• In het jaar 2050 hebben enkele astrologen per toeval een gat gevonden in de dimensie.
    Ze observeerden het kleine gat, dat leek op een verkleinde versie van een zwart gat. Gefascineerd door het fenomeen, stuurden
    ze een dier met een camera en enkele meetapparatuur om de hals het gat in. Dat dier landde in een andere wereld, parallel aan de onze.
    Doordat deze wereld een soort zuurstof had met een veel grotere 'zwaarte' of dichtheid dan de onze, stierf het dier binnen twee uur na
    aankomst in deze wereld, maar niet voordat de mensen in die wereld het beest hebben gevonden. De astrologen stuurden een volgend dier
    de ruimte in, maar ditmaal beter uitgerust met onder andere een zuurstofmasker. Ditmaal lieten ze dit dier voor een langere periode in
    de wereld leven, ca 3 maanden. De astrologen leerden over het volk dat in de wereld leefde, flora en fauna die anders was dan de onze en
    ze kwamen in contact met een andere taal en schrift.
    De mensen bleken in uiterlijk weinig van ons te verschillen, alleen waren ze ranker en hadden ze minder lucht nodig om te ademen. Ook werd
    naaktlopen getolereerd en kwam het niet zelden voor dat mannen hun lijf tentoon stelden als het paarseizoen was begonnen. Deze periode werd
    gekenmerkt door een vruchtbaarheid in het land (te vergelijken met de lente hier) die zo'n twee a drie maanden aanhield. De vrouwen mochten
    in dit geval kiezen tussen meerdere partners die zij als geschikt zagen. Ook kwam het niet zelden voor dat mensen binnen dezelfde bloedlijn
    trouwden om de zuiverheid van de bloedlijn te bewaren. Dit bleek in hun geval daadwerkelijk bevorderlijk voor het nageslacht.
    Met een buiging of handzwaai werden iemands seksuele wensen naar een ander kenbaar gemaakt.
    Ook verschilde hun opvatting over geweten en moraal van ons. Moord werd als betaling met gelijke munt gezien wanneer iemand een lid van je
    familie had omgebracht. Het was daarom niet minder dan gepast om ook een leven van de andere kant te nemen.
    Nadat het dier terug keerde, besloot een astroloog zich aan het onderzoek te wagen en als eerste mens naar de nieuw ontdekte dimensie te gaan.
    Hij ontdekte dat hij na ongeveer een maand normaal kon ademhalen in de nieuw ontdekte wereld en de zuurstof bleek vele malen beter te zijn dan die we op de aarde kenden...
    Na een lange tijd kwam een nazaat van een van de koningen van de nieuw ontdekte wereld op de troon. Hij ontdekte dat ook zijn mensen naar de aarde konden gaan, als ze dat zelf zouden willen. Vele mensen deden dat natuurlijk, omdat ze dat graag wilden. Er gingen helaas in grote getale mensen dood, door de ijle zuurstof die op onze planeet hangt. Er zijn echter wel overlevenden die er een potje van gemaakt hebben. Ze misbruiken de gaven die in de nieuw ontdekte wereld heel gewoon lijken om er op de aarde mensen mee te martelen. Maar ook andersom misbruiken mensen van de aarde wat zij kunnen om de mensen uit de fantasiewereld te verdrijven. Langzaam lijkt er een soort wereldenwisseling plaats te vinden, maar willen mensen dit wel?
    Ik bedank u, Hashirama, voor het verwerven van informatie die ik kon verwerken in deze samenvatting.

    De regels:
    - Geen oneliners. Ik wacht minimaal 5 regels.
    Dit moet wel te doen zijn als je omgeving omschrijft, de emoties van je personage, wat je personage denkt en eventueel dingen over het verleden.
    - 16+ mag, maar houd het netjes.
    - Maximaal 1 rol per persoon, dit in verband met eventuele verwaarlozing en dat wil ik graag voorkomen.
    - Niet spammen, daar is een praat-topic voor.
    - Wees aardig voor elkaar.
    Hier valt onder; niet buitensluiten, niet haten, niet elkaar wegpesten of uitschelden of op wat voor manier dan ook kwetsen.
    - Power-play is niet toegestaan.
    Hier vallen ook onder; Mary Sue's, Gary Stu's, geweldige personages die elke vechtsport gedaan hebben en daardoor iedereen vermoorden, personages die nooit dood gaan en noem maar op.
    - Relaties mogen, maar houd het realistisch.
    Ik vind het onrealistisch dat halverwege het eerste topic er al tig relaties zijn. Maar ook als je personage al een relatie heeft: houd het realistisch. Geen GTST relaties S.V.P.
    - Houd bij het aanmaken van rollen het aantal jongens en meisjes gelijk!
    - Als je personage gemeen is, houd hem/haar dan ook gemeen.
    Dus geen gemene personages die ineens lief worden of andersom!
    - Houd ook het aantal mensen uit de fantasie wereld of van de aarde gelijk.


    Wat ik wil weten over je personage:
    Naam: (Graag zo origineel mogelijk)
    Leeftijd: (Niet alle meiden of jongens zijn 18 jaar, dus hier ook graag variatie in)
    Karakter: (Niemand is perfect, houd hier dan ook rekening mee.)
    Uiterlijk: (Geen beroemdheden. Niet iedereen is een supermodel)
    Beroep: (Denk hierbij aan astrologen, wetenschappers, gewone mensen die bijv. in de supermarkt werken etc. Varieer alstublieft.)
    Extra: (Komt jouw personage van de fantasiewereld of aarde, heeft jouw personage familie, etc. Je kunt hier ook eventueel kort het verleden van je personage omschrijven)


    Lijst met personages die meedoen:

    Personages op aarde:
    Gereserveerd - Mavis
    Gereserveerd - Dragneel
    Gereserveerd - StalkerRain


    Personages op de fantasiewereld:
    Gereserveerd - ZiamStorason


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:36 ]


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel, maar even bij mijn topics.


    help

    Ik twijfel ook...


    Tijd voor koffie.

    Neem de tijd om erover na te denken. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.


    26 - 02 - '16

    Graymark schreef:
    Ik twijfel, maar even bij mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Graymark schreef:
    Ik twijfel, maar even bij mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit RPG speelt zich dus in beide werelden af, of maar in één van beiden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik iemand van de andere wereld reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jemima schreef:
    Dit RPG speelt zich dus in beide werelden af, of maar in één van beiden?

    Beiden, het ligt eraan waar de RPG-spelers naartoe spelen. Ze kunnen bijvoorbeeld alle spelers naar de aarde laten gaan of naar de fantasiewereld.


    26 - 02 - '16

    MindBreaker schreef:
    Mag ik iemand van de andere wereld reserveren?


    Dat mag, wil je een jongen of meisje?


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)
    Beiden, het ligt eraan waar de RPG-spelers naartoe spelen. Ze kunnen bijvoorbeeld alle spelers naar de aarde laten gaan of naar de fantasiewereld.


    Okay ^^.

    Ik twijfel vooral om mee te doen door het aantal regels, want het idee vind ik echt leuk, maar ik heb geen zin om mee te doen als ik steeds lange posts schrijf en mijn tegenspeler maar 5.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    (...)

    Okay ^^.

    Ik twijfel vooral om mee te doen door het aantal regels, want het idee vind ik echt leuk, maar ik heb geen zin om mee te doen als ik steeds lange posts schrijf en mijn tegenspeler maar 5.


    Ik wil ook eigenlijk streven naar meer, maar anders zijn er niet heel veel mensen die mee willen doen. De mensen die veel posts schrijven doen al aan meerdere RPG's mee en laten deze dan liggen uit angst om de anderen te verwaarlozen. Iets dat ik volledig snap, maar ik snap ook jouw kant van het verhaal. Jij wilt gewoon graag mensen die tijd steken in deze RPG en bijvoorbeeld minimaal 200 woorden schrijven. Dat is ook nog iets dat ik wil leren ^^


    26 - 02 - '16

    Ik zal vanavond even mijn rol neerzetten, dan hoop ik dat er nog meer mensen mee willen doen en dan zal ik ook het praattopic online zetten (;


    26 - 02 - '16

    Graymark schreef:
    Ik twijfel, maar even bij mijn topics.

    Yay, nog een twijfelaar :Y)


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Yay, nog een twijfelaar :Y)

    Twijfelaars ftw.