• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zit me te bedenken hoe ik Merle wil introduceren. Ik wil iemand anders hem laten vinden, zwaargewond omdat Woodbury is aangevallen/overlopen/whatever/verziniknog en hij net is weggekomen. Ideeën? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik zit me te bedenken hoe ik Merle wil introduceren. Ik wil iemand anders hem laten vinden, zwaargewond omdat Woodbury is aangevallen/overlopen/whatever/verziniknog en hij net is weggekomen. Ideeën? (:


    Ik heb way too much fantasie vandaag hahaha omg.
    Ik kan Rowan hem wel laten vinden op één van haar crazy town tripjes als ze het schip verlaat.
    Hier is de fantasie van mij: ze herkent hem van haar maatschappelijke stage die ze liet op één van de plekken waar hij vast gezeten heeft en hij zong dat liedje waardoor het nu nog vastzit in haar hoofd. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb way too much fantasie vandaag hahaha omg.
    Ik kan Rowan hem wel laten vinden op één van haar crazy town tripjes als ze het schip verlaat.
    Hier is de fantasie van mij: ze herkent hem van haar maatschappelijke stage die ze liet op één van de plekken waar hij vast gezeten heeft en hij zong dat liedje waardoor het nu nog vastzit in haar hoofd. (cat)

    Aaah omg, dat is briljant. Ja ja ja, zij kennen elkaar gewoon al! Misschien had Merle ook al een bijnaam voor haar toen? Omdat zij nooit bang van hem was maar hem stiekem wel mocht om zijn humor? :'D

    En is dat voor of na Rick's dood? Na denk ik he? Want dan kan Rowan hem vertellen dat zij "Officer Friendly" heeft vermoord en mag Merle haar meteen nog meer. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaah omg, dat is briljant. Ja ja ja, zij kennen elkaar gewoon al! Misschien had Merle ook al een bijnaam voor haar toen? Omdat zij nooit bang van hem was maar hem stiekem wel mocht om zijn humor? :'D

    En is dat voor of na Rick's dood? Na denk ik he? Want dan kan Rowan hem vertellen dat zij "Officer Friendly" heeft vermoord en mag Merle haar meteen nog meer. :'D


    Hahaha omg, dat is een geweldig plan. _O_ Een bijnaam is prima, maar ik kan niet echt iets bedenken eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Hahaha omg, dat is een geweldig plan. _O_ Een bijnaam is prima, maar ik kan niet echt iets bedenken eigenlijk.

    Ik verzin tegen die tijd wel wat, haha (: Awesome, die twee kunnen het gelijk goed met elkaar vinden. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik verzin tegen die tijd wel wat, haha (: Awesome, die twee kunnen het gelijk goed met elkaar vinden. :'D


    Ghehe oke. 8D Ik denk dat hun karakters ook wel iets overeen komen eigenlijk, al is Merle dan wel wat meer rude en racistisch.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ghehe oke. 8D Ik denk dat hun karakters ook wel iets overeen komen eigenlijk, al is Merle dan wel wat meer rude en racistisch.

    Inderdaad, maar dat harde, kille en egoïstische hebben ze allebei wel, al zou Merle zijn leven geven voor Daryl.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:16 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar dat harde, kille en egoïstische hebben ze allebei wel, al zou Merle zijn leven geven voor Daryl.


    Inderdaad en Rowan zou haar leven wel voor Rebecca geven.


    Your make-up is terrible

    Is Rowan niet een of andere bes? Dat had ik ooit in een boek gelezen. Misschien heb je daar iets aan voor een bijnaam (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Is Rowan niet een of andere bes? Dat had ik ooit in een boek gelezen. Misschien heb je daar iets aan voor een bijnaam (:

    Haha, ik weet niet of Merle zo ver nadenkt bij een meisje dat hij wel oké vindt maar helemaal niet goed kent. Ik dacht meer aan iets in de categorie 'sugartits'. :') Lekker alla Merle.


    ars moriendi


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn post met Rebecca was kort, maar ik zat op mijn mobiel, dus ik had het niet door. Sorry D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    ars moriendi

    Hahaha omg. Gelukkig kan ze daar wel tegen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Hahaha omg. Gelukkig kan ze daar wel tegen.

    Ik heb zo'n zin om met Merle te gaan posten. :'D En Rowan is jong, blond en vrouw. Die gaat nog heel wat toespelingen krijgen denk ik zo.. (nerd)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi