• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Hihi, ik houd van deze film<3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

I'm fine or I'll be fine?

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Het is maar goed dat mensen geen gedachten kunnen lezen want dan zou geen mens me meer mogen. Ik ben echt omringd door oerdomme apen. =.='

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

I hate people and they hate me. Win-win situation.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik ben toch 'n echte vrouw. Ik geniet van schoonmaken en vooral dat gevoel als je klaar bent 8)

"I shut my eyes in order to see.'

Schep niet zo op.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Wanneer gebeurd het nou eens?!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

i need chocolate NOW

Dont say why me, say try me

Ik haat mezelf, godverdomme. Hoe kan ik dat nou vergeten!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

This is fucking awesome.

26 - 02 - '16

I really don't care.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Wel honger, maar geen trek D:

"I shut my eyes in order to see.'

Lol.

26 - 02 - '16

I wish I had more energy.

You are beautiful, you are love.

NLT leren, boek uitlezen voor engels, en eigenlijk moet ik ook nog een stageverslag maken. En ik ben nu pas thuis van alles. Dit gaat m niet worden vandaag!