• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I'd rahter be considered a villain, than trying to pursue the image of a hero if it doesn't make me happy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eerst zeg je bang te zijn mij kwijt te raken door eventueel jongens van school. Wat moet ik dan wel niet denken van de huge ass hoeveelheid meiden waar je mee omgaat?! Thanks. Je hebt me nu alvast een slapeloze nacht bezorgd.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:17 ]


    26 - 02 - '16

    Een alfabetische woordenlijst is echt niet handig. Ik kan al die woorden die beginnen met een Q niet uit elkaar houden. >.<


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze dag is meh. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo fucking moe.


    You are beautiful, you are love.

    Blieblableublablub.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben trots op mezelf dat ik een gedeelte van het huis heb gepoetst.


    I still think of the guitar bible.

    Nooit gedacht dat ik ooit een boek zou mishandelen, maar ik vind mijn Twilight-exemplaar nu een stuk mooier dan voordat ik me erop afgereageerd had. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen zin om huiswerk te maken o.O


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ain't no grave, that can hold my body down.


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, ik weet hoe ik me moet voorstellen en ik kan al tot twintig tellen in het Noors. Het wordt nog wel wat. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aaahhh Paaspop wordt zo geweldig :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is gewoon waar. Op sommige momenten vergeet ik gewoon voor mezelf op te komen. That's the worst part of love.


    26 - 02 - '16

    Stiekem lijkt het me eigenlijk best wel gaaf om gewoon voor twee weken een taacursus in de VS te doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Stiekem lijkt het me eigenlijk best wel gaaf om gewoon voor twee weken een taacursus in de VS te doen.


    Same :Y)
    Alleen mag ik van mijn moeder niet buiten Europa :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered