• hey ik ben Sarah en ik ben nieuw vertel me hier alsjeblieft alles over guizlet dankje(K) :P:P:P:P:P:P:P:P en hoe maak je een guiz ?(A)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    hier mag je niet pesten

    Welkom, naamgenoot :Y).


    i put the fun in funeral

    Madonna schreef:
    Welkom! Ik geloof dat je de belangrijkste informatie al gehad hebt. :Y)


    •*• Lululu •*•

    'Sup Sarah. (krul)
    Ik denk dat je de waarheid al hard tegen je aan hebt gekregen, maar laat het je niet om de tuin leiden, de meeste mensen hier zijn heel aardig hoor.

    Welkom.

    Welkom. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Madonna schreef:
    Welkom! Ik geloof dat je de belangrijkste informatie al gehad hebt. :Y)


    Do what people say you can't.

    Welkom!
    Ik denk dat je meeste vragen wel beantwoord zijn, maar je mag ook altijd een gastenboekberichtje sturen als je nog vragen hebt (:


    26 - 02 - '16

    Allereerst; welkom.
    Ten tweede, een paar tips:
    1. Gebruik wat minder smileys.
    2. Schrijf de naam van deze site goed (Quizlet ipv Guizlet)
    3. Persoonlijk zou ik je username aanpassen, maar enfin, dat is jouw keus. ^^
    Veel plezier op deze site. (:


    Bad decisions make good stories.

    Welcome op Q !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Welkom :Y).
    Uhm, well bij het 'creaties' panel kun je oa stories, quizzen en polls maken en die promoten in de 'promoot' sectie op het forum (wijst zich vanzelf als je in de forumindex verder scrollt). Mocht je er niet uit komen kun je mods (de roden) om hulp vragen.
    Have a pleasant stay!


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom
    Enkele tips nuttige tips:

    1.Niet te veel smileys
    2.Niet te veel hoofdletters
    3.Verander geen ch voor g enz
    4.Let een beetje op je spelling/interpunctie en grammatica (vooral met schrijven)
    5.Plaats links want mensen hier op Q zijn meestal erg lui (krul)
    6.Mocht je reclame willen maken doe dit niet in gastenboeken waar duidelijk staat dat het niet wordt gewaardeerd.
    7.Schrijf niet voor abo's dan krijg je ze ook niet.

    Verder kan je altijd alles vragen en de meesten hier zijn wel bereid je te helpen mocht je nog iets willen weten.
    Veel plezier (nerd)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hey jongens, toen jullie dertien waren, zaten jullie ook alles te spammen met smileys. (cat)
    Welkom Sarah, hopelijk ben je niet al te gehecht aan vrije tijd, want die zul je hier namelijk verdoen. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hey jongens, toen jullie dertien waren, zaten jullie ook alles te spammen met smileys. (cat)
    Welkom Sarah, hopelijk ben je niet al te gehecht aan vrije tijd, want die zul je hier namelijk verdoen. :3



    +Heel veel mensen kunnen soms heel erg sarcastisch zijn zo nu en dan, dus trek je daar niet teveel van aan. :"D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Madonna schreef:
    Welkom! Ik geloof dat je de belangrijkste informatie al gehad hebt. :Y)


    To love is to destroy.

    Welkom Sarah! Ik hoop dat je een leuke tijd op Quizlet gaat krijgen. Trek je niet te veel aan van al de wijsneusjes op deze site. Toen ik zo oud als jou was vond ik al die smileys ook hartstikke leuk. (krul) Maar misschien begrijp je zelf ook dat veel op deze site er juist hoofdpijn van krijgen. ;]
    Ik zou zeggen; kijk naar het menu bovenaan, daar staat onder andere 'Quizzen', 'Stories' en 'Gedichten'. Als je je muis er op houd krijg je vanzelf de optie om zelf een Quiz te starten.


    You are beautiful, you are love.

    Welkom op Quizlet, als je vragen hebt kun je ze altijd aan me stellen! :) Ik hoop dat je het een leuke site gaat vinden! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.