• Youtube wil gebruikers laten betalen voor het bekijken van muziekvideo's in de vorm van een abonnement.

    Anonieme bronnen vertellen aan Fortune dat Youtube een dergelijk model overweegt en dat advertenties bij video's dan zullen verdwijnen.
    Het bedrijf laat in een reactie alleen weten: "Er zijn diverse contentaanbieders die denken dat een betaald abonnement naast advertenties lucratief kan zijn. We kijken daar dus naar."
    Youtube stelt echter dat de advertenties niet zullen verdwijnen. Wat er dan voor voordelen aan abonnees worden geboden, is onduidelijk. Ook is het niet bekend of er naast een abonnement nog mogelijkheden bestaan om gratis muziekvideo's te bekijken.
    Volgens de anonieme bronnen van Fortune zouden Youtubegebruikers een vast bedrag kunnen betalen waarvoor ze onbeperkt liedjes kunnen beluisteren op de videosite, net als nu bij onder meer Spotify het geval is. Deze streaming muziekdienst toont alleen geen video's.
    Google, het bedrijf achter Youtube, heeft zelf al een muziekdienst in handen. Via Google Play kunnen gebruikers van Androidtoestellen muziek kopen en downloaden. Vergelijkbaar met iTunes. De Googledienst is nog niet in Nederland beschikbaar.

    Bron: Nu.nl


    Ik denk niet dat dit een slimme zet is. Waarschijnlijk zullen veel gebruikers afhaken. Ik zou in ieder geval niet betalen voor het bekijken YouTube-filmpjes.

    Wat vinden jullie?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik denk niet dat dat zal gebeuren. Google weet nu al geen weg met al hun geld, als ze nog eens mensen gaan laten betalen voor YouTube hebben ze er nog meer dan nodig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Betalen voor Youtube om music video's te bekijken:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 17:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jemig, wat een onzin. Tegenwoordig mag je ook niks meer.
    En ik ga echt niet daarvoor betalen als ze dat denken. Kan je net zo goed een CD kopen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Not gonna happen.


    You are beautiful, you are love.

    Hahahaha. Dit is al zovaak langs gekomen. Alsof ze dat gaan doen, dan gaat iedereen weg. Lolol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is dat 'reclame' waar ze het over hebben?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Folklore schreef:
    Not gonna happen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Beckett schreef:



    Same.
    Maar jouw signature!


    The first step is the hardest.

    Als dat gebeurt hebben ze heel hard ruzie met mij. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Lol, dat gaat echt niet gebeuren.

    Anarose schreef:
    Als dat gebeurt hebben ze heel hard ruzie met mij. (cat)


    26 - 02 - '16

    En trouwens, het ging om een betaalde extra dienst, waardoor je geen reclame meer zou hebben. Niet dat je voor heel YT zou moeten betalen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verbaasd me dat ze het nog niet doen. Er zijn (nog) geen serieuze alternatieven, en muziekdiensten doen het ook. Waarom youtbue dan niet?


    quidquid excusatio prandium pro