• Naam: Carmen
    Leeftijd: 14 jaar.
    Ik schrijf eigenlijk al heel lang. Ik schrijf het liefst over misdaad of iets in die richting. Ook hou ik van romantiek. IK SCHRIJF SUPERGRAAG FANFICTIONS en vind ORPG'S heel leuk hihi. Vooral als ze over Justin gaan! Natuurlijk speel ik dan als liefst het meisje, like almost everyone. Ik weet niet hoe een normaal schrijvers ID eruit ziet, omdat Quizlet opeens niet meer wilt laden en ik dus eigenlijk gewoon wat opschrijf. Maarja, ik zal zoveel mogelijk informatie geven.

    Ik schrijf altijd in de Ik-vorm, behalve als het in de verleden tijd gebeurt natuurlijk.
    Als het saai word, stop ik niet met schrijven maar verzin ik nieuwe ideeën! Tenzij we gewoon echt zero lezers hebben en we het beide gewoon niets aanvinden. Want soms heb je dat, schrijf je samen een verhaal maar kun je geen klik vinden. Niets aan te doen!
    Ik schrijf meestal iedere dag wel, of ik reageer op een verhaal. Eigenlijk ben ik op dit moment op zoek naar een ORPG voor Justin Bieber story's, maar als jullie een ORPG of een verhaal over iets anders willen schrijven kun je dat natuurlijk altijd in de reactie zetten! (Of je stuurt me een privé mail hihi.)

    Well, als je nog meer wilt weten, zet het dan hieronder of mail me! Ik vind zelf dat ik best professioneel schrijf, maar ja, misschien denken jullie daar wel heel anders over natuurlijk! xo

    ps. Morgen zal ik deze ID iets professioneler maken haha, daar is het nu best wel laat voor!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 21:11 ]


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥