• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Momenteel mijn reactie op wat hij gezegd heeft uittypen en dan mijn punten van ergernis uittypen. Morgen ga ik naar hem toen, laat hem dat lezen en als hij het niet uitmaakt, maak ik het uit.
    Zou je denken dat het een teken is dat hij via een vriend met een "misschien-smoes" zijn xbox terug gevraagd heeft?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik word hier gedwongen om TWD te kijken. FML.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik word hier gedwongen om TWD te kijken. FML.

    Gedwongen? Lolol, je hebt altijd nog een keuze hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Gedwongen? Lolol, je hebt altijd nog een keuze hé.

    Het staat hier op de TV, dus ik heb weinig keus. Ik heb al mijn oortjes en alles in, ik zou hooguit nog naar boven gaan. Maar dat vind ik nog stommer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word zo fucking gek van afval reclamens of alles wat daar maar mee te maken heeft en mensen die over hun gewicht zitten te zeiken of van anderen.


    I still think of the guitar bible.

    Nu al helemaal uitgeput van al het leren


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    K*t dat had ik niet moeten doen


    Dont say why me, say try me

    Jezus, hoeveel episodes willen jullie nog kijken. Dit is al de 3de --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom zit ik in beide huizen recht naast de kamer van mijn ouders? En waarom zijn die verneukte muren zo dun?! *mentale littekens voor het leven*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Waarom zit ik in beide huizen recht naast de kamer van mijn ouders? En waarom zijn die verneukte muren zo dun?! *mentale littekens voor het leven*

    Dat ken ik met Nikki's ouders. Elke zondag, je kunt er de klok op gelijk zetten. Als je pech hebt hoor je ook nog vrijdags of zaterdags.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen weer de F1!
    Dat ik het mezelf nog kan verkopen de F1 te mogen kijken van mezelf, terwijl ik aan het eind van de week een heel dossier en een betoog/tentamen af moet hebben...


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat ken ik met Nikki's ouders. Elke zondag, je kunt er de klok op gelijk zetten. Als je pech hebt hoor je ook nog vrijdags of zaterdags.

    Ik heb nu maar meteen oordopjes gepakt en keihard het muziekstuk opgezet dat ik met school moet doen. Maar het lijkt me wel verschrikkelijk om dat iedere zondag aan te moeten horen. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb nu maar meteen oordopjes gepakt en keihard het muziekstuk opgezet dat ik met school moet doen. Maar het lijkt me wel verschrikkelijk om dat iedere zondag aan te moeten horen. ><

    Je raakt eraan gewend en zo stil zijn wij nou ook weer niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh. Had mij dat script maar laten schrijven, dan had ik het wat geloofwaardiger gemaakt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Azerbejziejdndn facking hoofdpijn ga weg