• Vandaag zat ik dus op de toiletten hé, en bij ons op het toilet heb je daaronder de deur zo'n gat van ongeveer 30 centimeter, omdat de deur niet tot de grond kwam. In de toiletten zaten verder alleen maar mensen die ik kende, die bij mij in de klas zaten. Opeens zag ik onder de deur een mobiel die een foto maakte. Wat blijkt? Een meisje uit mijn klas maakte gewoon een foto van me! Ik heb geluk dat ik net klaar was op de toiletten en dat ik dus mijn broek en alles alweer aanhad, maar dit vind ik niet kunnen hoor.
    Vooral omdat ik dit al eens eerder heb gehad, dat ik dacht dat mensen over de toiletten heenkeken (ja, dat kan bij ons ook) en zo. Ik heb nu echt een toilettenfobie HAHA, maar ja ik ben wel naar de mentor gegaan en het is alweer goed tussen haar en mij.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Dat is wel echt erg. In den officiele is het schending van je privacy én schending van je portretrecht. ^^ Godzijdank zijn ze op mijn studie niet zo kinderachtig met betrekking tot de toiletten.


    Bad decisions make good stories.

    Backfire schreef:
    Ik zou zo hard op haar hand hebben getrapt hè, en vervolgens die mobiel naar de klote trappen (cat). Wat vreselijk kinderachtig, goed van je dat je naar je mentor bent gegaan.


    26 - 02 - '16

    oeeh ja dat is echt vervelend bij ons was het ook met zo meisje ze werd gefilmd en je zag letterlijk alles echt zielig het waren twee meisjes ze waren allebij geschorst


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Het is weer goed tussen jullie? Je had zelfs medelijden met haar? Thefuck. o.o Ik zou dat echt niet pikken. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Scabbia schreef:
    Als iemand dat bij mij deed zou het nooit meer goed komen tussen haar en mij (cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik zou denk ik ook een toilettenfobie hebben en nooit meer daar naar de wc's gaan...


    Do what people say you can't.

    Anarose schreef:
    Dat is wel echt erg. In den officiele is het schending van je privacy én schending van je portretrecht. ^^ Godzijdank zijn ze op mijn studie niet zo kinderachtig met betrekking tot de toiletten.


    Haha potretecht


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scabbia schreef:
    Als iemand dat bij mij deed zou het nooit meer goed komen tussen haar en mij (cat)

    Dit ^

    Goed, natuurlijk weet ik niet hoe goed je met die meid op kan schieten enzo, maar echt, als iemand me zoiets zou flikken, zou ik echt ontzéttend kwaad zijn en zou ik het haar ook niet vergeven hoor! Zoiets is gewoon zo ontzettend laag en kinderachtig, dat doe je gewoon niet!
    En ik zou ook echt geen medelijden met haar hebben dat haar ouders worden ingelicht, dat vind ik zelf alleen maar goed!


    Inspiration can hit you any time

    Backfire schreef:
    Ik zou zo hard op haar hand hebben getrapt hè, en vervolgens die mobiel naar de klote trappen (cat). Wat vreselijk kinderachtig, goed van je dat je naar je mentor bent gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een van de redenen dat ik niet op school naar de wc ga.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een van de redenen dat ik liever niet op school naar de toilet ga, al heb ik hier niet zoveel last van op de school waar ik nu zit, aangezien de deuren daar tot de grond gaan en hoog zijn en daarbij schoon gehouden worden.

    Maar dit gebeurde dus ook op mijn middelbare school en toen is de persoon in kwestie (die dus die foto had gemaakt) geschorst, want zoiets kan gewoon niet. Voor hetzelfde geld had je je broek nog niet helemaal aan.

    Ook is zoiets een keer gebeurd op een zomerkamp. We sliepen in tenten op een camping en dan heb je dus ook gemeenschappelijke douches. Bij deze douches was echter niet zo goed nagedacht over het feit dat ze GEMEENSCHAPPELIJK waren en dat je dus meerdere hokjes naast elkaar hebt. Aan de onderkant zat een flinke ruimte van toch wel zo'n 20-30 cm waar je dus gewoon onderdoor kon kijken mocht je dat willen. Op een gegeven moment kwam een van de meiden toch wel wat overstuur terug van het douchen nadat een of andere oude vieze man met zijn mobiel foto's aan het maken was van haar onder de douche.

    De kampleiding is toen naar de receptie gegaan en de politie is gebeld, maar de politie is zo slim geweest om die man dus naar de toilet te laten gaan toen die daarom vroeg zonder zijn mobiel in beslag te nemen waardoor die man die foto's dus even snel kon wissen.. Ik heb verder geen idee hoe het is afgelopen aangezien het een van de laatste avonden was enzo.

    Wat. omfg. Dat kun je gewoon echt niet maken :l


    Caution first, always.

    Insurgent schreef:
    Daar zou ik ook een toilettenfobie van krijgen, maar dat is echt niet normaal. Bij ons draaien ze de wcdeuren open met de schoolpasjes.


    veel chiller ! (:
    Bij ons hebben ze ook van de deuren waar je zo onderdoor kan kijken ! -.-


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Constantine schreef:
    (...)
    Dit ^

    Goed, natuurlijk weet ik niet hoe goed je met die meid op kan schieten enzo, maar echt, als iemand me zoiets zou flikken, zou ik echt ontzéttend kwaad zijn en zou ik het haar ook niet vergeven hoor! Zoiets is gewoon zo ontzettend laag en kinderachtig, dat doe je gewoon niet!
    En ik zou ook echt geen medelijden met haar hebben dat haar ouders worden ingelicht, dat vind ik zelf alleen maar goed!

    ik kan helemaal niet zo goed opschieten met haar haha.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Dat is echt erg. Zeker als het haar wel gelukt zou zijn en ze het op internet zet. Nou gelukkig is het haar niet helukt. Verkoop haar nog eens een klap die bitch. Moet een keer leren normaal te doen.


    I still think of the guitar bible.