• Dus, is er nog iemand van het vrouwelijke geslacht die vandaag even flink van zich heeft laten horen? Of nog iemand van het mannelijke geslacht die onderdrukt werd door de vrouwen om zich heen? :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ik vind het echt onzin. :'D Je bent de rest van het jaar net zo goed vrouw als vandaag en nog steeds gelijk aan een man. Hierdoor gaan feministen zich alleen maar meer verheven boven mannen voelen en dat is nou niet echt handig.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind het echt onzin. :'D Je bent de rest van het jaar net zo goed vrouw als vandaag en nog steeds gelijk aan een man. Hierdoor gaan feministen zich alleen maar meer verheven boven mannen voelen en dat is nou niet echt handig.


    Dit is dus niet waar. Mannen en vrouwen hebben nog altijd geen gelijke rechten, zelfs niet hier in ons westerse Nederland, hoewel we graag denken dat dat wel zo is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Dit is dus niet waar. Mannen en vrouwen hebben nog altijd geen gelijke rechten, zelfs niet hier in ons westerse Nederland, hoewel we graag denken dat dat wel zo is.


    Ik bedoelde dat het onzin is omdat hier lekker te gaan vieren. Je bent elke dag een vrouw, niet alleen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Alsof je mannen de "Internationale Mannendag" gaan vieren. Ik heb er tenminste nog nooit wat van mee gekregen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat het onzin is omdat hier lekker te gaan vieren. Je bent elke dag een vrouw, niet alleen vandaag.


    Het is ook niet alleen de bedoeling om het te vieren. Het gaat er ook om dat je beseft dat mannen- en vrouwenrechten nog altijd niet gelijk zijn en dat je daar iets aan moet veranderen, eventueel met jouw hulp.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat het onzin is omdat hier lekker te gaan vieren. Je bent elke dag een vrouw, niet alleen vandaag.

    Ik snap zelf ook niet helemaal wat hier nou de bedoeling van is. Ik wist niet eens dat het Internationale Vrouwendag was totdat ik dat plaatje voorbij zag komen op FB en toen vroeg ik me gewoon af of er nou echt iemand was die werkelijk iets aan deze dag heeft gedaan :'D


    From these ashes, I will rise

    Vandaag is m'n haar net wat minder pluizig dan normaal!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het er wel mee eens dat vrouwen gelijke rechten moeten hebben. En daarbij natuurlijk ook dezelfde lonen als mannen, ALS ze ook net zoveel en net zo zwaar werk doen als de mannen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    DarkSavior schreef:
    Alsof je mannen de "Internationale Mannendag" gaan vieren. Ik heb er tenminste nog nooit wat van mee gekregen.


    Natuurlijk niet. Mannen worden ook niet achtergesteld.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja ik vind het echt belachelijk dat wij met hetzelfde werk en inspanning een lagere loon krijgen. Ook hebben sommige mannen nog steeds het idee dat vrouwen het huishouden moeten doen.


    I still think of the guitar bible.

    Há ik neem elke maand een paar dagen de tijd om mijn vrouwelijkheid te omhelzen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nope, ik heb vandaag absoluut niets aan Internationale vrouwendag gedaan. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het goed dat hij er is, dat er een beetje aan de vrouwen worden gedacht. Kijk, in Nederland hebben we het niet echt nodig, maar wat denk je van vrouwen in Afghanistan en dat soort landen, daar gaat het nog steeds niet goed met vrouwen. Ik weet niet of deze dag echt nut heeft, maar ik vind het wel goed dat er aandacht aan besteed wordt.
    Zelf heb ik er niet veel van gemerkt. Heb naar Q-music geluisterd, waar er alleen maar vrouwelijke dj's waren. xD En ik heb dingen op het journaal gezien en bij ons in de stad waren er ook activiteiten te doen (niet geweest). Maar alsnog, leuk dat ze eraan denken! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 1:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.