• Ik wilde dus een youtube account aanmaken, omdat ik vaak op een filmpje wil reageren, maarja, dat gaat dus niet zonder account.
    Dus ik kijken om een account aan te maken, zeggen ze dat je eerst een Google account aan moet maken en vanuit daar kan je dus een youtube account maken. En de gebruikersnaam die je gebruikt bij het aanmaken van je Google account, kun je dus niet gebruiken voor je youtube account. Okee, dus nu heb ik een Google account aangemaakt, alles lijkt er op dat ik ook een youtube account heb, maar als ik een reactie ergens op wil geven, zegt ie 'je reactie is nog niet goedgekeurd'. En ik heb me ook al op een paar kanalen geaboneerd, maar als ik dan bij youtube kijk, staat er 0 abonees.

    Begrijpt iemand wat ik fout doe? D:


    Inspiration can hit you any time

    Holy shit O.O

    Misschien moet je eerst ergens een email van krijgen en dan daar op een link klikken om hem te verifiëren?


    Your make-up is terrible

    -Het is heel erg fout dat ik nogsteeds geen reactie in mijn gastenboek heb haha-
    Verder heb ik echt geen idee wat je fout doet, bij mij lukte het gewoon meteen. Misschien op google zoeken??


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    -Het is heel erg fout dat ik nogsteeds geen reactie in mijn gastenboek heb haha-
    Verder heb ik echt geen idee wat je fout doet, bij mij lukte het gewoon meteen. Misschien op google zoeken??

    Yes I know, I feel verry, verry bad about myself! Ik ga morgen reageren, promised!
    Nee ik heb geen mail gekregen of niks en op google kan ik ook niets vinden.. ;/


    Inspiration can hit you any time

    Als er 'Je reactie is nog niet goedgekeurd' komt te staan, is dat normaal toch omdat de uploader het zo heeft ingesteld dat hij/zij eerst toestemming moet geven voor je reactie online komt te staan?
    En die '0 abonnees' is ook normaal als je nog maar net een account hebt aangemaakt. Je krijgt pas een abonnee als iemand zich op je kanaal abonneert (obviously), dus als jij nog niets hebt gedaan op je account (uploaden, reageren etc.), waarom zou er dan iemand abonneren?
    Dus voor zover ik weet is er niets aan de hand (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Als er 'Je reactie is nog niet goedgekeurd' komt te staan, is dat normaal toch omdat de uploader het zo heeft ingesteld dat hij/zij eerst toestemming moet geven voor je reactie online komt te staan?
    En die '0 abonnees' is ook normaal als je nog maar net een account hebt aangemaakt. Je krijgt pas een abonnee als iemand zich op je kanaal abonneert (obviously), dus als jij nog niets hebt gedaan op je account (uploaden, reageren etc.), waarom zou er dan iemand abonneren?
    Dus voor zover ik weet is er niets aan de hand (:

    Aaahhh op die manier! Ja, ik begreep er niet zo veel van eigenlijk xd Maar t klinkt allemaal best logisch xd
    Want inderdaad, ik heb nu ergens anders op gereageerd, en dat kwam er wel meteen te staan, dus dan zal inderdaad dat andere kanaal het zo ingesteld hebben dat zij eerst toestemming geven voordat mijn reactie geplaatst wordt.
    Ahzo, dus die abonees is dus dat als iemand zich aboneert op míjn kanaal. (okee, ook dat klinkt erg logisch xd)

    Dankje!


    Inspiration can hit you any time

    Pffff, Youtube is veel ingewikkelder geworden. Ik heb me in 2009 aangemeld, toen was het een account aanmaken er klaar.

    Dragneel schreef:
    Pffff, Youtube is veel ingewikkelder geworden. Ik heb me in 2009 aangemeld, toen was het een account aanmaken er klaar.


    Inderdaad, mijn account komt ook uit 2009 en toen was er nog niks aan de hand en ging alles veel makkelijker.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dragneel schreef:
    Pffff, Youtube is veel ingewikkelder geworden. Ik heb me in 2009 aangemeld, toen was het een account aanmaken er klaar.

    Oh nou zeg, waarom kunnen ze het dan niet gewoon zo simpel laten? -.-

    Maargoed, ik heb t probleem geloof ik wel opgelost nu (;
    Want xlufjoetoexx zegt, ik geloof dat dat ene kanaal het gewoon ingesteld heeft op dat zij goedkeuring moeten geven voordat mijn reactie geplaatst kan worden. Want bij een ander kanaal kon ik gewoon meteen reageren..


    Inspiration can hit you any time