• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ja maar ik ben niet de enige die dit soms doet als je terug kijkt zijn er nog veel meer mensen.)

    [ik geef toe ik doe het ook wel eens.. maar dat is meestal dan wel als ik op mobiel ben.. maarja als ik sloom reageer ik ben nagels aan eht lakken en 1D concert aan het kijken voor de 13de keer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jolene, ik merk het vooral bij jou op. Als ik het vanaf nu bij iemand anders zie, krijgt diegene ook een waarschuwing. Na een waarschuwing, en je doet het nog een keer, dan kijk ik even hoeveel per dag je reageert. Als dat veel is, dan krijg je nog een tweede waarschuwing. Maar anders moet ik streng wezen en héél misschien wordt je er uit geschopt. En dit geldt voor iedereen hier.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sory Brook je bent grappig als je streng bentXD maar ik neem het serieusXD sorry hyperactief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik typ dat even terwijl ik hier lui op de bank zit, met een zak chips en een groot glas Optimel. Maar goed, ik meen dit serieus]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo komt het niet bij me over, maar ach ja. Zo ben ik. Maar ik neem het wel serieus.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [waarom zie ik het ook al echt voor me hoe je erbij zou zittenXD gheheeh sorry man echt super hyper hier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Na een tijdje had de verpleegster me de kamer uitgestuurd, ze vond dat ik volgens haar toch maar in de weg zat, waar ik natuurlijk weer kwaad om was geworden omdat ik Louis nu alleen had gelaten. Hopelijk kwam ze me snel vertellen waar hij was, want ik werd gek in deze rot wachtkamer, een klein voordeel aan deze wachtkamer was, is dat je er bereik hebt. Normaal gesproken heb je een ziekenhuis geen bereik. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak en ontgrendelde hem, waarna ik direct al een paar berichtjes binnen stroomde. Naar de eerste paar keek ik niet, pas toen ik de naam Niall zag klikte ik op het smsje. Een nieuw voicemail bericht. Ik belde het nummer van de voicemail en luisterde nar Niall's bericht. Glimlachend verwijderde ik het, om daarna in de contactenlijst zijn nummer op te zoeken en deze te bellen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Ineens galmd mijn ringtone door de woonkamer en spring ik geschrokken op "Niall is er iets aan de hand? Er is toch niets erg he? Zeg dat er niets is" roep ik paniekerig in de telefoon en angstig wacht ik af op antwoord Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als lou ons verlaat, niet dat ik er veel aan kan doen maar ik zou me schuldig voelen, ik zou wensen dat ik zijn ziekte kon overnemen maar helaas kon dat niet want anders had ik het zonder twijfel gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik kijk lichtelijk in paniek rond. Hoe had hij me alleen kunnen laten? Ik tril en ik weet niet wat ik moet doen. 'H-Harry?' vraag ik en probeer rechtop te zitten. Mijn rug doet pijn maar met veel moeite kan ik rechtop zitten. Ik kijk wat rond. Geen arts en geen Harry.. Geweldig. Ik voel me ontzettend alleen.

    Demi Lovato

    Nerveus kijk ik toe hoe Niall aan de telefoon met Harry praat. Ik pak mijn telefoon en google hoe je een carrot cake moet maken en bedenk alvast hoe we hem kunnen versieren. Misschien konden we een mini Louis maken? Ik luister met Niall zijn gesprek mee en kijk ondertussen in de koelkast of we alles hebben wat nodig is. 

    Niall Horan

    Ik slaak geergerd een zucht " hazz?' Zuchtend hang ik op " de verbinding was verbroken" ik zucht straks."is er iets mis met hem" mompel ik zachtjes.

    Zuchtend lees ik me op internet " ik hadop internet een tekening gezien van Louis die slaapt op een wortel van een fan zal ik dát van maaarsepein maken anders" stel ik glimlachend voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Voordat ik Niall's bericht ook maar uberhaupt af had kunnen luisteren werd de verbinding alweer verbroken, geweldig hoe goed het bereik in zo'n ziekenhuis wel niets was. Kuch kuch. Ik zuchtte en vergrendelde mijn telefoon direct terug, om hem daarna in mijn broekzak te stoppen. 'Meneer Styles?' Vragend keek ik op naar de arts die de wachtkamer in was gekomen. 'Ik breng u naar uw vriend, hij is waarschijnlijk al wel weer bij kennis.' Ik knikte kort, duwde mezelf omhoog en liep achter de arts aan die me naar Louis bracht. Gelukkig, na iets van vijf minuutjes kwamen we bij de goede kamer, waar Louis inderdaad in een bed lag. Ik slaakte een opgeluchte zucht, duwde de arts aan de kant en liep op Louis af, om hem direct een kusje te geven. 'Hoe voel je -je?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek naar de grond. Een stilte, fijn. Zuchtend keek ik naar de piano en even twijfelde ik, maar toch stond ik op en ging op de pianokruk zitten. Met mijn ogen gesloten begon ik Small Bump van Ed Sheeran te spelen en te zingen. Ik beet even op mijn lip en stopte te spelen. "Oké.. Ik begin thuis te missen. Zelfs mijn ouders." mompelde ik en keek hulpeloos naar de piano.


    Liam James Payne

    Ik herkende de melodie van Small Bump en neuriede zachtjes mee. Op een gegeven moment stopte Mackenzie, waarbij ik even opkeek. 'Oké.. Ik begin thuis te missen. Zelfs mijn ouders' mompelde ze. Een klein glimlachje verscheen er op mijn gezicht. 'Natuurlijk mis je, je ouders. Dat doet iedereen. En het is nog maar enkel vier maanden. We hebben er al twee overleefd. Bel je ouders anders even, dat is beter dan niks' glimlachte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik voel me net een klein kind als ik mijn tranen niet kan tegen houden. Gelukkig komt op dat moment een arts binnen gevolgd door Harry. Ik hoor hem opgelucht zuchten en voel dan al vlug zijn lippen op die van mij. 'Hoe voel je -je?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb nogal hoofdpijn en ik ben erg moe verder wel oké.' Antwoord ik. De arts staat ondertussen naar mijn hartslag en bloeddruk te kijken en lijkt nogal geconcentreerd. 'Dat ziet er verder allemaal wel redelijk uit.' Ik glimlach naar Harry en pak zijn hand. 'Je moet nog even een paar uurtjes blijven en als je geluk hebt mag je vanavond weer naar huis.' Ik haal opgelucht adem. 'Wil je misschien mijn moeder bellen? Dat ze langs kan komen.' Ik kijk Harry hoopvol aan. Ik weet dat mijn moeder ook gek was op Harry en mocht ik dan in slaap vallen had hij altijd nog iemand om mee te praten als hij zich rot voelde. Ik verstrengel onze vingers en druk een kusje op de bovenkant van zijn hand.

    Demi Lovato

    "Ik had op internet een tekening gezien van Louis die slaapt op een wortel van een fan zal ik dát van marsepein maken anders" Ik knik en sta op van de bank. 'Goed idee.' Ik pak zacht zijn hand. 'Het komt echt wel goed met Louis. Maak je geen zorgen.' Ik knuffel hem zacht. 'Ik ben er ook voor je.' Ik druk zacht een kusje op zijn wang en loop dan voor hem uit naar de keuken. Ik open het recept op mijn telefoon en zoek alle spullen bijeen die we nodig hebben voor de taart. Ik hoopte zo erg dat alles goed zou komen.