• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    jdfdjfn oké. Het is het eerste dat ik ooit zo bewerkt heb en het is gefaald, dus niets zeggen haha. Hier is hij, ik ga hem niet eens zo erop zetten haha.


    Your make-up is terrible

    Het ziet er nog wel awesome uit, al heeft hij een enge kronkel in zijn been. Misschien moet je wat minder felle kleuren gebruiken?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Het ziet er nog wel awesome uit, al heeft hij een enge kronkel in zijn been. Misschien moet je wat minder felle kleuren gebruiken?


    Haha, ik heb gewoon heel falend met een tutorial een plaatje uitgeknipt en daarna een nieuwe achtergrond toegevoegd, met lettertjes. Zonder die kleurtjes zag je hoe falend ik uitknip. (cat) Erger dan je het nu kan zien, tenminste.


    Your make-up is terrible

    Ik fail ook erg in uitknippen, daarom blend ik alles altijd :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Trouwens, Happy St. Paddys day!


    Your make-up is terrible

    Jullie ook nog, dat laatste uurtje!

    Boondock Saints alltheway


    ars moriendi

    Tumblr heeft het letterlijk omgedoopt tot Boondock Saints Day bij mij haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Tumblr heeft het letterlijk omgedoopt tot Boondock Saints Day bij mij haha.

    Oh mijn god, ik durf nog steeds niet op Tumblr ivbm Walking Dead. Echt zwaar afkicken dit trouwens, ik wil er telkens naartoe gaan maar besef me net op tijd dat het niet mag. x'D Echt zielig gewoon, maar ik heb zo'n hekel aan spoilers.. Morgenvroeg de aflevering kijken!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh mijn god, ik durf nog steeds niet op Tumblr ivbm Walking Dead. Echt zwaar afkicken dit trouwens, ik wil er telkens naartoe gaan maar besef me net op tijd dat het niet mag. x'D Echt zielig gewoon, maar ik heb zo'n hekel aan spoilers.. Morgenvroeg de aflevering kijken!


    Ik heb ze eerlijk gezegd niet meer gezien, maar ik heb dan ook iedereen verwijderd die ze gepost heeft haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb ze eerlijk gezegd niet meer gezien, maar ik heb dan ook iedereen verwijderd die ze gepost heeft haha.

    Was je er zo pissed om ja? hahaha, kan ik me voorstellen. Hoorde dat die spoilers behoorlijk heftig waren. D: NYUU Ik wil de aflevering! >__<


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Was je er zo pissed om ja? hahaha, kan ik me voorstellen. Hoorde dat die spoilers behoorlijk heftig waren. D: NYUU Ik wil de aflevering! >__<


    Ja, eeeecht heftig. Ik hoorde zelfs dat ze misschien niet in deze aflevering zouden zitten, maar dat zien we wel weer, denk ik... Meh, morgen maar snel de aflevering kijken.


    Your make-up is terrible

    De grootste spoiler was niet voor deze aflevering, helaas.


    Your make-up is terrible

    Urg, ik moet nog zo veel kijken D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ga kijken dan! De afleveringen worden steeds interessanter. Na elke aflevering heb ik amper door dat ik al 45 minuten gekeken heb haha.


    Your make-up is terrible

    Ja, maar ik moet leren D: Alles is zoveel interessanter als je moet leren.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov