• He mede Q'ers

    Ik ben een chronische uitstellen. Een chronische uitstellen die van tekenen houdt. Ik ben momenteel bezig met een project voor kunstbende, maar daarna is mijn planning leeg. En ik zou graag willen dat jullie mijn volgende project bedenken. Wil je altijd al een portet gewild van jou en Harry samen, of een tekening van je moeder. Stel je idee voor (grote, kleur, materiaal, verf), liefst met wat plaatjes, ik kies over 2/3 weken het idee wat mij het beste uit te voeren lijkt. Ik maak met jou samen een deadline en ik bedenk wel een manier om hem naar je op te sturen, als je dat leuk/goed vindt.

    Link naar mijn deviant account voor wat tekening/schilderijen

    Met vriendelijk groet,

    Fenna


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vinter schreef:
    Maak een muurschildering in je kamer, ga ik ook doen :].


    Ik ben misschien van plan de print in mijn kamer over de schilderen, maar dan moet ik eerst een heel leuk idee hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Mag ik een schetje maken? En heb je een bepaalde spreuk in gedachten?


    Misschien Alohomora of Amortentia Mishap, als je nog een ander idee hebt, mag je die ook gebruiken (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Melorfors schreef:
    (...)

    Misschien Alohomora of Amortentia Mishap, als je nog een ander idee hebt, mag je die ook gebruiken (:


    Ik ben een beetje aan het kijken met deze spreuk, dat is een spreuk om tekst te laten verdwijnen. Maar jouw voorbeelden zijn waarschijnlijk beter, moet het allemaal samenkomen of gewoon losse voorwerpen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Melorfors schreef:
    (...)

    Misschien Alohomora of Amortentia Mishap, als je nog een ander idee hebt, mag je die ook gebruiken (:


    Ik ben een beetje aan het spelen gegaan


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik ben een beetje aan het spelen gegaan



    Omg die is goed geworden!! Kijk maar wat het beste lukt, als het samen komen veel beter en mooier uitkomt mag je dat doen, en anders het andere (: Kwa spreuk maakt het niks uit, ik vind alle spreuken mooi en het gaat er om hoe jij er goed bij voelt - met welke je het beste kan werken. Xx


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    wow jij kan echt mooi tekenen! :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Melorfors schreef:
    (...)

    Omg die is goed geworden!! Kijk maar wat het beste lukt, als het samen komen veel beter en mooier uitkomt mag je dat doen, en anders het andere (: Kwa spreuk maakt het niks uit, ik vind alle spreuken mooi en het gaat er om hoe jij er goed bij voelt - met welke je het beste kan werken. Xx


    Ik ga even kijken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Melorfors schreef:
    (...)

    Omg die is goed geworden!! Kijk maar wat het beste lukt, als het samen komen veel beter en mooier uitkomt mag je dat doen, en anders het andere (: Kwa spreuk maakt het niks uit, ik vind alle spreuken mooi en het gaat er om hoe jij er goed bij voelt - met welke je het beste kan werken. Xx


    Ik ben van plan de relieken van de dood te tekenen + de spreuk. Dit is de snaai uiteindelijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    WoW echt mooi :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Melorfors schreef:
    WoW echt mooi :Y)


    Gracias :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw, je kan echt mooi tekenen. :Y)

    Melorfors schreef:
    (...)

    Misschien Alohomora of Amortentia Mishap, als je nog een ander idee hebt, mag je die ook gebruiken (:


    Ik heb nu een paar losse items, je moet even kijken waar je alles wil hebben - wat je nog mist en hoe de spreuk er uit moet komen te zien :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik heb nu een paar losse items, je moet even kijken waar je alles wil hebben - wat je nog mist en hoe de spreuk er uit moet komen te zien :Y)



    O.o Die zijn echt super!! Ik denk zelf dat de spreuk Amortentia het leukste vind (: Misschien kun je ook nog een tekening maken met zijn bril of de Tijdrijver van Hermelien in boek drie. En misschien is het leuk als de stok onder Amortentia komt te liggen, en met de anderen heb ik echt geen idee, ha ha.
    Maar ze zijn al super goed!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Melorfors schreef:
    (...)

    O.o Die zijn echt super!! Ik denk zelf dat de spreuk Amortentia het leukste vind (: Misschien kun je ook nog een tekening maken met zijn bril of de Tijdrijver van Hermelien in boek drie. En misschien is het leuk als de stok onder Amortentia komt te liggen, en met de anderen heb ik echt geen idee, ha ha.
    Maar ze zijn al super goed!!


    Dankje! Ik was al begonnen met de timeturner maar die is behoolijk lastig haha, maar een bril moet wel lukken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kijk maar of hij lukt, ;)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."