• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    En net toen ik dacht er eindelijk overheen te zijn moest je weer opduiken in mijn dromen. Uiteraard!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Omg, hou je mond over je vader! Ja, ja heel zielig allemaal , hij heeft jullie verlaten en onaardige dingen gedaan. Ik ga toch ook geen aandacht zoeken door elke dag te zeggen dat ik 4 jaar gepest ben geweest? Wil je aandacht. Wees aardig en niet zo irritant en meld je niet zo vaak ziek!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het hele fucking weekend niks anders gedaan dan leren en als ik achteraf kijk naar wat ik nu daadwerkelijk gedaan heb, is het verrekte weinig =S


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Maia lacht mijn bijna-doodervaring uit. Geen raketijsje voor haar!(no_chears)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Maia lacht mijn bijna-doodervaring uit. Geen raketijsje voor haar!(no_chears)

    Ik lachte het helemaal niet uit! Well, maybe a little. Alleen je vertelde het gewoon zo schattig! Ik kon me niet inhouden, haha. Je vergeeft me toch vast wel, Marleentje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik lachte het helemaal niet uit! Well, maybe a little. Alleen je vertelde het gewoon zo schattig! Ik kon me niet inhouden, haha. Je vergeeft me toch vast wel, Marleentje.

    ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)]


    Lol. Ik jat dat raket ijsje toch wel van je de volgende keer. I deserved that. :D.
    Ghehe, I found this one and I just laughed. And also, this [Johnny is just wonderfull, he really is.]:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mis hoe het vroeger was. Heel erg zelfs.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Happy Sint Patricks day!


    Your make-up is terrible

    Jezus ze maken me het wel heel moeilijk met die Mp4 bestanden, H.264 bestanden en m4v bestanden. Ik wil alleen maar een leuke film op mijn telefoon zetten. Heb ik eindelijk een film goed gedownload heb ik verkeerd gekeken en is het Russisch. Nou hopen dat het eindelijk gaat lukken!


    I still think of the guitar bible.

    I love Nightcore (heart2)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik keek dus naar zo'n profielfoto van een vriendin van mij en daar had zo zo'n creepy ogen en ik moet nu gaan slapen. Alleen.. ik ben bang dat ik daar nachtmerries over ga krijgen. -rillingen over de rug- Het waren echt creepy ogen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -zucht heel diep- Ik word echt gek van je gedoe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Someone is not getting laid tonight.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Someone is not getting laid tonight.

    Hoe wist je dat? Herinner me niet vaker aan mijn treurige leven zonder soulmate. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"