• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Fuck, ik haat het als mensen dat zomaar doen, waarom zou je? Je hebt de afleveringen voor zoveel mensen nu verpest, verdomme.

Your make-up is terrible

Ben ik echt de enigste die denkt dat het nu al kan werken tussen ons?

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Why?!

26 - 02 - '16

Ugh, je bent zo stom rot klote wijf en je ergert me dood. Ik wil het je zo graag vertellen, maar laat ik netjes zijn en me inhouden. Tering kind

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Mijn vinger doet pijn. (cat)

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Mijn vinger doet pijn (cat)

•*• Lululu •*•

allebij?

Dont say why me, say try me

Oh, ik vind het zo heerlijk om quizzen te melden in de top *evil grin* plus ik heb mijn username verandert van Scooby naar Doo. (cool)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Gezellig uit eten. (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

My question for so many things: Why?
    Why did you give it to me? Why did I blush? Why can't I just forget you? Why are you acting so stalwart? Why do you suddenly seem so shy? And maaany more...

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Pom, je bent echt een rare kat

26 - 02 - '16

Oooh, koffie! Finally. My love! ;D

† Love? I want to sleep.

Meh.

26 - 02 - '16

Zeg wel; meh.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

IK WEEEET HEEEEEEEEEEEEET NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEET.

Thispostisnotallcaps

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.