• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tinychat gemaakt uit verveling


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Jup, de derde maand. Zal ik een praattopic aanmaken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slikte alles even door en keek fronsend naar Niall. Hij hield een kettinkje met een hart van diamanten. ''Nawh! Nialler toch, maak je geen zorgen. Het is prachtig en ze zal het echt geweldig vinden.'' Stelde ik hem gerust en glimlachte lichtjes. Ik stond op en deed de kom in de vaatwasser, daarna liep ik weer naar Niall en zuchtte. ''Je weet dat ze je al geweldig vindt.. Nu je dit voor haar doet, gaat ze gek worden.'' grinnikte ik. ''En ik maak geen grapje, Horan.'' glimlachte ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    " nauwh Nialler toch maak je geen zorgen. Het is prachtig ze zal het geweldig vinden." Glimlacht ze en staat op . " je weet dat ze je al geweldig vind. Nu je dit voor haar doet gaat ze gek worden" ik glimlach even en doe het doosje terug. Nerveus leg ik alles nog wat rechter en lipbijtend kijk ik naar Mackenzie. " ik ga naar boven" zeg ik met een onvaste nerveuze stem. Nog nooit in mijn hele leven was ik zo nerveus geweest. Ik haal mijn hand door mijn haar en met knikkende knieen loop ik naar boven. Voor de deur haal mik diep adem en open hem dan. " Demi wakker worden ontbijt op bed" zachtjes maak ik haar wakker terwijl het doosje met ketting in mijn zak brand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Someone for Mackenzie? Een praattopic is goed.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mackenzie kan bij Louis op bezoek? Hij ligt in het ziekenhuis.]

    Demi Lovato without make-up ^^

    Ik gaap en draai me om in mijn bed. Ik haal een hand door mijn haar. " Demi wakker worden ontbijt op bed" Als ik mijn ogen open zie ik Niall met zoals hij al zei: Ontbijt op bed. 'ah Niall dat had echt niet gehoeven wat ontzettend lief.' Zeg ik en ga rechtop in bed zitten en klopt naast me. Ik draag zijn onesie die ik zo'n beetje gestolen had. Hij was wat te groot en zat gewoon heel erg lekker.

    Niall Horan

    Ze rekt zich uit en nerveus glimlach ik naar haar. " ahh Niall dat had niet gehoeven wat ontzettwend lief" ik zie dat ze in mijn onesie ligt en glimlach.
    Nerveus haal ik diep adem, dit was het moment. " Demi" start ik en ik zoek met moeite naar mijn woorden. " we kennen elkaar nu redelijk lang en uhhh ik hou erg van je dus ehmm zou je zegmaar mijn vriendin uhh willen zijn?" Krijg ik er moeilijk uit. Met angst voor het atwoord en een knal rood gezicht pak ik het doosje en haal de deksel eraf. Ik slik even moeilijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly Collins

    "Demi" Ik kijk op als ik merk hoe nerveus hij klonk. Ik glimlach bemoedigend. 'Ja?' Vraag ik. "we kennen elkaar nu redelijk lang en uhhh ik hou erg van je dus ehmm zou je zegmaar mijn vriendin uhh willen zijn?" Zijn stem was onvast en hij was knalrood toen hij uit zijn zak iets pakte. Het was een doosje en wanneer hij de deksel er afhaalt valt mijn mond open. Er ligt een prachtige ketting in. Ik sla mijn handen voor mijn mond en probeer niet te huilen. 'Niall.' Fluister ik en kijk naar hem. 'Natuurlijk wil ik dat.' Zeg ik zacht en zet het ontbijtje weg om hem te omhelzen. 'Maar niet om de ketting, maar omdat ik ook van jou hou.' Zeg ik dan.

    Niall Horan

    " niall natuurlijk wil ik dat" ik omhels haa r opgelucht. " en niet voor de ketting maar omdat. Ik van je houd" ik glimlach weer gelukkig.
    Ik leun naar achter en schuif de ketting uit het doosje. Voorzichtig en onhandig doe ik de ketting om en geef haar een kusje. " ik hou van je " fluister ik

    Eteeee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Smakelijk!

    Demi Lovato

    Ik kus hem zacht terug en streel zijn wang. 'Je bent echt een schatje.' Ik ga dicht tegen hem aan zitten en zet het ontbijtje op mijn schuld. 'Je eet wel mee he?' Glimlach ik terwijl ik hem een aardbij voor hou. Ik kan mijn ogen niet van de ketting afhouden. Het was zo ontzettend lief van hem. Ik neem een slok sinaasappelsap en haal een hand door mijn haar. 'Wat zullen we vandaag gaan doen?' Vraag ik zacht en ga in de kleermakerszit zitten.

    How cute is this!?

    [mega cute]

    Niall Horan

    Je bent echt een schatje' ze schuift dicht tegen me aan en zet het ontbijtje op haar schoot. 'Je eet wel mee he?" ik grijns even naar haar. 'je denkt dat ik eten afsla?" grinnikend eet ik de aardbei op 'hmmmm ik bedenk me nu eigenlijk dat dit een van de weinige keren is dat ik eten aan een ander geef en niets zelf op heb bij het maken van' zeg ik toch wat trots. Ze kijkt telkens naar de ketting en ik ben blij dat ze hem mooi vind. Ze haalt haar hand door haar haren 'Wat zullen we vandaag gaan doen?" vraagt ze en ze verzit zichzelf. Ik dacht even na . 'Geen idee, we kunnen wel wat zwemmen en ik heb een sauna ontdekt in het huis dus daar kunnen we samen heen sneaken' stel ik voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik glimlach als ik hoor hoe trots hij is dat hij eten heeft kunnen maken zonder het zelf opgegeten te hebben. 'Geen idee, we kunnen wel wat zwemmen en ik heb een sauna ontdekt in het huis dus daar kunnen we samen heen sneaken' Antwoord hij dan. Ik knik instemmend en neem een hap van de toast. 'Dat klinkt als een goed idee.' Antwoord ik en druk een kusje op zijn wang. 'Zullen we dan gaan als we klaar zijn met eten?' Stel ik voor en verstrengel onze vingers met elkaar. 'Misschien kunnen we daarna nog iets met alle andere gaan doen? We zijn bijna nooit met iedereen bij elkaar.'

    Niall Horan

    'dat klinkt als een goed idee' zegt ze en neemt een hap van de toast. Ik voel haar lippen weer op mijn wang en glimlach weer. 'zullen we dan gaan als we klaar zijn met eten?' steld ze voor en ik knik en voel haar vingers met de mijne verstrengelen. 'MIsschien kunnen we daarna iets met zijn alle gaan doen? We zijn bijna nooit met ieedereen bij elkaar' ik knik 'Misschien kunnen we langs Lou gaan Ik denk dat hij dat ook wel fijn vind en ik mis hem ook best er' zeg ik zachtjes. 'Ik ga alvast mijn zwembroek aan trekken, geniet jij van je ontbijt en ik pak wat drinken en eten en handdoeken' glimlach ik. Voorzichtig druk ik mijn lippen op de hare en loop snel naar de badkamer waar ik mijn zwembroek pak en pak een paar grote handdoeken. Daarna storm ik naar beneden 'Ze heeft ja gezegd'jubbel ik vrolijk naar Mackenzie en ren hyperactief de keuken in en prop alles in een soort mand achtig iets. 'we gaan eerst samen wat doen en daarna kunnen we met zijn alle wat doen. Trouwens je ziet er prachtig uit met je buikje'glimlach ik. Hyper druk ik een kus op haar wang en snel me weer naar boven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Luid gapend werd ik wakker. Mijn ogen openden zich en een gaap verliet mijn mond. Gelijk reikte mijn hand zich uit naar mijn telefoon, die ik aanzette en naar de tijd keek. God, wat had ik lang geslapen aangezien ik normaal rond half zeven, zes uur klaarwakker was. Ik ging recht op zitten en keek even rond. Demi zat op haar bed met een ontbijt, en de bedden van Niall en Mackenzie waren leeg. 'Hi Demi' gaapte ik. Even strekte ik me uit, en sloeg mijn benen over de rand van het bed. Alyssa zag ik nergens. Ach, dat kind kon wat mij betrof van een klif springen. Al duwde iemand haar, vond ik het nog goed. Met een glimlach stond ik op uit bed en liep naar de gang om daar de trap af naar beneden te lopen. Niall was druk met het op rennen van de trap, waar ik niet eens verbaasd van opkeek. Enkel in mijn joggingsbroek gekleed liep ik de woonkamer in en keek rond. Mackenzie stond alleen, waarschijnlijk was ze net een gesprek met Niall aangegaan. 'Goedemorgen' mompelde ik met een ietwat hese ochtendstem. Ik drukte een zacht kusje op Mackenzie's lippen, en glimlachte even naar haar. Daarna liep ik naar de keuken, vulde een glas met water en ging op de bank zitten. Het glas zette ik op tafel terwijl ik even naar de tv keek. 'Lekker geslapen?' vroeg ik, toen ik even omkeek.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 18:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek om en zag Liam, hij drukte een kus op mijn lippen en pakte een glas water om vervolgens op de bank te zitten. ''Ja hoor, jij? Mijn buikje stond alleen even in de weg.'' zuchtte ik en trok de koelkast open. Ik beet op mijn lip. Geen alcohol. Dat heb ik al drie maanden volgehouden, wat ik nogal knap vond van mezelf, meestal kon ik nog geen eens een dag zonder een glas wijn. Ik pakte een pak sinaasappelsap en schonk wat voor mezelf in. Met de glas in mijn handen liep ik naar de bank en zette het glas op de salontafel. ''Alleen een beetje hoofdpijn.'' mompelde ik en nestelde me tegen hem aan. De laatste tijd voelde ik me al niet optimaal, maar dat hoorde er gewoon bij, tenminste dat hoopte ik. Zuchtend legde ik mijn hoofd op zijn schouder en keek naar de televisie, waar nog steeds MTV bezig was. Ik trok mijn benen omhoog en sloeg mijn armen eromheen. Dit werd een dag binnen blijven, naar buiten gaan werd niks. Misschien zou ik nog naar Louis gaan in het ziekenhuis, die verdiende wel wat bezoek.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 18:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.