• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (15 tot 18)
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Extra:


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Llamarmy
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Moringa
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Aestas


    Speeltopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Okay, nog een meisje


    Mag ik die reserveren of is die al gereserveerd? c:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:02 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag, maak maar


    Bowties were never Cooler

    Naam: Megan Jane Rhine
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Megan verft haar haren sinds een paar maanden rood. Van nature zijn ze bruin, maar omdat die kleur zo standaard is, besloot ze een kleur te nemen die je minder vaak ziet. Op dit moment hangt het over haar schouders. Ze is erg blij met haar haren en wilt het nog langer laten groeien. Ze heeft bruine ogen. Megan heeft bijna altijd wel wat mascara en eyeliner op, maar als ze daar geen tijd of zin in heeft gaat ze zonder moeite de deur uit zonder. Ze heeft een slank figuur die ze graag zo wilt houden. Ze probeert dan ook op haar eten te letten en sport vaak. Omdat ze maar 1.60 is, draagt ze bijna altijd hakken. Zo lijkt ze langer dan ze werkelijk is. Megan haar kleding heeft ze allemaal zelf bewerkt. Ze koopt kleding om daar later haar eigen draai aan te geven. Haar droom is dan ook om later iets in de modewereld te gaan doen.
    Extra: Ze heeft geen relatie.

    Ik probeer de rol vandaag nog af te krijgen!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Is ze zo goed? :3

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:20 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Naam: Megan Jane Rhine
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Megan verft haar haren sinds een paar maanden rood. Van nature zijn ze bruin, maar omdat die kleur zo standaard is, besloot ze een kleur te nemen die je minder vaak ziet. Op dit moment hangt het over haar schouders. Ze is erg blij met haar haren en wilt het nog langer laten groeien. Ze heeft bruine ogen. Megan heeft bijna altijd wel wat mascara en eyeliner op, maar als ze daar geen tijd of zin in heeft gaat ze zonder moeite de deur uit zonder. Ze heeft een slank figuur die ze graag zo wilt houden. Ze probeert dan ook op haar eten te letten en sport vaak. Omdat ze maar 1.60 is, draagt ze bijna altijd hakken. Zo lijkt ze langer dan ze werkelijk is. Megan haar kleding heeft ze allemaal zelf bewerkt. Ze koopt kleding om daar later haar eigen draai aan te geven. Haar droom is dan ook om later iets in de modewereld te gaan doen.
    Extra: Ze heeft geen relatie.

    Ik probeer de rol vandaag nog af te krijgen!

    (ARIANA GRANDE (H)(yeah) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ze is prima. Ik zet je erbij


    Bowties were never Cooler

    Nog een jongen

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 22:00 ]


    Bowties were never Cooler

    mag ik de laatste jongen? vul hem dan wel morgen in

    sure


    Bowties were never Cooler

    Naam; Kyle Nathan Jones
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Kyle heeft helder blauwe ogen en dokerbruin haar. Hij heeft een licht getinte huidskleur en is licht gespierd. Hij heeft wel een sixpack maar heeft niet een heel erg afgetraind lichaam. Kyle is een jongen die veel om zijn uiterlijk geeft wat je ook wel kan zien, hij heeft zijn haar altijd in model en zijn tanden zijn ook goed verzorgt. Hij besteed ook wel veel aandacht aan zijn kleding, omdat dat ook bij zijn uiterlijk hoort. Hij heeft niet echt een aparte stijl, hij draagt meestal wat die goed vindt staan en wat lekker zit, hij zorgt wel altijd dat alles bij elkaar past.
    Extra: Hij is single

    Ik kan niet wachten om te beginnen!!! :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Topic 1


    Bowties were never Cooler

    Kan ik nog meedoen?

    Naam: Robin Smith
    Leeftijd:16 jaar
    Uiterlijk:


    Robin heeft lange blonde haren tot over haar schouders. Soms verft ze haar haar gedeeltes paars of blauw. Ze heeft een smal postuur en 1.73 lang.
    Extra: Robin is veel gepest op de middelbare school en hierdoor erg onzeker over zichzelf.

    Sure. Ik zet je er zo bij


    Bowties were never Cooler

    Is Danielle Austin's vriendin?


    Bowties were never Cooler