• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha. 8D Ja, ik vond de wedstrijd er echt saai door geworden, dus ging ik maar Supernatural kijken. Misschien waren ze gewoon wat van slag door dat paus gebeuren, of Barcalona die ineens een vreemde comeback maakte.
    Ik denk ook dat ik die houd ja, ik raak er stiekem wat aan gehecht. :x

    Geloof maar dat hier flink is gevloekt en gescholden, damn. :') Ze zijn kwalitatief zo ontzettend goed, en dan laten ze het nu zo liggen.. Doodzonde. Maar ach, we zijn nog steeds door naar de volgende ronde, en dan moeten ze gewoon weer knallen. Gelukkig is Schweinsteiger er dan weer bij, en Ribéry hopelijk ook. Die twee werden ontzettend gemist.

    En nice, ik vind hem stiekem ook leuker dan Assassin _O_ .


    ars moriendi

    Ik schrijf mijn post één keer niet in Word. Besluit Q te gaan "Oepsie'en"... Dus hij komt morgen, want nu heb ik even geen zin meer om alles opnieuw ta gaan schrijven. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Ik schrijf mijn post één keer niet in Word. Besluit Q te gaan "Oepsie'en"... Dus hij komt morgen, want nu heb ik even geen zin meer om alles opnieuw ta gaan schrijven. D:


    Awh, dat is echt lullig. D: Nou, hopen dat het morgen wel goed gaat dan.


    Your make-up is terrible

    Idd. Sorry dat je zo lang moet wachten, maar mijn hoofd staat er de laatste tijd niet echt naar. Volgende week examens, nu al oververmoeid en zo van die dingen... Morgens schrijf ik. Beloofd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Doe rustig aan hoor, zo lang is het niet. Ik kan best af en toe even wachten hoor! School is ook belangrijker.


    Your make-up is terrible

    Ook even hier waarschuwen. (cat) Ga niet door TWD tags op Tumblr of misschien zelfs ergens anders. Op het moment zijn er een par huge spoilers uitgekomen die je liever niet wilt zien. Ik zou wel willen dat ik het nooit gezien had. T_T Ze zijn allemaal united tegen degene die de spoilers gepost heeft en reblogged haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ook even hier waarschuwen. (cat) Ga niet door TWD tags op Tumblr of misschien zelfs ergens anders. Op het moment zijn er een par huge spoilers uitgekomen die je liever niet wilt zien. Ik zou wel willen dat ik het nooit gezien had. T_T Ze zijn allemaal united tegen degene die de spoilers gepost heeft en reblogged haha.

    Ohhh thank you, mijn vriend waarschuwde me er ook al voor! D': Thankgod, normaal gesproken is Tumblr de eerste site waar ik heenga.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohhh thank you, mijn vriend waarschuwde me er ook al voor! D': Thankgod, normaal gesproken is Tumblr de eerste site waar ik heenga.


    Je hebt echt geluk. Het ergste zal zijn als die spoiler niet uit deze aflevering komt, maar gelukkig taggen de meesten hun spoilers nu wel en zetten ze achter een 'read more'. I'm still upset lol.


    Your make-up is terrible

    Rebecca is trouwens in slaap gevallen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 10:31 ]


    Your make-up is terrible

    I'm bored. Weet iemand nog iets leuks om te doen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben plaatjes aan het bewerken maar ik faal er eigenlijk best in haha.


    Your make-up is terrible

    Wat bewerk je?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daryl. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik wil het wel zien eigenlijk. 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov