• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon)
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Trainers (nog 1 jongen beschikbaar):
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart
    - Gereserveerd door xSkinnygirl

    Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Mannen en vrouwen verdeeld.
    ~ Gelieve niet te snel.


    De wereld van pokemon.

    Medetopicbeheerder: Seaver.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ooh ik had het vast verkeerd gezien ^^' kan ik dan een jongen reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    kan ik dan ook een jongen reserveren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik werk het straks bij. Eerst eten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als jullie de rol zo snel mogelijk invullen, dan kunnen we vanmiddag beginnen. :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yay^^

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 12:47 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Helium schreef:
    Als jullie de rol zo snel mogelijk invullen, dan kunnen we vanmiddag beginnen. :Y)


    Ik ga hem nu invullen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Arthur Joy Lepoid
    Leeftijd: 16 bijna 17 jaar
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon) hij wil graag een pokémon onderzoeker worden ,maar wil eerst vooral een groot avontuur beleven.
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.) Dewott [water] ,Emolga[electric] ,Deino [dragon,dark] en Riolu [fight]
    Innerlijk: Athur is een aardige en slimme jongen ,hij houdt ervan pokémon te opserveren en wil dat als zijn hobby houden. Hij gaat met deze groep mee om ook de vechttechnieken van verschillende trainers te leren kennen. Hij is best wel verlegen en kan soms best onhandig overkomen. Hij houd van alle soorten pokémon en kreeg dan ook als zijn eerste pokémon Oshawott van zijn vader. Hij vecht niet zo vaak tegen trainers ,maar soms wil hij ook wel eens laten zien aan anderen wat zijn pokémons kunnen. Arthur raakt soms vaak in de war en hij is heel erg verlegen in de buurt van meisjes.
    Uiterlijk:

    Arthur heeft felblauwe ogen die je doen denken aan de heldere zee. Zijn haren zijn lichtbruin en staan vaak erg warrig. Soms draagt Arthur een bril ,maar die doet hij niet zo graag aan.
    Hij is niet zo lang maar 1m 68 en is licht gespierd.

    Extra
    Arthur’s vader is een bekende professor in Hoenn


    Zo goed ? :3

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 13:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Naam: Arthur Joy Lepoid
    Leeftijd: 16 bijna 17 jaar
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon) hij wil graag een pokémon onderzoeker worden ,maar wil eerst vooral een groot avontuur beleven.
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.) Dewott ,Emolga ,Deino en Resion.
    Innerlijk: Athur is een aardige en slimme jongen ,hij houdt ervan pokémon te opserveren en wil dat als zijn hobby houden. Hij gaat met deze groep mee om ook de vechttechnieken van verschillende trainers te leren kennen. Hij is best wel verlegen en kan soms best onhandig overkomen. Hij houd van alle soorten pokémon en kreeg dan ook als zijn eerste pokémon Oshawott van zijn vader. Hij vecht niet zo vaak tegen trainers ,maar soms wil hij ook wel eens laten zien aan anderen wat zijn pokémons kunnen. Arthur raakt soms vaak in de war en hij is heel erg verlegen in de buurt van meisjes.
    Uiterlijk:

    Arthur heeft felblauwe ogen die je doen denken aan de heldere zee. Zijn haren zijn lichtbruin en staan vaak erg warrig. Soms draagt Arthur een bril ,maar die doet hij niet zo graag aan.
    Hij is niet zo lang maar 1m 68 en is licht gespierd.

    Extra
    Arthur’s vader is een bekende professor in Hoenn


    Zo goed ? :3



    DEWOTT FTW.


    We've lived in the shadows for far too long.

    mocht ik de pokémons van White en Black niet kiezen of? ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jawel... Ik hou van Dewott (FTW: for the win). Ton heeft er ook een. :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    hahah :3 zie het nu net ook ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Oliver Emett
    Leeftijd: 20
    Streven: Oliver wil een goede pokemon fotograaf worden, Al intereseert pokemon proffesor hem ook wel wat.
    Jouw Pokemon: Pichu, Skitty, Pachirisu, Buizel, Persian, Mightyena
    ,Innerlijk: Oliver is een vrolijke jongen, die vrijwel altijd poging doet om serieus te zijn, vooral wat fotografie betreft. Maar toch op de een of andere manier is hij altijd een lolbroek. Hij is loyaal tegenover zijn vrienden en pokémon en altijd een zorgzaam type. Al kan hij soms iets té serieus of iets té zorgzaam zijn. Maar meestal is dat na een waarschuwing ook snel weer over. Hij heeft ook de neiging om snel verliefd te worden.
    Uiterlijk:


    Door Oliver zijn uiterlijk, word hij vaak ouder geschat dan hij is. Hij is lang, ongeveer 1.87. Hij heeft een vrij gespierd lichaam, omdat hij samen met zijn pokémon traint om zijn lichaam in vorm te houden. Hij heeft een hoekige kaak, waar meestal wel wat stoppeltjes op zitten aangezien hij vaak te lui is om te scheren. Hij heeft rechte witte tanden. blauwe ogen en donkerblond haar.
    Zijn kleding style verschilt nogal. Soms draagt hij een overhemd, of een t-shirt. net waar hij zin in heb. Hij draagt vrijwel altijd een spijkerbroek. of hij nou afgescheurt is of lang. En of hij zijn pet draagt ligt net aan zijn humeur, of als hij zin heb zijn pet te dragen. Hij draagt altijd zijn camera bij zich
    Extra: Zijn vader is iemand die vaak voor gewonde pokémon zorgt, Zijn moeder is overleden toen hij nog jong was.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 13:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eh zie nu pas dat ik een paar pokémon heb die andere ook hebben... :-/ Heb ze juist van internet geplukt omdat ik ze graag wilde :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weet iemand waar ik Black2/White2 kan downloaden? (R4-kaartje, DS).
    [Sorry dat ik het nog eens vraag.]

    Whoop-Whoop! We kunnen beginnen :'3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tolkienn schreef:
    Eh zie nu pas dat ik een paar pokémon heb die andere ook hebben... :-/ Heb ze juist van internet geplukt omdat ik ze graag wilde :(


    Hmm. 1 Gelijk kan nog. Maar zou je wel een paar willen veranderen? Het spijt me ;(


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.