• Hallo allemaal.

    Graag eerst goed lezen en niet blindelings je story dumpen!!
    Een tijdje geleden vroeg ik in dit topic om jullie mening. Namelijk: wat vinden jullie van een story met alleen maar DM verhalen.

    Hier kreeg ik echter maar 2 reacties op, deze waren wel positief en daarom heb ik besloten mijn plan toch door te zetten.
    Dus bij deze krijg je de kans om een plekje in de story met jouw DM verhaal.

    Enkele punten van attentie:
    -De story moet Draco Malfoy in de hoofdrol hebben! (dus ook geen next-gen>Scorpius)
    -De story mag wel over meerdere mensen gaan en mag gewoon een romance zijn met meisjes als hoofdrol.
    -Bromances zijn niet toegestaan (Waarom niet?> bromance stories zijn een apart genre daarvoor kan je apart promoten op het forum maar die komen dus niet in de story)

    Invullen en pb'en/gb'en of gewoon hier neerzetten.

    -Link:
    -Genre(s):
    -Leeftijdskeuring:
    -Waarschuwingen:
    -Status: (lopend&afgelopend zijn beide toegestaan, ook gepauzeerde stories mag je gerust neerzetten) mocht je story op pauze gaan of afgelopen zijn, dit graag doorgeven!!
    -Eventueel korte beschrijving:
    -Eventueel link voor cover/gif: dus niet het plaatje maar een link (bijv met tinypic)

    Naamwijzigingen graag doorgeven. (Namen worden gewoon netjes vermeld)
    Je mag ook meerdere stories neerzetten. Ze worden inmiddels ook gesorteerd op user.
    Plaats gerust stories van andere mensen(wel in overleg met die persoon) of attendeer ze op dit topic
    -De story is actief! > Link

    Heb je verder nog vragen, stel ze gewoon hier in dit topic.

    Heel veel plezier.
    x.Leviosae

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 20:16 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Draco heeft bij mij niet de hoofdhoofdrol, as you know... :P Mag het verhaal erbij? ;)

    En waarvoor zoek je een co-auteur? Voor deze "story"? Want een echte story is het niet toch? Bedoel je iemand die het helpt bijhouden? :'D

    Anyway, ik hoop dat er veel mensen reageren want ik heb wel weer behoefte aan wat DM verhalen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, en mag je ook iemand anders verhaal opgeven?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat wordt er bedoeld met "waarschuwingen" bedoel je hierin als waarschuwing 16+ of waarschuwing als in; neem abo, want ik meld nieuwe hoofdstukken niet?


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat je kan aangeven als je een waarschuwing wilt als de story begonnen is.

    EDIT: laat maar, ik begreep het verkeerd. :') Ik weet het eigenlijk ook niet.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 19:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Ensiferum, ja in jouw verhaal is Draco een belangrijk persoon, en ik bedoelde inderdaad iemand die helpt met het onderhouden.

    @Lestranges , waarschuwingen voor misbruik, geweld etc.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    @Ensiferum enn natuurlijk mag je met toestemming iemand anders zijn verhaal opgeven


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga dit topic in de gaten houden. Ik ben dol op HP en DM c:


    26 - 02 - '16

    Hm, het is een lovestory met Draco, die van mij. :'D Het meisje heeft eigenlijk meer de hoofdrol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat kan ook wel. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Macabre zoals Ensiferum al zei: dat kan ook


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Volgens mij is iedereen een beetje te lui om een gb te sturen, dus je mag het nu ook gewoon hier plaatsen


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    MIsschien heb je te strenge regels. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    MIsschien heb je te strenge regels. :'D


    Ja, dat denk ik ook ...even aanpassen : p


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Enkele wijzigingen zijn doorgevoerd (krul)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    -Link: The girl with no choice
    -Genre(s): Fanfiction, avontuur, drama, thriller
    -Leeftijdskeuring: 12+
    -Waarschuwingen: Nope
    -Status: (lopend/afgelopen) Lopend
    -Eventueel korte beschrijving:
    -Eventueel link voor cover: Klik

    Ik moet er wel even bij vermelden dat vanavond hoogstwaarschijnlijk het laatste hoofdstukje online komt te staan; hierbij is deel één (deze dus) afgelopen. En ik ga hem ooit nog herschrijven, maar dat hoor je allemaal dan nog wel. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''