• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil je ook zo laten lachen. Het doet echt pijn dat ik het niet ben die je zo laat lachen.


    You are beautiful, you are love.

    I'm happy c:
    YAY


    26 - 02 - '16

    Omg, dan zeggen ze dat ik niet zo sarcastisch mag zijn, maar ze maken 't er zelf naar. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou van mijn broertje. Hij heeft gewoon mijn vervangende pc gefixt. ;o


    26 - 02 - '16

    Francisco Lachowski:9~.


    The odds are néver in our favor.

    Nee hè. Door zulke films ga ik me echt afvragen waarom ik niet weer op zoek ga naar ware liefde. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat er een ware liefde voor mij is. Stomme films.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, mijn vader moet echt leren 's ochtends stiller te doen als hij uit bed gaat. Door hem ben ik steeds rond zes uur al wakker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    Ugh, mijn vader moet echt leren 's ochtends stiller te doen als hij uit bed gaat. Door hem ben ik steeds rond zes uur al wakker.


    Die van mij zijn juist het tegenovergestelde. En ik slaap -net zoals vandaag- door de wekker heen, of ik druk hem uit, waardoor ik te laat kom.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bla. Bla.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eeeenn wie is er weer ziek?


    help

    Zo lekker autorijden ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, geweldig. Het gaat niet goed tussen hem en mij en dan bemoeit een vriendin van hem zich ermee...begrijpelijk, maar zo verschrikkelijk irritant...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nou het autorijden op zich was leuk, maar als er teveel stoplichten achter elkaar zijn dan gaat het niet meer zo goed :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou wel eens wat willen doen aan die innerlijke stress. Na twee weken en inmiddels steken op 't hart is de lol er vanaf.
    En wat het er nog mooier op maakt is dat ik het er met niemand over kan hebben. Well, met twee personen, maar die zijn niet makkelijk bereikbaar. Hnn.... I just want everything to be fine en doorgaan met leven, yesh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik zou wel eens wat willen doen aan die innerlijke stress. Na twee weken en inmiddels steken op 't hart is de lol er vanaf.
    En wat het er nog mooier op maakt is dat ik het er met niemand over kan hebben. Well, met twee personen, maar die zijn niet makkelijk bereikbaar. Hnn.... I just want everything to be fine en doorgaan met leven, yesh.

    Awh, Sam ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.