• Hello.
    Ik heb een vraagje over de on- en offlinebolletjes die naargelang je wel of niet op Q bent, rood of groen kleuren. Als je nu bv. aan een hoofdstuk, een quiz of een RPGpost zit te werken, en je doet er langer over dan negen minuten, sta je dan offline? Wang ik heb nog nooit iemand gezien die online was en dat er op die zijn profiel stond 'Laatst online: 14 minuten geleden.' Ligt dat aan mij, of ga je echt offline als je langer dan negen minuten niets doet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Na 5 minuten al.


    Your make-up is terrible

    Ik vind eigenlijk dat offline pas zou moeten zijn als je je daadwerkelijk uitlogt en als je 5 minuten niks doen dat er dan met een geel/oranje bolletje afwezig staat ofzo.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik vind eigenlijk dat offline pas zou moeten zijn als je je daadwerkelijk uitlogt en als je 5 minuten niks doen dat er dan met een geel/oranje bolletje afwezig staat ofzo.


    Nou, ik log me nooit uit :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Nou, ik log me nooit uit :')

    this (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Galinda schreef:
    (...)

    Nou, ik log me nooit uit :')


    Ik wilde precies hetzelfde posten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Galinda schreef:
    (...)

    Nou, ik log me nooit uit :')


    •*• Lululu •*•

    Michonne schreef:
    Na 5 minuten al.


    Dat is niet het geval.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:17 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Omdat er 8 minuten staat? Misschien heb je de vorige minuten wel gewoon gemist? Na 10 minuten staat er ook 10 minuten voor het laatst gezien. Je verdwijnt in ieder geval uit de 'online' lijst na 5 minuten.


    Your make-up is terrible

    Ik let er nooit zo heel erg op, eigenlijk. Maar ik log me inderdaad ook nooit uit. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik ook niet. op mobiel, ipad en computer boven nooit. wel die van benee omdat mijn ouders anders gaan kijken-_- en ipad gebruiken ze niet en mobiel code weten ze niet

    maar dat afwezig is eigenlijk wel een goed idee vind ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Galinda schreef:
    (...)

    Nou, ik log me nooit uit :')


    Bad decisions make good stories.

    Galinda schreef:
    (...)

    Nou, ik log me nooit uit :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Dat is niet het geval.



    Hé dat ben ik!*O*

    On-topic; geen idee, ik let er nooit op haha.


    everything, in time

    Geen idee hoe lang het duurt, maar ik heb een een lap tekst in een topic gegooid en toen zei mn zus dat ik online was terwijl ik gewoon een reactie aan het typen was. Ik gok dus dat je na 5 min inactiviteit offline gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik geloof dat het tien minuten duurt voordat iemand uit je vriendenlijst verdwijnt (en het bolletje rood wordt) en vijftien minuten voordat iemand uit de crewlijst verdwijnt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.