• Ik vind het echt fantastisch dat K3, die toch wel een uitgebreide fanbase hebben, dit aankaart. Ook de clip zelf is heel simpel, maar meer moest er gewoon niet bij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wou net in je andere topic reageren pffft.='D Nou ja dan maar hier hé!(cat) Dus bij deze:
    Ik vind het echt vet goed dat K3 'omstreden' onderwerpen aanpakt de laatste tijd, in 'mijn tijd' was het "Afrika tot in Amerika, tot aan de woestijn lalalala," ='D
    En kinderen zullen dit nog steeds geweldig vinden, nazingen en tegelijkertijd misschien wat normen en waarden meenemen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wou net in je andere topic reageren pffft.='D Nou ja dan maar hier hé!(cat) Dus bij deze:
    Ik vind het echt vet goed dat K3 'omstreden' onderwerpen aanpakt de laatste tijd, in 'mijn tijd' was het "Afrika tot in Amerika, tot aan de woestijn lalalala," ='D
    En kinderen zullen dit nog steeds geweldig vinden, nazingen en tegelijkertijd misschien wat normen en waarden meenemen.

    Ik zeg altijd: wat kan ik er aan doen dat er dubbeltopics zijn?D':
    Eigenlijk zat daar ook een diepe betekenis in die nu ook terug zou mogen opgerakeld worden.
    Maar true!


    Queer zijn is gewoon alles

    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.


    Inderdaad. Het is goed dat ze dit doen, maar het liedje is meh. Maar ja ik ben dan ook heel kieskeurig qua muziek :')


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Occamy schreef:
    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.


    i wanna die with you once or twice.

    Occamy schreef:
    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.


    Heaven is a place that we all have

    Occamy schreef:
    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.

    + Ik had een beetje een dubbel gevoel. Ze strijden voor de aarde, maar maken tegelijkertijd het Christelijk geloof belachelijk door "o mijn God" te zingen. Het komt misschien op jullie wat overdreven over, maar het blijft schelden en dat promoten ze nu.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    + Ik had een beetje een dubbel gevoel. Ze strijden voor de aarde, maar maken tegelijkertijd het Christelijk geloof belachelijk door "o mijn God" te zingen. Het komt misschien op jullie wat overdreven over, maar het blijft schelden en dat promoten ze nu.


    Daar heb ik me ook aan geërgerd. Ik heb zelf soms ook weleens grof taalgebruik, maar dit is een kindernummer. Vind het niet kunnen :')


    What's meant to be will find it's way

    Occamy schreef:
    Mag ik het zeggen? Vast wel, maar heuj ik doe het gewoon.
    Ik vind het saai. Het liedje was ten eerste echt binnen een mum van tijd klaar, maar ik werd er nou niet warm of koud van. Heel eentonig en zeverig.
    Goede boodschap, uitvoering: meh.


    Dit + die OMG. Waarom zelfs?
    Ik vind het echt teleurstellend.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor mij gaan alle nummers die zijn gekomen (en die nog komen) in een rechte lijn naar beneden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh