• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beetje jammer dat de site van school het niet doet, zodat ik geen silverpoints kan bekijken en nu dus niet verder kan met mijn huiswerk. Goed bezig Fontys.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aangenomen op GLU én ik ga morgen naar ENGELAND, ajkkdsghshvsbadfgvsb


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Werk was saaaaaaaaaaai. Ik moest van 5 tot 10 helemaal alleen staan en het was helemaal niet druk. Dan duurt het extra lang ._.


    -

    K*T nu durf ik echt niet meer!


    Dont say why me, say try me

    AKJSHDJFHDK GOING TO MANCHESTER Akjhd\bjdgshv


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat zou ik toch zonder je moeten.


    •*• Lululu •*•

    Vanmiddag dat klote portfolio inleveren...mijn lerares gaat de schrik van haar leven krijgen, gezien dat mijn portfolio behoorlijk dik is...lekker PUH...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn buik doet zo ontzettend pijn, alsof iemand er met messen in steekt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil motorrijden. (no_chears)
    Dat lijkt me echt zo goddelijk, gewoon op de motor stappen en er vandoor te gaan. Awesome.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit moet er gewoon even uit en ik doe het hier omdat ik er eigenlijk met niemand wil over praten. Je mag het dus gerust negeren.

    Ik weet niet wat ik moet doen en laten, ik weet niet hoe ik me moet voelen en al helemaal niet hoe ik me moet uiten.
    Als ze er over bezig zijn, dan voel ik me zo'n koele kikker omdat ik niks over de zaak wil zeggen gezien ik daar amper drie maanden werk, maar als ik dan plots bij de afwas uit het niets begin te grienen voel ik me zo'n aansteller, alweer omdat ik daar amper drie maanden werk.
    Maar die vrouw heeft mij gewoon alles geleerd van de praktijk dat ik ken. Die vrouw heeft me op mijn gemak gesteld, heeft me de moed gegeven om wel verder te gaan met de opleiding terwijl ik heel hard twijfelde of ik het wel goed gedaan had. En dat durf ik hen niet te zeggen omdat ik mijn gevoelens daarbij te persoonlijk vind om in een groep collega's zomaar op tafel te smijten.
    Ik word er gek van dat ze het steeds maar over haar hebben, en dat ze alle hoop lijken op te geven omdat ze nu in kunstmatige coma is gelegd. Ben ik dan zo naïef dat ik hoop dat ze nog kan genezen?
    En ben ik dan zo kil dat ik er niet tegen kan dat iedereen het maar steeds oprakelt? Zo kan je je als team toch niet sterk houden.

    I want to take that filthy cancer and shove it down Kim De Gelder's throat instead. Dat zou nog eens ironisch zijn.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 12:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Saaaaaaaaai.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ah pfoeh. Geen zin om mijn warme kamer te verlaten. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En wat heb ik daarvan opgestoken? Precies, absoluut niets!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Weekend eindelijk! pww zit er weer op(yeah)
    *doet een dansje*


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zit ik op de bank, in mijn pyjama, onder de dekens, wordt er aangebeld >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered