• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Kyle Williams

    "Ja niet mis ,wat vind jij van het meisje met bruine ogen en bruin haar?" vraagt Michael dan aan Thomas. Nu bekijk ik ook die meid even langer dan de andere, maar nog steeds valt die ene meer op, die tegen me botste. Ik grijns breed als ze onze kant opkijkt. 'Hi. Nog een keer sorry dat ik net op je botste.' zei ze opeens. "Geen probleem." zeg ik met een knipoog. 'Hebben jullie ook zin in feesten?' zegt ze met zo een lieve glimlach. "Helemaal!" zeg ik enthousiast. "En jij? Vast wel he? Je hebt trouwens een mooi glimlach." Ja, wat? Ik moet mijn charmes toch bovenhalen?

    Voor Savannah

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 20:15 ]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Oh damn, waarom doe ik dit toch weer? Ik kick op zo dingen soms, maar achteraf noem ik me gek dat ik deze dingen doe, alleen voelt het bij Michael gewoon juist en niet fout, wat ik ergens niet zo goed begrijp. Maar, die kriebels in mijn onderbuik en zo zijn ook niet verklaren, wat is er toch aan de hand? Ik kijk Michael grijnzend aan als hij met zijn handen over mijn lichaam gaat wat me rillingen geeft. Ik glij met mijn tong over zijn lippen maar wacht niet tot hij zijn mond opent en duw mijn tong ruw tegen zijn mond zodat ik zelf naar binnen kan gaan, ik duw mijn tong zowat bijna in zijn keel en ga weer een wild spelletje spelen met zijn tong. Terwijl glij ik zachtjes met mijn hand naar beneden en streel zachtjes zijn kleine vriend.


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Helemaal!' Hij reageert enthousiast, dus laat ik een glimlach zien. 'En jij? Vast wel hé? Je hebt trouwens een mooie glimlach.' Hebbes, hij valt nu al voor me. Of nou ja, hij heeft interesse, daar kan ik wel op inspelen.
    'En of ik zin heb in een feestje.' Ondertussen pak ik zijn bovenarm beet, die best hard is voel ik, en sleur hem mee naar de dansvloer. Ondertussen ben ik mijn vriendinnen uit het oog verloren, maar dat maakt niet uit. Ik zag ze later wel weer en ik moet nu gewoon even concentreren op deze jongen. Ik had wel weer eens zin in een man. 'Bedankt trouwens nog. De jouwe is ook niet mis.' Ik begin te dansen. Even alles van me af laten vallen. Terwijl ik zijn rechterbovenarm vast pak zeg ik: 'En jouw armen mogen er ook wel wezen.' Even grinnik ik kort.

    [Is er nog iets belangrijks wat ik heb gemist? Ik zal btw nu weer vaker reageren, had toetsweek :$]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Euhm nee, je hebt niet echt iets belangrijk gemist. Iedere jongen heeft een meisje en die zijn nu zo samen aan het praten fzo, alleen Maya is al naar huis met haar jongen xp]

    Kyle Williams

    'En of ik zin heb in een feestje.' zegt ze terwijl ze mijn bovenarm vastneemt en me mee naar de dansvloer sleurt. Ik laat me met een grijns meesleuren. Als we stil staan kijkt ze me aan. 'Bedankt trouwens nog. De jouwe is ook niet mis.' zegt ze en begint te dansen. Ik glimlach. "Dankjewel, die van jou is natuurlijk wel mooier, maar niet alleen je glimlach is mooi, ook de rest is erg mooi." grijns ik. Volgens mij loopt het goed, want ze danst al met me en ze loopt niet weg of zo, het gaat dus echt wel goed, ja. Ze neemt mijn rechterbovenarm vast 'En jouw armen mogen er ook wel wezen.' grinnikt ze. Ik grinnik ook. "Dankje." glimlach ik en leg vervolgens mijn handen op haar heupen en ga iets dichter.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Maya duwt haar tong ruw in mijn mond en we spelen een hevig spelletje.
    Haar hand begint mijn vriend te strelen en een kreun verlaat mijn mond.
    Mijn handen maat ik naar haar borsten glijden en ik begin er zachtjes in te kneden .

    (lol sorry voor de late en korte post)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is niks]

    Maya Loreen Smith

    Ik kon er niet aan doen maar ik moest even lachen, weet niet waarom. Ik bijt even op mijn lip en bekijk naar zijn handen die zachtjes kneden in m'n borsten alsof het brood is dat hij kneed. Ik grinnik zachtjes en begin wat feller te wrijven, hij moet recht zijn he. Ik duw zijn handen even weg en kruip dan van hem af om vervolgens even in mijn nachtkastje te zoeken naar een pakje dat ik net gekocht had met die rubbertjes, you know haha. Ik neem er één en loop terug. "Hier." zeg ik als ik het in zijn handen geduwd heb. "Doe maar." zeg ik wijzend naar beneden.


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Dankjewel, die van jou is natuurlijk wel mooier, maar niet alleen je glimlach is mooi, ook de rest is erg mooi.' Hij kijkt me grijnzend aan, waardoor ik even zogenaamd verlegen wegkijk. Jongens, altijd gebruiken ze dezelfde complimentjes. Toch doet het me elke keer weer wat, maar misschien heeft een meisje dat gewoon nodig.
    'Dankje,' glimlach ik tegelijk met hem. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me dichter tegen hem aan. Zelf leg ik mijn armen in zijn nek. Doordat hij langer is dan ik, moet ik omhoog kijken om in zijn ogen te kunnen kijken, die licht oplichten in de donkere discotheek. Ik buig me naar voren toe om in zijn oor te fluisteren. 'En wat is de naam van deze knappe man, waarmee ik nu sta te dansen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Savannah glimlacht steeds zo lief, ik val echt voor een meid zoals zij, ze is zo lief en zo mooi, totaal mijn type! Ik beweeg een beetje met haar terwijl ze haar armen in mijn nek legt. Ik glimlach lief naar haar en kijk hoe ze in mijn ogen kijkt. Ze buigt wat naar voren, wat me even doet schrikken, maar ze brengt haar mond naar mijn oor om vast wat in te fluisteren. 'En wat is de naam van deze knappe man, waarmee ik nu sta te dansen?' fluistert ze, fluisteren dus zoals ik al dacht. Ik grijns en kijk haar aan. "Kyle en wat is de naam van deze mooie jongedame waar ik als een blok voor val?" Ik haal mijn charmes boven, al kan het wel eens anders uitpakken dan ik help. Waarom zou ik rond de pot blijven draaien en niet zeggen dat ik voor haar val, misschien is het hierna wel te laat.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Haar hand begon feller te wrijven en weer verliet een kreun van opwinding mijn mond.
    Maya duwt mijn handen weg en vragend kijk ik haar aan.Ze kruimt van me af en rommeld wat in haar kast.
    "Hier."zei ze en duwde het pakje in mijn handen.
    Tja hoe kon ik nou een condoom verheten?
    "Doe maar."zei ze wijzend naar mijn plekje die al helemaal recht stond.
    Ik grijns even en doe het dan aan.
    "Klaar."zeg ik grijnzend.

    (echt sorry voor de late post.Het is best vervelend dat mijn laptop naast mijn moesers pc staat ;/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haha, bij mij zitten ze meestal in de buurt, dus daarom kan ik ook niet altijd meteen met Maya reageren xD]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Ik bekijk Michael met een grijns, ik kijk toe hoe hij zorgvuldig en voorzichtig het hoesje over zijn willie schuift. "Klaar." zegt hij grijnzend. "Goed." zeg ik grijnzend en begin hem hevig te zoenen terwijl ik zijn handen weer op mijn borsten leg. Het risico dat ik al een paar keer neem is in bed duiken met een jongen en alleen een condoom gebruiken terwijl ik de pil niet neem, ik ben te koppig om die te gaan kopen en elke dag mooi op tijd in te nemen, daar heb ik de tijd niet voor en daar wil ik de tijd niet voor maken. Van alle keren dat dit al gebeurd is ben ik nog geen ene keer zwanger geraakt, dus wat is het punt dan? Eigen schuld dan maar als ik binnenkort wel een keer met een dikke buik rond loop, dat zal toch ooit een keer gebeuren. Ik haal mijn lippen weer van die van Michael en grijns. Ik ga bovenop hem zitten en zorg dat zijn kleine vriend binnen op zijn plek komt te zitten. Ik zal bovenop blijven zitten en het werk op me nemen.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Goed." Antwoorde ze en begon me hevig te zoenen.Ruw kuste ik haar terug en ik legde mijn handen weer op haar mooie geronde borsten.
    Na een tijdje haalde ze haar lippen van de mijne af en grijnsde ze naar me,waarna ze mijn lid bij haar naar binnen liet glijden.
    Oh god dit was zo zalig.
    Ik haalde mijn hansen van haar borsten en en plaatsde die op haar heupen en mijn lippen plaatste ik weer in haar nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Alicia wiebelde met haar wenkbrauwen en giechelde daarna, waarna ik als vanzelf ook moest lachen. ''Ik ga dolgraag voor optie 2.'' Was haar antwoord, terwijl er nog steeds een glimlach rond haar lippen speelde.
    "Ik moet even naar de wc, ben zo terug." Zei ze, terwijl ze opstond en richting de wc liep. Even bekeek ik haar achterste, wat er zeker niet verkeerd uitzag. Niks aan haar was verkeerd, alles was werkelijk perfect. Het voelde ook gewoon fijn om met haar te praten.
    Na enkele minuten werd haar mooie lichaam weer zichtbaar, ze liep uit de wc's en nam opnieuw plaats naast me. "Wanneer gaan we?" vroeg ze met een knipoog. ''Wat dacht je van nu?'' glimlachte ik, waarna ik flirtend terug knipoogde. Ik pakte haar hand beet, en keek haar vragend aan.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Wat dacht je van nu?'' glimlachte hij ,waarna hij flirtirig terug knpoogde.Hij nam mijn hand vast en keek me dan vragend aan.
    Ik giechel. "Ik vind het goed. Ik stond op en trok hem ook recht.
    Ik vraag me af hoever de andere meiden al zijn ,met hun prooi.
    Glimlachend kijk ik hem een en trek hem mee de menigte uit. Gelukkig had ik geen jas mee ,want er stond een hele rij,ik kon misschien nog een jas van iemand jatten,maar ik besloot het toch niet te doen,straks werd ik nog gesnapt.
    "Had je nog een jas of niet?"vroeg ik hem dan. Ergens hoopte ik van niet ,want ik hield niet van wachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Kyle en wat is de naam van deze mooie jongedame waar ik als een blok voor val?' Samen bewegen we op de maat van de muziek. Er is duidelijk te horen dat hij erg zijn best doet om me te charmeren. Als ik een naïef onschuldig meisje was geweest, zou ik gelijk voor hem gevallen zijn. Maar dat ben ik niet, toch is dat mijn rol, dat lieve meisje. Dus ik ga volledig met hem mee. Ik kijk op in zijn ogen, die om eerlijk te zijn best mooi zijn, diepblauw. Toch moet ik er even over nadenken of ik mijn eigen naam moet noemen, of dat ik gewoon een andere naam. Als ik hem later nog beroof zal hij bij de politie mijn naam kunnen vertellen, maar waarschijnlijk word hij straks zo dronken dat hij het niet eens meer herinnert.
    'Savannah, maar noem me maar Sav of iets in die richting.' Ik geef hem weer een knipoog. Zelf druk ik me nog iets dichter tegen hem aan en schuur tegen zijn onderlichaam aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa