• Mijn moeder wilde dat ik sushi ging maken, want ze had er spullen voor meegenomen. (zonder mij te vragen of ik dat wel wil, maar goed, het is vast lief bedoeld) Vervolgens moet ik het maken, omdat zij trek hebben in sushi en ik had er eigenlijk weinig zin in maar ja, laat ik het dan maar doen. Nu bemoeien ze zich de hele tijd ermee als ik het aan het maken ben en dit is de eerste keer dat ik het doe, maar ze zeggen elke keer dat ik dingen anders moet doen en natuurlijk luister ik dan naar ze, omdat zij het vast beter weten. Nou, nu gaat alles fout erdoor en gaat mijn moeder mij verwijten dat ik naar ze luister. Ik moet volgens haar zelf beslissen of ik me aan het recept hou of naar hen luister. Nou, dan moeten ze ook niet betweterig komen doen, want ik neem aan dat zij het dan inderdaad beter weten. En dan krijg ik nog om mijn oren ook dat ik eerder had moeten beginnen omdat het nog niet klaar is, terwijl ik door mijn vader de rijst opnieuw moet koken. Pfft, ouders.


    Your make-up is terrible

    Ik had alles laten staan en gezegd dat ze het zelf maar moesten doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het zijn dan ook rare wezens, ouders :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ouders weten gewoon nooit wat ze nu willen. Je moet aan de ene kant onafhankelijk zijn en je eigen plan trekken, maar aan de andere kant moet je nog wel naar ze luisteren als zij dat willen en moet je je weer laten ombuigen. Erg handig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    HAHAHA story of my life. Mijn opa en oma bedoelen 't goed, maar ze kunnen me nog geen vijf minuten alleen in de keuken laten. Wat ik dan altijd doe: 'Jongens, hier voor de keuken staat een muur. Het lijkt niet zo en je ziet hem ook niet, maar hij staat er wel. Dat betekent dat wat er achter die muur gebeurt, je niet kan zien.' Of: 'Ik ga eens doen alsof ik 't allemaal zo goed weet en die shit voor mekaar bakken. Als 't mislukt zal ik je de pinpas meedoen en kun je bij de vistaria een schotel halen voor 6,50.' In mijn geval kunnen we d'r allemaal wel om lachen, maar ik word d'r ook wel priegelig van. Als ik aan het koken ben is de keuken mein Lebensraum.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 19:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja hier van heb ik ook soms last van. Ik loop dan weg en zeg dat ze het zelf maar moeten oplossen. :D


    I still think of the guitar bible.

    Ik moest vandaag spaghettisaus maken en mijn mama zat ook weer te zagen dat ik er te veel groenten in deed terwijl zij iets anders at en het alleen voor mij en mijn zus is. Stop met moeien als ik iets klaar maak naar mijn zin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SPECS schreef:
    Ik had alles laten staan en gezegd dat ze het zelf maar moesten doen.



    Had ik ook gedaan


    It's never gonna happen, Guys.

    Doe het dan lekker zelf zeg, tsk. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lekker ondankbaar zeg. Ze zouden wel wat meer waardering mogen tonen, want jij doet gewoon je best.


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Ouders weten gewoon nooit wat ze nu willen. Je moet aan de ene kant onafhankelijk zijn en je eigen plan trekken, maar aan de andere kant moet je nog wel naar ze luisteren als zij dat willen en moet je je weer laten ombuigen. Erg handig.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Barnabas schreef:
    Ouders weten gewoon nooit wat ze nu willen. Je moet aan de ene kant onafhankelijk zijn en je eigen plan trekken, maar aan de andere kant moet je nog wel naar ze luisteren als zij dat willen en moet je je weer laten ombuigen. Erg handig.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Ik had alles laten staan en gezegd dat ze het zelf maar moesten doen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Makkelijk zat. Als ze vragen of jij het wilt doen dan moeten ze het ook aan jou overlaten. Commentaar? Doe het dan zelf.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Sushi maken is ook echt niet makkelijk. Ik kan dar dus echt niet tegen. Als ik iets maak wat ik niet lust wil ik geen commentaar. Ik had ook alles laten staan en vervolgens op de bank gaan zitten, dat ze zelf hun eten maar gaan maken.


    •*• Lululu •*•

    Beckett schreef:
    Het zijn dan ook rare wezens, ouders :Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.