• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hmm. Ik voel me apart. Waarom denk ik steeds aan zaterdagmorgen, toen je naast me kwam staan en me weer zoals altijd plaagde? Ik heb jongens afgezworen, dit mag en kan ik niet voelen. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    School T.T .


    The odds are néver in our favor.

    I'm so tired +.+
    Stomme toets gaat niks worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maandag. Stay away, nobody likes youuu.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Maandag. Stay away, nobody likes youuu.

    Nobody.


    •*• Lululu •*•

    Jemima schreef:
    I'm so tired +.+
    Stomme toets gaat niks worden.


    Ook toetsweek?

    Ik in ieder geval wel D: en ik ga doooooodd D:

    Succes met je toets o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michonne schreef:
    Someone is not getting laid tonight.

    Hey hey hey, ie hoeft me niet met de neus op de feiten te drukken :D.
    Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het voelt zo levenloos om als een van de weinigen op Q te zijn op maandag. Maar hé, ik ben vrij. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Mijn moeder vond de leider van Noord-Korea perfect voor mij en ik moest vannacht in mijn droom ook nog eens met hem daten. Uiteindelijk moest ik zelfs met hem trouwen. Wtf brain? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hmm. Ik voel me apart. Waarom denk ik steeds aan zaterdagmorgen, toen je naast me kwam staan en me weer zoals altijd plaagde? Ik heb jongens afgezworen, dit mag en kan ik niet voelen. D:

    Liefde is helaas heel erg sterk :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Mijn moeder vond de leider van Noord-Korea perfect voor mij en ik moest vannacht in mijn droom ook nog eens met hem daten. Uiteindelijk moest ik zelfs met hem trouwen. Wtf brain? D:

    Hahaha, volgens mij stijgt het leiderschap echt naar je hoofd :x Je zou wel een voordeel hebben aan Noord-Korea. Ik bedoel, perfect opgeleide soldaten, mensen die precies luisteren naar wat je zegt en je hebt toegang tot nucleaire wapens. Wat wil je nog meer?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaa fuck. Mijn vader is kapitein op een goederenboot dus ik zie hem niet zoveel. Sinds een jaar heeft hij een vriendin, ik ben heel blij voor hem en hij heeft ook een lieve vriendin. Toen zag ik hem dus nog minder. En nu gaat mijn vader de stad uit verhuizen, dus ga ik hem nog minder zien... ;^;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, volgens mij stijgt het leiderschap echt naar je hoofd :x Je zou wel een voordeel hebben aan Noord-Korea. Ik bedoel, perfect opgeleide soldaten, mensen die precies luisteren naar wat je zegt en je hebt toegang tot nucleaire wapens. Wat wil je nog meer?

    Dat is 't 'm juist, daar denk ik nooit meer over na, haha. :'D
    En nee dank je, ik hoef geen dictators als man. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat is 't 'm juist, daar denk ik nooit meer over na, haha. :'D
    En nee dank je, ik hoef geen dictators als man. :Y)

    Nou je onderbewustzijn denkt er blijkbaar wel aan :Y)
    En dat is toch juist leuk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben heel trots op mezelf. Ik doe echt mijn best.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 12:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.