• Join us:

    Berna - Walker - 9 november
    Lieke - Rossi- 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Rumpleteazer - 17 maart
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Mufinn - 3 maart
    Gabriëla - Seeley - 29 december
    Kim -Eyes- 3 november
    Aniek - Memoria - 24 december
    Maartje - Moams -
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Miryam - Elouner - 3 oktober
    Melissa - Morissette - 22 januari
    Ness - nessje - 23 September
    Glenn - Oreteh-
    Jette - xSkinnyGirl -
    Demi - Coockies - 9 augustus
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Souvenir -
    Naomi -Magicales-

    Shipnames:

    Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:03 ]


    •*• Lululu •*•

    Rossi schreef:
    Ik zit hier zo hard te janken. Harry zingt in dit filmpje 'I'm in love with him, and all his little things.' LARRY FUCKING LARRY ITS SO OBVIOUS ALDJSALKFJ.


    OMFG <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    OMFG <3


    Indeed! Ik had dus een gesprek op twitter met een meisje, die vroeg aan mij waar het plaatje van was, het komt dus door een plaatje wat ik eerst als header had. Maar op een gegeven moment stuurde zij me dus dat ze het filmpje had gevonden en dat is dus deze. Ik kan niet stoppen met huilen, omfg, zo geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Indeed! Ik had dus een gesprek op twitter met een meisje, die vroeg aan mij waar het plaatje van was, het komt dus door een plaatje wat ik eerst als header had. Maar op een gegeven moment stuurde zij me dus dat ze het filmpje had gevonden en dat is dus deze. Ik kan niet stoppen met huilen, omfg, zo geweldig.


    omfg this is so awesome. Soms maken ze het wel erg duidelijk, hihi.
    Maar dan hebben we nog Eleanor. Nu gaan allemaal Larry shippers theorieen bedenken over hoe het zit met Eleanor, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    omfg this is so awesome. Soms maken ze het wel erg duidelijk, hihi.
    Maar dan hebben we nog Eleanor. Nu gaan allemaal Larry shippers theorieen bedenken over hoe het zit met Eleanor, haha.


    Eleanor is nepppppp! Of nou ja, ze is wel echt. Maar niet de vriendin van Louis, het kan gewoon niet meer. Idk, met Harry is hij veel blijer etc, ik ga er steeds minder en minder ingeloven dat hun relatie 'echt' is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Eleanor is nepppppp! Of nou ja, ze is wel echt. Maar niet de vriendin van Louis, het kan gewoon niet meer. Idk, met Harry is hij veel blijer etc, ik ga er steeds minder en minder ingeloven dat hun relatie 'echt' is.


    Uhu, ergens denk ik dat de relatie met Eleanor gewoon een media stunt is om Larry te 'camoufleren'. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    OMFG <3


    Ben ik de enige die het echt niet hoort? Ik hoor gewoon de hele tijd de normale lyrics. D:
    De hoeveelste keer zingt ie het? Wanneer het publiek helemaal gek wordt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Uhu, ergens denk ik dat de relatie met Eleanor gewoon een media stunt is om Larry te 'camoufleren'. (:


    Inderdaad, jij snapt me. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morissette schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die het echt niet hoort? Ik hoor gewoon de hele tijd de normale lyrics. D:
    De hoeveelste keer zingt ie het? Wanneer het publiek helemaal gek wordt?


    Dan ben je inderdaad de enigste. :3
    Je hoort duidelijk de verandering, omdat Harry's stem zo laag is hoor je dat makkelijker. Maar op het einde zingt hij het en ergens minddenin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Dan ben je inderdaad de enigste. :3
    Je hoort duidelijk de verandering, omdat Harry's stem zo laag is hoor je dat makkelijker. Maar op het einde zingt hij het en ergens minddenin.


    Er wordt gewoon te veel gekrijst + ik kan m'n geluid niet lluid genoeg opzetten omdat m'n broer ligt te slapen.
    Is het als Niall daarna zingt en je hem echt niet meer verstaat omdat iedereen gek wordt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die het echt niet hoort? Ik hoor gewoon de hele tijd de normale lyrics. D:
    De hoeveelste keer zingt ie het? Wanneer het publiek helemaal gek wordt?


    De laatste keer dat hij het zingt lijkt het er op dat hij I'm in love with him zingt maar het is moeilijk te verstaan vind ik omdat het publiek uit haar dak gaat en volgens mij zingt hij gewoon I'm in love with you.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 22:32 ]


    Physics is awesome

    Morissette schreef:
    (...)

    Er wordt gewoon te veel gekrijst + ik kan m'n geluid niet lluid genoeg opzetten omdat m'n broer ligt te slapen.
    Is het als Niall daarna zingt en je hem echt niet meer verstaat omdat iedereen gek wordt?


    Dat vond ik zo leuk dat ze dat deden voor Niall. :3
    Nee, hij zingt het echt nog vaker, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eyes schreef:
    (...)

    De laatste keer dat hij het zingt lijkt het er op dat hij I'm in love with him zingt maar het is moeilijk te verstaan vind ik omdat het publiek uit haar dak gaat en volgens mij zingt hij gewoon I'm in love with you.


    Nee, je hoort echt duidelijk een verandering.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eyes schreef:
    (...)

    De laatste keer dat hij het zingt lijkt het er op dat hij I'm in love with him zingt maar het is moeilijk te verstaan vind ik omdat het publiek uit haar dak gaat en volgens mij zingt hij gewoon I'm in love with you.


    Ja, de laatste keer kan je erover twijfelen omdat 'ie dan ook echt naar Louis zit te wijzen haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rossi schreef:
    (...)

    Dat vond ik zo leuk dat ze dat deden voor Niall. :3
    Nee, hij zingt het echt nog vaker, haha.


    Niall is te cute omg. Het lijkt alsof ie wil wenen. ;3
    Maar dan hoor ik het echt niet haha. Zelfs zonder dat is het duidelijk dat er wat is tussen hen. Ze zitten heel de tijd naar mekaar te kijken. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet het niet en ik ga ook niet hopen ofzo. Ik zie wel. Zolanf zij happy zijn.... Ik ben nooit echt een shipper geweest. Ik weet alleen dat ik Eleanor wel een leuk meisje vindt voor bij Louis, maar als het nep is en zij daar blij mee zijn. Dan tja.... Het lijkt me alleen sterk dat je als meisje voor de schiin met iemand iets wilt hebbem... Vooral als je er ook nog veel haat door krijgt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne