• Vandaag zat ik dus op de toiletten hé, en bij ons op het toilet heb je daaronder de deur zo'n gat van ongeveer 30 centimeter, omdat de deur niet tot de grond kwam. In de toiletten zaten verder alleen maar mensen die ik kende, die bij mij in de klas zaten. Opeens zag ik onder de deur een mobiel die een foto maakte. Wat blijkt? Een meisje uit mijn klas maakte gewoon een foto van me! Ik heb geluk dat ik net klaar was op de toiletten en dat ik dus mijn broek en alles alweer aanhad, maar dit vind ik niet kunnen hoor.
    Vooral omdat ik dit al eens eerder heb gehad, dat ik dacht dat mensen over de toiletten heenkeken (ja, dat kan bij ons ook) en zo. Ik heb nu echt een toilettenfobie HAHA, maar ja ik ben wel naar de mentor gegaan en het is alweer goed tussen haar en mij.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Als iemand dat bij mij zou doen zou ik keihard slaan of trappen.

    Als ze dat bij mij had gedaan, was haar mobiel plus hand naar de knoppen. Wie doet nu zoiets?! Wtf, echt ziek dat je zoiets doet om "stoer" te doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Als ze dat bij mij had gedaan, was haar mobiel plus hand naar de knoppen. Wie doet nu zoiets?! Wtf, echt ziek dat je zoiets doet om "stoer" te doen.

    best wel ja!


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Ik zou dan echt met tegenzin nog naar het toilet gaan. Ik vind het trouwens echt absurd hoor, maar het klinkt niet raar, op het VMBO zag ik dat het ook wel eens gebeurde. Gelukkig niet bij mij. Het zijn gewoon echt vreselijke streken.


    Chaos is a ladder.

    peepsrauhl schreef:
    (...)
    Dat zei mijn mentor dus ook al! No way dat ik nu nog op school naar de toiletten ga haha.


    Nou, hij heeft een punt. Ik ga enkel naar de toiletten bij noodzaak. ;p
    Ik begrijp ook wel dat je niet meer naar de toiletten wilt op school. Beter vraaf je of je even onder de les mag gaan, dan kunnen ze je moeilijk gaan fotograferen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Nou, hij heeft een punt. Ik ga enkel naar de toiletten bij noodzaak. ;p
    Ik begrijp ook wel dat je niet meer naar de toiletten wilt op school. Beter vraaf je of je even onder de les mag gaan, dan kunnen ze je moeilijk gaan fotograferen. :')

    haha ja we hebben zo'n stomme regel dat je niet tijdens de les naar de toiletten wil. stomstom haha, alleen bij nood dus nog en dan moet mijn vriendin maar voor de deur staan. :P


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    peepsrauhl schreef:
    (...)
    haha ja we hebben zo'n stomme regel dat je niet tijdens de les naar de toiletten wil. stomstom haha, alleen bij nood dus nog en dan moet mijn vriendin maar voor de deur staan. :P


    Fuck die regel, ik heb lekker mijn excuus. Gewoon zeggen dat je een vrouwelijk probleem hebt als je per se naar de toiletten moet, mijn leraren vragen dan nooit verder en laten me gewoon gaan. :') Of je zegt dat je -je neus moet snuiten. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yoda schreef:
    Secret lesbian isn't that good in keeping secrets..

    -dat meisje dus, niet jij-

    But other than that; wtf?! Dat is niet echt normaal ='D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Praelectio schreef:
    (...)

    Fuck die regel, ik heb lekker mijn excuus. Gewoon zeggen dat je een vrouwelijk probleem hebt als je per se naar de toiletten moet, mijn leraren vragen dan nooit verder en laten me gewoon gaan. :') Of je zegt dat je -je neus moet snuiten. ;p

    hahaha ja goed idee! :P


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Jeetje, dat is echt aso zeg.. Om zulke dingen kan ik dus ook totaal niet lachen. Snap niet waarom sommige mensen dat doen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dafuq, ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen. Terecht dat haar ouders worden ingelicht. Biatch.


    You are beautiful, you are love.

    Met de hak op haar hand gaan staan, deur open zwaaien tegen haar gezicht aan, mobiele afpakken, foto maken en dan weglopen. Pff, achterlijke wijf zeg.

    Wat een rotwijf zeg!
    Maar je kan altijd nog naar de wc's gaan als de lessen zijn begonnen. Dan is er meestal niemand.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Uhm, apart. Weer een ervaring rijker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Folklore schreef:
    Dafuq, ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen. Terecht dat haar ouders worden ingelicht. Biatch.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)