• Heey allemaal,

    Misschien laat maar ik word over 3 weken 16. Natuurlijk ga ik feestje geven enzo en ik vond het wel leuk om dan een jurkje aan te doen.
    Toen ik voor gala rond aan het kijken was op internet had ik er een paar gevonden maar natuurlijk niet opgeslagen en weet ze niet meer te vinden.
    Zouden jullie me kunnen helpen?? Site's of weet ik het. Ik zit al twee dagen google uit te zoeken maar krijg niets gevonden.

    Wat ik zoek
    - er moet eventueel iets onder kunnen of een vestje op aangezien het in de tuin is en het niet echt warm gaat worden-_-
    - maakt niet uit wat voor kleur
    - moet ook voor bv. Kerst of Pasen te dragen zijn of andere feestjes
    - Het liefste onder de 30 euro
    - Het allerliefst strapless of met 2 bandjes, maar je weet het maar nooit...
    - Het liefste boven de knie maar niet dat het net onder je kont is

    Hopelijk kunnen jullie me helpen

    Extra; - Ik ben 1,83 m lang en ik ben aardig slank voor als je het wilt weten ofzo..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 16:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zalando.nl, Wehkamp.nl, Nelly.com.

    En zo zijn er vele andere online shops waar je kunt kijken. Je kunt gewoon filters instellen, op kleur en prijs etc.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bij de Pull and Bear heb je vaak voor en klein bedrag gave jurkjes, ik ga waarschijnlijk deze kopen

    Link


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kijk nooit op internet voor mijn kleding, maar bij de V&D, Zara of de NY vindt ik altijd mijn jurkjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik kijk nooit op internet voor mijn kleding, maar bij de V&D, Zara of de NY vindt ik altijd mijn jurkjes.
    Bij de V&D hadden ze niets, NY is te kort voor me en Zara neit mijn ding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...) Bij de V&D hadden ze niets, NY is te kort voor me en Zara neit mijn ding


    Je kan toch gewoon eens kijken bij de Zara? Meestal hebben ze daar prachtige jurkjes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Junns schreef:
    Zalando.nl, Wehkamp.nl, Nelly.com.

    En zo zijn er vele andere online shops waar je kunt kijken. Je kunt gewoon filters instellen, op kleur en prijs etc.


    Zalando buit haar medewerkers uit :Y) Dus daar zou ik echt niks kopen als je een beetje respect hebt voor je medemens. Dat gaat van mensen met zijn 6'en in 1 vakantiehuisje dwingen, mensen vernederen, gelokt worden vanuit het buitenland met een mooie baan een goed salaris en pas bij aankomst in Duitsland (waar de hoofdgebouw van de distributie zit) vertellen dat ze een andere baan krijgen met een veel lager inkomen enz.

    Bron:
    1. (Artikel)
    2. (Reportage van een Duitse tv-zender)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 16:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MissStoran schreef:
    (...) Bij de V&D hadden ze niets, NY is te kort voor me en Zara neit mijn ding


    Te kort voor je? Er zijn daar zat jurkjes te vinden met een langere lengte. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Te kort voor je? Er zijn daar zat jurkjes te vinden met een langere lengte. ;p
    lol ik ben er deze week nog geweest maar niet echt dat ik zei van ja die en dat ie dan lang genoeg isXD ugh nu komen er linkjes naar thermoleging en ondergoed-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Zalando buit haar medewerkers uit :Y) Dus daar zou ik echt niks kopen als je een beetje respect hebt voor je medemens. Dat gaat van mensen met zijn 6'en in 1 vakantiehuisje dwingen, mensen vernederen, gelokt worden vanuit het buitenland met een mooie baan een goed salaris en pas bij aankomst in Duitsland (waar de hoofdgebouw van de distributie zit) vertellen dat ze een andere baan krijgen met een veel lager inkomen enz.

    Bron:
    1. (Artikel)
    2. (Reportage van een Duitse tv-zender)


    Dan zijn er nog een aantal andere producten die ik je kan afraden


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dan zijn er nog een aantal andere producten die ik je kan afraden

    Tell me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind de jurkjes van Pull and Bear op dit moment erg mooi. Misschien iets voor jou? Ik bestel zelf niet zo graag op het internet, want er gaat bij mij altijd iets mis.x)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik koop mijn jurkjes het liefst bij Large.nl. Beetje alternatieve webshop, maar zeker een kijkje waard. c:


    Searching heavens for another earth

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tell me :Y)


    Verkleurde spijkerbroeken, worst, katoen, sowieso kleding uit bepaalde landen, veel soorten koffie, cacao, rijst, goud ect.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    bonprix en wehkamp, daar bestel ik mijn kleding vooral. En de Large, maar ik denk niet dat je daar een jurkje voor jou zal vinden (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.