• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ugh, je bent zo anders sinds je een vriendje hebt.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Whoa confused. Ik ben al mijn hele leven best wel jongensgek, maar nu lijkt het er toch verdacht veel op dat ik gevoelens voor je heb. Verder ben ik niet aangetrokken tot meisjes ofzo. Ik weet het niet meer. aargh hate my feelings

Whieeeee, vanavond naar Nyn haar feestje. :Y)
    Maar WAAROM moet ik morgen weer zo verrekte vroeg? :CCC

"Well, well. Look who we've got here!"

ik ben zo ontzettend moe D:

This is so confusing. Waarom kan ik je niet gewoon vergeten?

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Weekend, eindelijk.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

What the hell am I doing? :'D

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Where did my inspiration go? (no_chears)

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

No shit, sherlock.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Y U make me wait one more week? Life's unfair. Lol.

No growth of the heart is ever a waste

Ugh, ik hoop echt dat ik morgen niet meer ziek ben want anders wordt het leren helemaal niks.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Zondag ben ik weer vrijgezel (cat)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om dat examen morgen te gaan maken. Ik heb voorlopig werk en ik heb geen zin om elke dag de bus te nemen mocht ik daar aan de slag kunnen raken. Overigens zou ik ook het werk dat ik nu heb niet opgeven om daar te gaan werken, ondanks dat ik geen flauw idee heb hoe lang ik nog zal kunnen blijven.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ongeloofelijk dat jij toch nog zo veel met me doet. Ik dacht dat ik dit had afgesloten.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Nee.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28