• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    [Sorry, dat ik nu pas reageer!]

    Maya Loreen Smith

    Ik kijk Michael grijnzend aan en zorg dat ik comfortabel genoeg zit. Ik voel hoe hij zijn handen van mijn borsten haalt en ze naar mijn heupen laat glijden. Hij plaatst zijn lippen in mijn nek en ik laat één hand door zijn haar glijden terwijl ik langzaam begin te bewegen en het tempo steeds opvoer. Ik kon mijn mond al niet meer dicht houden, want kreunen verlieten mijn mond, steeds harder door het tempo dat ik opvoerde. Ik duwde zachtjes mijn nagels in mijn vel, maar trok mijn handen al snel terug om te voorkomen dat ik hem pijn zou doen, ik had al ooit iemand pijn gedaan door mijn nagels, hij bloedde echt en dat wil ik Michael niet aan doen.

    Kyle Williams

    Ze blijft in mijn ogen kijken en ik ben ook niet van plan om weg te kijken, ik kan wel verdrinken in haar prachtige ogen en die glimlach is ook al zo prachtig, net als de rest van haar uiterlijk en waarschijnlijk ook innerlijk. 'Savannah, maar noem me maar Sav of iets in die richting.' zegt ze en knipoogt dan naar me. Ik grijns en knik. "Ok dan, Sav." zeg ik nog steeds grijnzend en voel hoe ze me dichter trekt en vervolgens tegen me aanschuurt wat ik totaal niet erg vind, integendeel zelfs, het is erg leuk met zo een meid. Ik hou mijn handen op haar heupen en blijf haar aankijken. Lekkerding is dit zeg, yeah.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ze ging wat confortabeler ziten en plaatste dan een hand in mijn haar.
    Ze begon me te berijden en langzaam voerde ze het tempo op.
    Meerdere kreunen vulden de kamer en ook gehijg.
    Ik drukte mijn lippen op de hare om ons gekreun wat te smoren.
    Na een tijdje draaide ik ons om en begon ik in haar te stoten,aangezien zij anders al het werk deed.
    Ik voelde bijna mijn hoogtepunt komen,waardoor ik wat rapper en dieper in haar begon te stoten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze giechelde instemmend. "Ik vind het goed.'' Ze stond in een soepele beweging op en trok mij met zich mee.
    Glimlachend keek ze me aan en trok me mee de menigte uit, langs de rij die voor de jassen stond.
    ''Heb jij nog een jas of niet?'' vragend keek ze me aan, waarna ik m'n hoofd schud. ''Ligt nog in de auto,'' grijnzend haal ik mijn schouders op. Zo'n rij had ik namelijk al verwacht, en ik was nogal ongeduldig aangelegd. ''Jij ook niet?''


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Nate schudde zijn hoofd.''Ligt nog in de auto,'' zei hij grijnzend en haalde zijn schouders dan op.
    ''Jij ook niet?'' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd."Nope ,ik dacht dat het wat warmer was buiten."zeg ik grinnikend en neem zijn warme hand vast.
    "Kom."zeg ik ,waarna ik hem mee naar buiten trek.Ik ga wat dichter tegen hem aanstaan aangezien ik het koud kreeg.Daarom draag ik niet graagkleedjes.
    "Waar staat je auto?"vraag ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Alicia schudde haar hoofd, ter bevestiging dat ze geen jas bij haar had. "Nope, ik dacht dat het wat warmer was buiten." Ze grinnikte en pakte mijn hand vast.
    ''Kom,'' zei ze, waarna ze me mee naar buiten trok en wat dichter tegen me aan kwam staan. Snel sloeg ik mijn arm om haar heen en drukte een zachte kus op haar lichtbruine haren. ''Het is niet zo ver lopen naar m'n auto, kom.'' Glimlachte ik, terwijl ik met mijn hand over haar bovenarm wreef, hopend dat ze het wat warmer zou krijgen. Al snel bereikte we mijn auto, waarna ik uit mijn achterzak mijn sleutels haalde en het portier naast de bestuurderskant openmaakte. Netjes hield ik de deur voor haar open. ''Dames voor,'' grijnsde ik.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Nate sloeg zijn arm over mijn schouder en drukte een kusje op mijn kruin,maar ik wil veel meer dan dat,alleen laat ik het nier merken.
    ''Het is niet zo ver lopen naar m'n auto, kom.''glimlachte hij terwijl zijn warme han over mijn bovenarm wreef en gelijk kreeg ik het al warmer.
    Al snel vonden we zijn auto en opende het potier voor me.
    ''Dames voor,'' grijnsde hij,waardoor ik ook grijns."Oh ,gentelman."grinnik ik ,waarna ik even op mijn toppen sta om een kusje op zijn wang te drukken en daarna stap ik in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Omg sorry, ik was vergeten reageren, ik doe het straks snel]


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Ok dan Sav.' Er verschijnt een grote grijns op zijn gezicht, die alleen maar breder word door mijn moves tegen zijn lichaam heen. Tot zover ging het goed, maar ik had nog geen geld opgemerkt in zijn zakken of iets dergelijks. Daarbij was hij ook nog volledig nuchter, dus daar moest maar snel verandering in komen.
    'Ik heb best wel dorst!' schreeuw ik over de luide muziek heen. Ik probeer hem zo smekend mogelijk aan te kijken, in de hoop dat hij me wat aanbied. Zelf heb ik niet zo veel geld op zak en dan ik gelijk zien waar hij zijn geld bewaart. Ondertussen trek ik hem al mee naar de richting van de bar. Hierdoor kan ik om me heen kijken, of ik één van mijn vriendinnen zie. Helaas zijn ze alle vier nergens te vinden, maar het is dan ook echt heel erg druk hierbinnen.

    [Woh hoe vroeg sta jij op?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik sta niet zo vroeg op, ik was toen nog wakker, haha. Ik heb twee weken vakantie (:]

    Maya Loreen Smith

    Ik vond het wel lief dat Michael ook de helft van het werk even op hem wou nemen, dat ik niet alles moest doen. Niet dat ik het erg zou vinden om al het werk op mij te nemen, maar het is inderdaad wel een keer aangenaam als de ander de helft van het werk op zich neemt. Ik schreeuw het uit en geniet enorm, ja ik kan hard schreeuwen als het goed is. Ik schreeuw de laatste woorden: "Oh my ... aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" uit en ben dus klaar. "Waaaauuuwww ..." mompel ik hijgend en kijk Michael grijnzend aan. "Dat was ... geweldig ..." grijns ik hijgend en veeg wat zweet van mijn voorhoofd.

    Kyle Williams

    We bleven even bewegen en ik bleef haar aankijken. Ze is echt zo perfect! 'Ik heb best wel dorst!' schreeuwt ze dan door de te luide muziek naar me. Ze kijkt me volgens mij smekend aan, alsof ze naar me roept om haar te trakteren, nu als ik als een echte gentlemen wil overkomen en haar wil overtuigen dat ik haar enorm zie zitten zou ik haar moeten trakteren. Nog voor ik kon vragen of ik haar kan trakteren trekt ze me al mee richting de bar. Ik laat me meetrekken en kijk haar dan aan. "Ik wou je vragen of ik je moest trakteren, maar volgens mij is dat wel duidelijk." grinnik ik. "Wat wil je drinken?"


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Maya begon te schreeuwen van genot.
    Ze komt net voor mij klaar en ik kreun luid haar naam,waarna ik mijn goedje in haar spoot.
    Ik ga uit haar en ga naast haar liggen.
    "Dat was...Geweldig."hijgde ze en keek me grijnzend aan.
    "Jij bent gewoon geweldig."zeg ik ook nog nahijgen en druk een vluchtig kusje op haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik moest lachen om Michael die mijn naam schreeuwde, geweldig toch? Als hij naast me ligt kijkt hij me aan. "Jij bent gewoon geweldig." hijgt hij na. Ik grinnik even en voel hoe hij een vluchtig kusje op mijn lippen drukt. "Jij bent ook geweldig." zeg ik terug en druk een langere kus op zijn mond. "Ik ga me douchen, jij mag na mij." zeg ik en spring recht van bed. Ik loop naar de badkamer en neem een snelle douche. Na de snelle douche, droog ik me af en loop naar mijn slaapkamer om mijn te grote shirt weer aan te trekken, ik trek ook een slipje aan en ga op de rand van mijn bed zitten. "Nu mag jij douchen." zeg ik tegen Michael terwijl ik naar de deur van badkamer wijs. Ik had toch niet gedacht dat ik deze knapperd al zo ver zou krijgen op één avond, maar het is me toch goed gelukt en daar ben ik best trots op, alleen dit voelt gewoon heel anders dan bij al die andere mannen, bij Michael voelt het gewoon goed ...


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Jij bent ook geweldig." zei ze en drukte een wat langere kus op mijn lippen ,waardoor ik naar haar glimlach.
    "Ik ga me douchen, jij mag na mij." zei ze ,waarna ze het bed uit gaat."Is goed."mompel ik en kijk haar nog na ,voordat ze de badkamer in is.Ik raap ondertussen mijn kleren op en doe alvast gewoon mijn boxer aan.
    Na een tijdje ,kwam ze de badkamer uit en had ze haar lange shirt weer aan.
    "Nu mag jij douchen." zei ze wijzend naar de badkamer deur en ik knik,waarna ik opsta en naar de badkamer ga.
    Ik neem een snelle douche en spoel allles van me af ,om me daarna af te drogen en mijn boxer weer aan te trekken,voordat ik haar kamer weer inloop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Als Michael in de badkamer verdwijnt en ik de douche hoor aangaan, weet ik dat hij zich aan het douchen zou zijn en de kust even veilig is. Ik grijp naar zijn kleren en onderzoek elke zak in zijn jas, shirt en broek om geld te vinden. Als ik zijn portemonnee in handen heb sla ik hem open en kijk er in, maar net als ik er wat geld uit wil halen hoor ik de douche uitgaan, zo snel al?! Shit ... Ik steek de portemonnee weer weg en prop die terug in de juiste zak. Ik vond wel nog een briefje in zijn broekzak en wat kleingeld, ik neem alleen het briefje en berg het snel op terwijl ik zijn kleren weer leg zoals ze lagen en ga languit op bed liggen alsof er niks gebeurd is. Als hij de kamer weer inloopt, glimlach ik lief naar hem. "Blijf je slapen? Of ga je naar huis?"


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Blijf je slapen? Of ga je naar huis?"vroeg Maya me dan en ik haalde mijn schouders op. "Als je wil,dat ik blijf dan blijf ik wel."zeg ik met een glimlachej,als ze het niet wilde ,dan ging ik gewoon wel weer naar huis,wat ik wel jammer zou vinden.
    Ik plof me neer op haar bed en ga naast haar liggen ,druk een kus op haar lippen en kijk haar dan afwachtend aan op haar antwoord.
    Het is best wel vreemd dat ik op nog geen dag tijd al zulke gevoelens heb voor haar.
    Ik ben Nate echt dankbaar dat ik mee mocht naar die club anders had ik haar nooit ontmoet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Hij kijkt me aan en haalt zijn schouders vervolgens op. "Als je wil,dat ik blijf dan blijf ik wel." zegt hij met een glimlach. Ik glimlach naar hem en bijt op mijn lip. Hij ploft naast me neer op bed en gaat liggen. Hij drukt een kus op mijn lippen en kijkt me afwachtend aan. Lijk ik misschien niet te wanhopig? Ik bedoel ... ik zoende hem meteen in de discotheek, ik nam hem al mee naar huis, net heb we ook al iets gedaan en nu wil ik dat hij blijft slapen ... Pfft, ik weet het niet ... maar ik zou graag willen dat hij blijft, dusja. "Ja, eigenlijk wil ik wel dat je blijft." zeg ik knikkend en grijns dan breed. Ik voel me enorm goed bij Michael, het lijkt wel alsof ... alsof ik verliefd word en dan bedoel ik ... echt verliefd ...


    16 - 09 - '17