zo lief zijn en speciaal voor jou die helm opzetten, ok?" Ik doe de helm over mijn hoofd. "Zo, kunnen we nu gaan?" vraag ik een beetje ongeduldig.

16 - 09 - '17

Alicia Anabeth Rosefield
    Hij knikte ter bevesteging en ik glimlachte naar hem.''We zijn er nu gelukkig vanaf,'' zei hij en ik knikte ook instemmend.
    Hij boog zich over me heen en nam 2 drankjes..Zijn arm scheurde langs mijn nek,waardoor ik weer een aangename rillig over me heen krijg.
    ''Alsjeblieft,'' zei hij als hij een glas in mijn handen duwt en ik glimlach naar hem en neem al een slokje van het drankje.
    Hmm,hier zat lekker veel alcohol in.
    ''Ben je met de auto?'' vroeg hij dan nieuwsgierig en ik schud met mijn hoofd ,waardoor er een plukje haar voor mijn gezicht komt te zitten.
    "Nee ,ik was met een taxi ,maar ik weet niet of ze nog zo laat rijden om me terug te voeren."zei ik en keek hem met vragende oogjes aan."Ben jij met de auto? "vroeg ik hem dan en neem nog een slokje van het heerlijke drankje.

Michael Oliver Gabriëls
    Er onstond een grijnsje op haar lippen en ik glimlach naar haar.
    "Ok, omdat jij zo lief bent, zal ik zo lief zijn en speciaal voor jou die helm opzetten, ok?"zei ze dan.
    "Dankje ,trouwens ,waar woon je eigenlijk? Dan zal ik zeker niet verkeerd rijden."vroeg ik haar dan,voordat ik mijn helm opzet en alvast op de motor ga zitten en wacht tot Maya achter me komt zitten.

Maya Loreen Smith

"Dankje ,trouwens ,waar woon je eigenlijk? Dan zal ik zeker niet verkeerd rijden." vraagt hij. Oh hoe dom van me! "Dom van me, natuurlijk kan je moeilijk vertrekken zonder te weten waar ik woon." Ik grinnik en zeg mijn adres. "Quizletstraat. Het is een appartement." zeg ik tegen hem. "Kunnen we nu gaan? Die helm begint al te irriteren." Serieus, die helm is warm en mijn gezicht zit er precies zo in elkaar gedrukt in, een sardientje in een te klein doosje precies, tjongejonge ..

16 - 09 - '17

(haahah lol random straat zeg xD )
    Michael Oliver Gabriëls
    "Dom van me, natuurlijk kan je moeilijk vertrekken zonder te weten waar ik woon." zei ze grinnikend en ik grinnik ook even.
    "Quizletstraat. Het is een appartement."zei ze en ik knikte.Ik starte mijn motor even,voordat we konden verstrekken.
    "Kunnen we nu gaan? Die helm begint al te irriteren." vroeg ze dan en ik knikte even."Hou me goed vast oké?"zei ik en begon te rijden.
    De straat was niet zo ver ,dus binnen een kwartier waren we al in de straat en ik stopte ,met rijden en keek haar toen aan,zij wist welk appartement het was.

[Haha, ik wist niks en toen kwam dat in me op XD]

Maya Loreen Smith

Hij knikt en startte de motor. Hij stapt op zijn motor wat ik ook doe. "Hou me goed vast oké?" zegt hij. "Jhep." zeg ik en grijp hem goed vast rond zijn middel en dan begint hij te rijden. Het is echt zo koud! Die motor gaat sneller dan die scooter van die ene gast, dus de wind is erger. Al snel komen we aan in mijn straat. Hij stopt de motor. Ik stap er af en doe meteen die helm van mijn hoofd. "Pfoe, hier." zeg ik en duw die helm in zijn handen. "Daarzo woon ik." zeg ik wijzend naar het juiste appartement waar ik woon. "Kom!" zeg ik en trek hem aan zijn arm met me mee. Ik loop naar binnen en stap in de lift waar ik Michael in meetrek. Op naar de bovenste verdieping! Op de juiste verdieping stap ik uit de lift en trek Michael nog steeds mee. Ik loop naar mijn voordeur, haal de sleutel tevoorschijn en open de deur. "Gaat u maar binnen." zeg ik wijzend naar binnen.

16 - 09 - '17