• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nial James Horan.

    "goed idee" zegt ze en pakt mijn hand 'Het komt echt wel goed met Louis. Maak je geen zorgen.' en ik krijg een knuffel "Ik ben er ook voor je"Ik voel haar zachte lippen op mijn wang en loop dan achter haar aan naar de keuken. Snel zoekt ze alles bij mekaar en op mijn mobiel zoek ik het plaatje van Louis en pak de kleuren marsepein "ik ga hieraan beginnen"glimlach ik en druk een kusje in haar haren. Snel sms ik naar Harry Hazz gaat alles goed daar?! Hoe gaat het met Lou? Kan hij vanaaf al naar huis? Deems en ik hebben een verassing. Een Lou taart, maar niet zeggen he. Wens hem beterschap en geef hem een dikke knuffel van me. x N IK glimlach en ik ga geconcentreerd aan het werk.


    [kweenie of ik het gemeld had morgen ben ik jarig en ik kan niet tot amper on komen en de rest van het weekend hetzelfde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik streelde kort door Louis' haren en drukte een liefkozend kusje op zijn wang. 'Fijn. Heb je al iets gekregen tegen je hoofdpijn?' Ik laat mijn blik op de arts rusten, die bezig is met Louis' bloeddruk. Ik glimlach kort naar de arts als hij zijn woorden uitgesproken heeft en knik naar hem als hij de kamer uit verdwijnt. 'Oh ja, dat is goed. Dan hoeven wij ook niet meer bij haar langs, hè.' Dat was misschien ook maar het beste voor Louis. 'Dan moet ik alleen zo wel even naar buiten, want dat vervelende rot bereik hier...' Ik murmelde er een woordje achteraan en een grijns sierde mijn lippen toen hij onze vingers verstrengelde. Ik slaakte een zachte zucht en legde mijn hoofd op zijn schouder neer. 'Alles komt goed...' Mompelde ik zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry vraagt of ik al iets tegen de hoofdpijn heb gehad en ik schud mijn hoofd. De arts zegt dat hij even wat voor me zal halen en verlaat de kamer. Harry streelt door mijn haar wat me rustig maakt. Ik vraag hem of hij mijn moeder kan bellen zodat ze komt en hij knikt. 'Oh ja, dat is goed. Dan hoeven wij ook niet meer bij haar langs, hè.' Dat was misschien ook maar het beste voor Louis. 'Dan moet ik alleen zo wel even naar buiten, want dat vervelende rot bereik hier...' Ik glimlach en knik begrijpend. Hij zucht en legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Alles komt goed...' Ik knik zacht. 'Natuurlijk Hazza.' Ik druk een kusje in zijn krullen en sla een arm om hem heen. Ik hield te veel van hem om nu al op te geven. Ik moest vechten, voor mijzelf, mijn familie, Harry, de jongens en natuurlijk de fans.

    Demi Lovato

    Niall zoekt het plaatje op zijn mobiel op en kijkt naar mij. "ik ga hieraan beginnen" Ik knik instemmend en begin met het beslag. Als ik de mix klaar heb en de taart de oven in schuif draai ik me naar hem toe en kijk hem met een beetje een schuin hoofd aan. 'Nial??' Ik kijk hem vragend aan. 'Je weet toch dat ondanks dit hele leeftijdsverschil ik veel om je geef toch?' Ik was niet goed in het uiten van mijn gevoelens. Ik liedjes kon het prima omdat het dan anoniem was maar zo.. Om voor hem te staan en dit te zeggen.

    Niall HOran

    Ik heb de wortel klaat als Demi naam naam zegt Je weet toch dat ondanks dit hele leeftijdsverschil ik veel om je geef toch?'  ij glimlach lief naar haar en kbik 'leeftijd maakt niets uit'

    Ik ha slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Een klein glimlach verschijnt rond mijn lippen als Louis een kusje op mijn krullen drukt, niet veel later voel ik ook zijn arm om me heen. Ik hoopte echt uit de grond van mijn hart dat alles goed zou komen, ik wilde Louis niet kwijt raken, niet nu ik hem net had. 'Lou?' Met mijn andere hand zocht ik zijn vrije hand op, waar een infuus in zat, lipbijtend wreef ik met mijn duim over zijn hand heen. 'Denk je dat je moeder het gaat accepteren?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Niall glimlacht liefjes. 'leeftijd maakt niets uit' Zegt hij dan. Ik haal opgelucht adem en kijk hem glimlachend aan. 'Gelukkig.' zeg ik zacht en draai me weer om naar het aanrecht. Ik kijk kort in de oven om te zien hoe het met de taart gaat. 'Ik maak de vulling wel even.' Ik pak opnieuw een kom en ingrediënten waarna ik aan de slag ga. Ik haal een hand door mijn haar en kijk af en toe naar Niall.. Ik voelde me vreemd. Liefde?

    Louis Tomlinson

    De dokter komt terug de kamer in en spuit een pijnstiller in mijn infuus waardoor ik gelijk wat slaperiger word. 'Lou?' Ik kijk naar Harry die mijn hand pakt en naar me kijkt. Met zijn duim aait hij over mijn hand en ik glimlach. 'Denk je dat je moeder het gaat accepteren?' Ik kijk naar hem. 'Harry.' Ik glimlach kleintjes. 'Ze ziet je al zo'n beetje als haar zoon.' Ik kus zijn wang. 'Ze vind het vast niet erg.' Zeg ik zacht en kus hem opnieuw. 'Geen zorgen maken Hazza.'

    Niall Horan

    Ze haald opgelucht adem "Gelukkig" Ik concentreer me weer en hoor dat ze zegt dat ze de vulling maakt.
    Mijn tong steekt een beetje uit en ik glimlach blij als hij af is. "Kijk Deem!" trots houd ik de wortel waarop een mini Louis ligt te slapen voorzichtig omhoog.
    Glimlachend maak ik snel een foto en zet het op twitter. Making a cake for my Loubear! with Demi"Niet aandenkend dat Haz of Lou het al kon zien als hij op Twittter ging. "Zal ii je helpen of lukt het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "Kijk Deem!" Roept Niall duidelijk trots. Ik loop naar hem toe en bekijk zijn marsepeinen kunstwerk. 'Het is prachtig Niall.' Ik kijk hem aan. Ik kijk toe hoe hij een tweet plaatst. ''Making a cake for my Loubear! with Demi" Ik glimlach en ga verder met de vulling. "Zal ik je helpen of lukt het?" Ik kijk op. 'Je mag me helpen als je dat leuk vind.' Wanneer Niall echter dichtbij genoeg is smeer ik lachend wat van de vulling op zijn gezicht. Lachend kijk ik naar het meesterwerk.

    Niall Horan.

    Ik glimlach en loop naar haar toe. Ik voel een veeg op mijn wang en grinnik 'je moet eten niet spelen maar opeten'grinnik ik. Ik kijk haar aan en geef haar een kus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall loopt op me af. 'je moet eten niet spelen maar opeten' Ik grinnik en kijk hem onschuldig aan. Hij kijkt me aan en drukt dan een kus op mijn lippen. Deze keer ga ik erin mee en kus hem zacht terug. Onze vingers verstrengelen zich met elkaar waarna ik hem los laat. Ik kijk naar hem en glimlach kleintjes. Hij was echt heel erg leuk. Veel leuker dan ik ooit had gedacht. Ik kijk naar onze handen en durf hem niet goed meer aan kijken. Ik was altijd wat terug houdend in een relatie.

    Niall Horan

    Ik glimlah lief naar haar. 'niet zo verlwgen zijn. Je bent lief en mooi'zeg ik zachy. Mijn wangen worden rood e ik raak verlege. Ik eas nooit zo goed bij meisjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zal de aankomende weken afwezig zijn, vanwege mijn examens.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lavigna --> Infelia]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    'niet zo verlegen zijn. Je bent lief en mooi' Zijn stem was zacht en ik durfde hem niet aan te kijken bang om weg te smelten in zijn lieve eerlijke ogen. Ik pak voorzichtig zijn hand. Met veel moed keek ik hem aan. 'Je bent lief.' Zeg ik zacht en ga op mijn tenen staan om een zacht kusje op zijn lippen te drukken. Ik wist niet hoe hij erop zou reageren dus is het maar een korte kus.

    Niall Horan

    " je bent lief" zegt ze zaxcht en drukt een kusje op mijn lippen waardoor ik gelukkig glimlach en begin te glunderen. " zullen we samen iets leuks gaandoen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan