• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Beter maken jullie het gewoon uit. Al dat drama ook steeds :Y)

-

Nu doe je het weer! Mijn haat voor jou groeit met de dag. Op zijn minst zou je je excuses aan kunnen bieden, maar nee, daar voel jij je te goed voor. Klote vent.

everything, in time

Kunnen jullie dan nooit normaal doen of eens wat positiever doen? Mijn hemel zeg, en dan durven jullie ook nog wat van mij te zeggen.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

If you can go days without talking to me, I'm obviously not that important to you.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

SUMMER. Now, please ;3
    I wanna go back ;3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Jeeezus christ. Wat heb ik een honger.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fml.

The odds are néver in our favor.

En wie zeikte er nou de hele dag dat ze forever alone is, nooit een vriendin zou vinden? Nou meid, kijk wie er nog steeds single is, dat ben ik, niet jij. And yeah, I liked you, but I really am happy for you.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Lol.

26 - 02 - '16

Ik houd me afzijdig, gewoon stil en lief, you know...

pfff

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

I created this baby <3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fijn. Ik wou Nephthys in plaats van Nebthet als username. Geeft 'ie een melding dat een andere user die naam al heeft, terwijl dat niet zo is. Urgggh. D:

† Love? I want to sleep.

Roane schreef:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Duizelig, shiiiiit. :C
    Aleve naar binnen schuiven en slapen!

"Well, well. Look who we've got here!"