• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ze glimlachte naar me en beet dan op haar lip.
    Ze leek te twijfelen en ik beet ook even op mijn lip,hoopend dat ik hier mocht ,want ik had geen zin om weer in de koude naar huis te gaan rijden.
    "Ja, eigenlijk wil ik wel dat je blijft." zei ze knikkend en grijnsde breed ,waardoor ik breed glimlach.
    Ik maakte een zacht 'yes' gelijdje en sloeg mijn armen dan om haar heen."Dus ,wat wil je doen nu?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Als ik zeg dat ik wil dat hij blijft glimlacht hij breed. Het is leuk hem zo te zien glimlachen, daardoor moet ik zeker ook glimlachen. Hij maakte een zacht 'yes' geluidje dat ik nog net hoorde. Ik grinnik zachtjes en schrik als hij plots zijn armen om me heen slaat. Ik sla mijn armen ook rond hem en glimlach. "Dus ,wat wil je doen nu?" vraagt hij dan. Ik laat hem los en kijk eens op mijn wekker, het is al redelijk laat, of moet ik vroeg in de ochtend zeggen? Ik gaap eens en strek me kort uit. "Eigenlijk ben ik moe, dus als je het niet erg vind wil ik slapen." zeg ik terwijl ik het deken over me heen sla. "Als je wil mag je nog wat rondlopen of rondkijken of iets doen in huis of je mag lekker naast me blijven liggen en ook slapen." glimlach ik.


    16 - 09 - '17

    [WindySky --> SunnySpring

    Hahahah dat kan ook. Woon je toevallig in België?]

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Ik wou je vragen of ik je moest trakteren, maar volgens mij is dat wel duidelijk.' Hij grinnikend even. 'Wat wil je drinken?' Ik glimlach onschuldig naar hem.
    'Nu je het zo voorstelt. Ja ik zou graag een of andere cocktail van je krijgen.' Hij weet tenminste wel hoe het hoort als echte gentleman. Ik wacht even tot hij gaat bestellen, zodat ik kan zien waar hij zijn geld bewaart. Ondertussen laat ik ook mijn ogen vallen op de mensen om ons heen. Ik ga op een barkruk zitten, met naast me een of andere dronken lapzwans. Aan zijn ogen zie ik, dat het niet lang meer zal duren of hij valt bewusteloos en word voor een lange tijd niet meer wakker. Ik zie een briefje geld uit zijn hand steken. Die zal hij vast niet missen. Ik ga met mijn rug naar hem toe zitten en steek mijn hand uit naar achteren. Ik ontmoet zijn hand en trek het geld eruit. Snel frommel ik het onder mijn jurkje, onder de band van mijn slipje.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Michael Oliver Gabriëls
    Maya sloeg even haar armen om me heen en na mijn vraag laat se me jammer genoeg los.
    Ze gaapt eens en rekt haar dan uit ,waarop ik kon merken dat ze moe is.
    "Eigenlijk ben ik moe, dus als je het niet erg vind wil ik slapen." zegt ze terwijl ze het deken over haar heen sloeg.
    "Als je wil mag je nog wat rondlopen of rondkijken of iets doen in huis of je mag lekker naast me blijven liggen en ook slapen."glimlachte ze en ik knik even,waarna ik ook het deken over mij heen trok en wat dichter tegen haar aan ga liggen.
    "Dan lig ik het liefst bij jou."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Jhup, ik woon in België (:]

    Kyle Williams

    Ik kijk haar glimlachend en afwachtend tegelijk aan. 'Nu je het zo voorstelt. Ja ik zou graag een of andere cocktail van je krijgen.' zegt ze. Ik knik en denk even na of ik goeie cocktails weet, maar als ik het vraag zullen ze ons wel een goede geven zeker? "Is goed." zeg ik uiteindelijk en steek mijn vinger op terwijl ik naar de barman roep die meteen onze kant op komt. "Graag twee cocktails, liefst de beste die je hebt." zeg ik tegen de barman die grijnzend knikt en weer verdwijnt naar de andere kant. Ik draai me naar Savannah en kijk hoe ze naar die man naast haar kijkt, hij is echt zo dronken. Ik hoop maar dat ik niet zo dronken zal worden vandaag. Opeens hoor ik gekuch en kijk op. De barman schuift twee cocktails naar me toe. Ik haal mijn portemonnee uit de binnenzak van mijn vest dat ik nog steeds aan heb en betaal de cocktails. Ik steek mijn portemonnee weer weg in mijn binnenzak en geef één cocktail aan Savannah. "Alsjeblieft snoepje." zeg ik met een knipoog.

    Maya Loreen Smith

    Na mijn hele uitleg met veel keer of in dezelfde zin te zeggen knikt Michael en slaat het deken ook over hem heen. Dat wil dus zeggen dat hij gewoon lekker naast me blijft liggen en hij niet gaat rondneuzen in huis, beter voor mij, niet dat hij iets kan vinden hoor, maar het is gewoon beter zo. Hij komt wat dichter tegen me liggen, maar ik trek hem gewoon helemaal tegen me aan. Ik sla zijn armen om mezelf zodat hij de moeite zelf niet eens moet doen, misschien was hij het niet eens van plan. "Dan lig ik het liefst bij jou." grinnikt hij. "Mmm, beter zo." zeg ik grijnzend. "Slaaplekker lieve Michael." fluister ik en druk een kusje op zijn wang. Vervolgens sluit ik mijn ogen en val meteen in slaap.


    16 - 09 - '17

    [Ik niet ;') Dus ik heb pas over drie weken vakantie =) En waar is iedereen eigenlijk? Van Maya en Micheal weet ik het, die zijn ergens in een huis toch? En Alicia en ]

    Savannah Duncan
    'Is goed.' Hij steekt zijn vinger op, om de barman te roepen. Deze verschijnt gelijk en kijkt Kyle vragend aan. 'Graag twee cocktails, liefst de beste die je hebt.' De barman knikt en verdwijnt om de drankjes voor ons te mixen. Ondertussen steel ik het geld van de dronken man naast me. Net op tijd heb ik het weg gemoffeld, want dan staat de barman weer voor ons met twee cocktails, die hij voor ons neerzet. Kyle steekt zijn hand in de binnenzak van zijn vest om later een portemonnee tevoorschijn te halen. Shit, die zou ik niet zomaar te pakken krijgen. Nou ja, daar bedacht ik nog wel iets op. Hij betaalt de barman die dan weer verdwijnt om andere gasten te helpen. Ondertussen krijg ik een van de drankjes aangereikt door Kyle. 'Alsjeblieft snoepje.' Grinnikend neem ik het aan en neem gelijk een klein slokje. Aahh heerlijk die alcohol door mijn lichaam heen. Dan kijk ik de jongen weer aan.
    'En vertel eens, wat doe je om cocktails zoals deze te betalen?' Deze jongen had echt een goed lichaam, met een knap hoofd. Zeker weten dat ik vanavond goed ging afsluiten met hem.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Twee mensen doen niet meer mee, de rest heb ik gevraagd of ze nog meedoen]

    Kyle Williams

    Grinnikend nam ze de cocktail van me aan die ik aan haar gaf. Ze neemt gelijk een klein slokje, je ziet dan ook dat ze geniet van de smaak. Ik wacht niet langer en probeer de cocktail ook zelf. Ik neem alleen geen klein slokje, maar een grote slok. Ik slik het goedje door. Het smaakt best goed, het is mijn geld wel waard dan. Ik kijk naar Savannah die me aankijkt. Ik glimlach lief naar haar, ze doet me gewoon steeds glimlachen. "En vertel eens, wat doe je om cocktails zoals deze te betalen?" vraagt ze dan. "Ik werk bij de politie, ongeveer zo een twee jaar nu." leg ik uit. Vroeger was het geen droom van me, ik moest niks van politie hebben omdat die mannen te ruw overkwamen als ik dat soms zo bekeek op tv, toch besloot ik op latere leeftijd dat ik agent wou worden en dat ben ik nu dus, en het werk bevalt me wel.


    16 - 09 - '17

    (Ik denk dat de meesten nog in de club zitten n,Nathaniel en Alicia ,gingen juist naar zijn huis gaan ^^ )
    Michael Oliver Gabriëls
    Maya liet me mijn armen om haar heen slaan en ze grijnsde toen."Mmm, beter zo." zei ze en ik glimlach even.
    "Slaaplekker lieve Michael."fluisterde ze dan met haar honing zoete stem om daarna een kusje op mijn wang te drukken.
    "Slaapwell ,Maya."fluister ik terug ,maar ik zie dat ze al in slaap gevallen is.
    Hoewel ik ook graag in slaap wou vallen,leek het me niet te lukken om slaap te vatten.
    Ik staarde wat naar het donker en viel na een half uur toch in slaap.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Aangezien Maya en Michael slapen, kunnen we beter even wachten op de rest, right?]


    16 - 09 - '17

    (okey :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Of heb je een idee of zo? Inbrekers, haha xD]


    16 - 09 - '17

    (xD inbrekers die gaan inbreken bij een dief en een politie agent LOL )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hahahaha]


    16 - 09 - '17

    [Dat faalt best wel, hahahah.
    Alleen zegt Kyle dat laatste of denkt hij dat?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Hahaha jaa best wel en dat denkt Kyle, anders had ik er aanhalingstekens voor en achter gezet ;)]


    16 - 09 - '17